Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1ste keer LSD

1ste keer LSD

42 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#1
CyberMonkey zei:
Wat bedoel je met "eenmalig"? Niet voor herhaling vatbaar wegens te lang? Of wil je gewoon alles eens proberen zonder iets ten diepe te proberen :)

Anyway, leuk te lezen dat het je goed bevallen is. Ooit hoop ik hier hetzelfde te kunnen posten :)
Klik om te vergroten...

Ik bedoel met eenmalig dat ik het vast in me leven nog wel een keer zal doen maar voorlopig niet :) en alleen nog samen met me meisie in dezelfde trip anders niet.

Ik wil inderdaad elke ervaring proberen maar LSD is echt heftig en heel zwaar maar zeker heel mooi :grin: alleen hou ik het liever wat rustiger zoals bij MDMA :sunglasses:

Het is inderdaad in alle opzichten heel goed bevallen :grin: toch wel veel heftiger dan verwacht. Ik dacht 6 uurtje space dan weer normaal. Nou echt niet :P haha de kater achteraf valt mee. Ik ben van een lading pep meer naar de klote dan nu :) .

Voorlopig hou ik het bij wat minder heftige drugs :)

Maar acid is geweldig wat een ervaring en heb ik me trip nog niet eens optimaal benut en savonds getripd moet je nagaan :hearteyes:

Echt een sprookjes wereld alsof je door de ruimte spacde :grin:
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik krijg er accuut zin in







ow wacht even....ik heb er altijd zin in!
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Psycho_Chrono zei:
ik krijg er accuut zin in







ow wacht even....ik heb er altijd zin in!
Klik om te vergroten...

haha das mooi man :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."