#1
Dzy zei:Mijn eerste LSD trip was in m'n eentje.
die van mij ook, hzt was trouwens ook ineens mijn eerste trip arvaring en het was een geweldige ervaring

Dzy zei:Mijn eerste LSD trip was in m'n eentje.

Jeller zei:maar als je alleen bent, dan krijg je toch geen lachkiks en dit is net zo leuk aan lsd![]()
Voila en da's ook een heel groot voordeel. En daarbij zijn sommige personen gewoon irritant als ze trippen.Solidius zei:XTC zovaak, m'n appartement is praktisch een mini discotheek.
Lekker wausen en jointjes rollen onder het genot van minimal techno
Het grootste voordeel is dat je met niemand rekening hoeft te houden.
En?needlefreak zei:'k Heb een half uurtje geleden een hele shiva zegel genomen. 'k Ben alleen thuis en ik verwacht niemand. Normaal trip ik alleen deze avond. Maar er kan nog vanalles gebeuren. 't Is dus niet gezegd dat ik heel m'n trip alleen zal zijn. Maar 'k zou het niet erg vinden. Is alweer tijdje geleden zo'n LSD trip.![]()
Osi` zei:En?needlefreak zei:'k Heb een half uurtje geleden een hele shiva zegel genomen. 'k Ben alleen thuis en ik verwacht niemand. Normaal trip ik alleen deze avond. Maar er kan nog vanalles gebeuren. 't Is dus niet gezegd dat ik heel m'n trip alleen zal zijn. Maar 'k zou het niet erg vinden. Is alweer tijdje geleden zo'n LSD trip.![]()
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."