Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAlleen Trippen

Alleen Trippen

84 antwoorden
28 weergaven
18-5-2026
B
BewildLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dzy zei:
Mijn eerste LSD trip was in m'n eentje.
Klik om te vergroten...

die van mij ook, hzt was trouwens ook ineens mijn eerste trip arvaring en het was een geweldige ervaring :mrgreen:
h
hypersnapLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mijn eerste paar trippen onder LSD waren ook alleen op men kamer (wel nog geen volledige tripjes maar halve) omdat ik de omgeving het meest gewoon ben en ik moet zeggen, ik trip liever alleen dan met mensen trip omdat er dan sommige bijzitten van "eeeh, kijk zen kop nou!" en dat doet me nie techt goed :) Soms trip ik alleen en via msn of sms ofzo stuur ik elke keer hoe ik me voel en wat ik zie door naar soma en wederzijds nat. ook :)
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#3
maar als je alleen bent, dan krijg je toch geen lachkiks en dit is net zo leuk aan lsd :confused:
h
hypersnapLid
01-01-2024, 00:00
#4
Jeller zei:
maar als je alleen bent, dan krijg je toch geen lachkiks en dit is net zo leuk aan lsd :confused:
Klik om te vergroten...

Jawel hoor, toen ik naar men deur keek in men bed was die wat scheef aan het trekken en terwijl lach ik daar in een bolletje met me lakken goed rond me te giechelen en beetje trille zo :grin:
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik vind de lachkicks nu niet bepaald het vetste in een trip, maar leuk is het zeker. Ik heb vaker op de paddestoelen getript in m'n uppie, en m'n eerste LSD trip was in m'n eentje. Donderdag ga ik samen met nog iemand anders op de LSD.
Ik heb me niet bepaald verveeld bij die LSD trip in m'n eentje, heb eerst wat gegamed, ook veel muziek geluisterd, naar mezelf gekeken in de spiegel om te zien hoe m'n gezicht heen en weer bewoog, dingen opgeschreven die ik bedacht of meemaakte.. prima trip.
x
xcrementLid
01-01-2024, 00:00
#6
heb zelf een 6tal maal alleen getript telkens met 2trips tegelijkertijd genomen (hoffmann milenium, hoffmann jubileum, hoffmann anniversary). Daar leer je jezelf echt heel goed mee kennen en vind ik toch echt aan te raden. Als je niet stevig in je schoenen staat kan je mss best wel iemand erbij hebben, maar ook al doe je het alleen, je zal er echt jezelf heel goed mee leren kennen. Je trip duurt maar enkele uurtjes, en hoe hard die uurtjes ook mogen zijn, het is toch zo snel weer voorbij. Ookal duren die uurtjes echt wel lang als je alleen bent en hard aan het trippen bent. De alleen-trips waren voor mij echt wel de leerrijkste trips die ik heb meegemaakt.
l
lespaulLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik vind het echt heerlijk relaxt en leerzaam om alleen te trippen.
bijna elk weekend lekker relaxt paddo's trippen op het balkon
en ook regelmatig een heledag acid trippen.
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Kzou het nog niet echt durven, als ik alleen wil trippen, heb ik toch wel denk ik, enkele weken voorbereiding nodig. Ben nog altijd een beetje bang voor de trip die ik ga maken, want ik zal verrast worden, kzal niet weten wat er zal afspelen en wat ik zal zien. Natuurlijk blijf ik wel positief, maar LSD in m'n eentje .. kheb nog niet echt een bad trip gehad, mss op't nippertje na. Enja. Het komt ooit nog wel eens, want ik wil ook wel eens een heel diepe spirituele trip hebben. Gewoon in m'n huis rondwandelen en in de tuin chillen, maar kheb 2 honden, en die hebben ook eten nodig en soms janken ze of springen ze om me heen, kzal me ermee moeten bezighouden.
n
newestacidfanLid
01-01-2024, 00:00
#9
altijd alleen

helaas heb ik het altijd alleen moeten doen. Mijn vrienden zijn er niet voor te vinden helaas. Maar eigenlijk is het misschien nog best zo. Geen pottenkijkers, gewoon rustig in mijn eigen "zelf" kijken. Al heb ik wel moeilijke momenten dorgemaakt.
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Niet alleen durven trippen?

Ik kan het me niet anders inbeelden, sta echt huiverig om het met iemand of anderen het te doen.

Ik had m'n eerste LSD ervaring ook alleen en afgezien van het inschenken van wat te drinken wat lastig was, had ik er het liefst niemand bij.

Zelfs met gelijkgestemde loopt de communicatie te vaak uiteen, met name bij beginners komt enthausiasme vaak voor en willen ze dat verbaal volop uiten. Lachkicks, rondlopen, ik vind 't maar niets.

Een vette dosering en alleen in alle rust zo diep mogelijk je geest induiken en mediteren maakt het effect tè hemels. Met anderen om je heen blijft deze manier op de achtergrond staan, want het contact met de omgeving wordt teveel behouden.

Maar ik wordt ook altijd heel introvert van acid. Ik kijk 8 uur lang en beleefd een complete evolutie.
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#11
mss moet ik het ook is proberen, op dit manier, want je hebt ergens wel gelijk. Zelf heb ik nog niet echt voluit van m'n trips genoten met anderen erbij.

Mss een keer alleen in m'n kamer doen, want kheb alles wat ik wil, een pc, een tv, een bed. Alleen de acid nog :tongueout:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik wil mijn eerste keer lsd niet alleen doen maar met iemand er bij om eraan te wennen, maar ook zeker een keer alleen proberen, gezien ik gisteravond voor het eerst haast een halve paddo trip lang alleen zat, en dat was eigenlijk gewoon fantastisch. Zo veel ideeën, zo veel tijd..
en als lsd je actiever maakt, lijkt dat me zeker leuk alleen, alles lekker uit kunnen werken.

Wel zorgen dat er altijd iemand is om op te bellen bij eenzaamheid; maar als je dat hebt, waarom zou je het dan niet eens alleen doen?
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#13
XTC zovaak, m'n appartement is praktisch een mini discotheek.
Lekker wausen en jointjes rollen onder het genot van minimal techno :hearteyes:

Het grootste voordeel is dat je met niemand rekening hoeft te houden.
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Solidius zei:
XTC zovaak, m'n appartement is praktisch een mini discotheek.
Lekker wausen en jointjes rollen onder het genot van minimal techno :hearteyes:

Het grootste voordeel is dat je met niemand rekening hoeft te houden.
Klik om te vergroten...
Voila en da's ook een heel groot voordeel. En daarbij zijn sommige personen gewoon irritant als ze trippen.
Nadeel is, als je slecht gaat en je kunt er niet mee omgaan .. zal het mss wel wat moeilijk gaan voor u eigen.

Hehe, kheb al aan iemand gevraagd voor de acid, em gaat zoeken. En dan als ik de acid heb, ga ik binnen 2 weken (als men ouders die zaterdag weg zijn) eens trippen.

M'n to do lijstje is toch zeker wel:
Ff wat chillen in m'n kamer, nadien mss een bad nemen (altijd al willen weten hoe het voelde water tijdens een trip, naar't schijnt zo zalig :d) en nadien mss in mijn wijk gewoon wat, rustig wandelen of de fiets pakken en gewoon m'n dorpske wa rondfietsen (met peuk in hand natuurlijk!) en heel misschien, wil ik ook de bus pakken naar de stad en dan ne kameraad opbelle en dan wss in het park chille. Maar grotendeels wil ik het wel alleen doen eigenlijk, kheb er vreet veel goedzin in :grin: en kheb nog nooit in de dag getript, altijd savonds. Mss dat het ook boeiender wordt, meer zien enzo. Who knows ..
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#15
leg je flessie maar koel en donker weg ....



:hearteyes:
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#16
'k Heb een half uurtje geleden een hele shiva zegel genomen. 'k Ben alleen thuis en ik verwacht niemand. Normaal trip ik alleen deze avond. Maar er kan nog vanalles gebeuren. 't Is dus niet gezegd dat ik heel m'n trip alleen zal zijn. Maar 'k zou het niet erg vinden. Is alweer tijdje geleden zo'n LSD trip. :hearteyes:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#17
In je eentje trippen is fijner dan je zou denken, vind ik dan! Afgelopen 2 weekenden alleen getript en ik mag niet klagen, voel ik de behoefte om te praten, ben ik toch debiel genoeg om tegen mezelf te praten, al dan niet hardop :grin:
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#18
needlefreak zei:
'k Heb een half uurtje geleden een hele shiva zegel genomen. 'k Ben alleen thuis en ik verwacht niemand. Normaal trip ik alleen deze avond. Maar er kan nog vanalles gebeuren. 't Is dus niet gezegd dat ik heel m'n trip alleen zal zijn. Maar 'k zou het niet erg vinden. Is alweer tijdje geleden zo'n LSD trip. :hearteyes:
Klik om te vergroten...
En? :tongueout:
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#19
Heb nu meerdere malen getript op de LSD.
Ben er achter gekomen dat alles wel zijn scharmes heeft...

Zo vind ik het fijn om alleen te zijn, en mezelf te verdiepen in de prachtige visuals. Alleen kan je je verhaal aan niemand kwijt.

Twee/Drie personen is misschien fijner.. Je krijgt een bepaalde band met je medetrippers, en kan alles met elkaar delen.
Iedereen komt veel aan het woord, en kan zijn ei kwijt. Je kan ook makkelijk even een momentje voor jezelf pakken.

Vier of méér personen is vaak chaotisch.. iedereen wil zijn zegje doen, maar enkele komen er simpelweg niet tussendoor.
Iedereen heeft eigen behoefte, en wil o.i.v. de LSD zijn behoeftes bevredigen. Wat tot egoïstische tafarelen kan leiden.
Verder wél altijd lachen gieren brullen, en iedereen zweeft elkaar op.
_______

Toch wil ik nog eens écht in mijn eentje trippen, omdat ik het idee heb dat ik dan beter alles in me op kan nemen. En er echt van kan genieten!
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#20
Osi` zei:
needlefreak zei:
'k Heb een half uurtje geleden een hele shiva zegel genomen. 'k Ben alleen thuis en ik verwacht niemand. Normaal trip ik alleen deze avond. Maar er kan nog vanalles gebeuren. 't Is dus niet gezegd dat ik heel m'n trip alleen zal zijn. Maar 'k zou het niet erg vinden. Is alweer tijdje geleden zo'n LSD trip. :hearteyes:
Klik om te vergroten...
En? :tongueout:
Klik om te vergroten...

'k Ben niet lang in m'n appartement gebleven. 'k Ben met zonsondergang naar het strand geweest. 'k Stond op het einde van de golfbreker naar de zee en de wolken te kijken. Prachtig gewoon. Die wolken die bewogen en die mooie kleuren in de lucht. 'k Ben toch een paar uur op het strand geweest. 'k Liep in het donker langs de zee. Toen zag ik wel rare dingen bewegen en flikkeren enzo Maar 'k voelde me super goed. 'k Ben dan nog beginnen zeveren tegen enkele gasten die ik niet kende. 'k Mocht meeroken van hun joints. Goed geamuseerd en gelachen. Terug thuis heb ik een film van Mr Bean bekeken. 'k Heb me toen echt doodgelachen! En dan verder op m'n bed liggen genieten van m'n visuele trip samen met goa psytrance muziek. Was een geslaagde LSD trip eens zonder vrienden erbij. :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."