toen ik op nieuwjaar even alleen naar buiten ging of naar het toilet ging dan tripte ik ineens gelijk wel veel dieper enzo.. maar kan mss wel interessant zijn.. ma kben sowieso niet graag alleen voor 8 uur dusja.. niets voor mij denk ik
MetaalKonijn zei:Ben ik ook wel eens benieuwd naar ja.![]()
Ellesdee zei:het lijkt me echt niet leuk...
zit je daar een btje in je uppie...
elkaar begrijpen is af en toe lastig idd, maar dat is af en toe best geinig![]()
Het is wat je d'r dan zelf van maakt, de dingen die ik dan zie en denk, kunnen me vaak wel zo goed bezig houden, dat ik soms niet eens wil praten. :P

MetaalKonijn zei:En dan kijken ze je allemaal zo '' aan.
Praten met bezopen mensen dan.. dat zijn de vage converstaties, dan kan ik mezelf aardig freaken.![]()

ja ik praat ook wel veel eigenlijk hoor, zeker als ik er nog bij gedronken hebmatthijs zei:Oh praten doe ik wel. Onder LSD houd ik mijn bek echt absoluut niet.
Kan keihard mee gaan doen in een felle discussie terwijl ik geen idee heb waar de fuck het over gaat![]()
Ellesdee zei:MetaalKonijn zei:en toen rende ik weg![]()

Heb ik ook gedaan die avond toen ik van het strand kwam, een lange douche genomen. Zaalig!picklejuice zei:kheb een tijdje (ik zou willen zeggen een uur en 30 min. maar m'n gevoel voor tijd was dan ook redelijk fucked up) onder de douche gestaan al trippend. Je kunt je wel voorstellen hoe verbazingwekkend (en wondermooi) dat was, en ik zou het gemist hebben mocht ik niet alleen zijn geweest.
Qocaïne zei:Heb nu meerdere malen getript op de LSD.
Ben er achter gekomen dat alles wel zijn scharmes heeft...
Zo vind ik het fijn om alleen te zijn, en mezelf te verdiepen in de prachtige visuals. Alleen kan je je verhaal aan niemand kwijt.
Twee/Drie personen is misschien fijner.. Je krijgt een bepaalde band met je medetrippers, en kan alles met elkaar delen.
Iedereen komt veel aan het woord, en kan zijn ei kwijt. Je kan ook makkelijk even een momentje voor jezelf pakken.
Vier of méér personen is vaak chaotisch.. iedereen wil zijn zegje doen, maar enkele komen er simpelweg niet tussendoor.
Iedereen heeft eigen behoefte, en wil o.i.v. de LSD zijn behoeftes bevredigen. Wat tot egoïstische tafarelen kan leiden.
Verder wél altijd lachen gieren brullen, en iedereen zweeft elkaar op.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."