Ligt er een beetje aan hoe lang die rij is.
Van buiten zie je er vaak een stuk normaler uit dan je je van binnen voelt, en er zijn genoeg mensen die raar zijn / doen zonder illigale middelen, dus binnenkomen denk ik dat wel lukt als de trip op dat moment niet zo sterk is dat je erg gedesorienteerd bent. (Als je bij de garderobe bier gaat vragen, bij de bar je jas gaat wegbrengen en de wc jufrouw moet vragen waar nou eigenlijk de uitgang (van de wc dus) is dan zou het wel wat kunnen gaan opvallen.
![:)]()
)
In het begin van je trip zou dit wel lastig kunnen zijn. Als je over de top van de trip bent, zeg na een uurtje of 5, kun je wel normaal overkomen.
Ik zou echter niet graag een half uur of meer in een rij staan zonder fatsoenlijke bewegingsvrijheid als ik aan het trippen ben. (Ik heb er al zon hekel aan als ik nuchter ben...)
Ik heb natuurlijk geen idee hoe laat je naar dat feest toe wil gaan en wat je wil gaan doen met je trip.
Een van de belangrijkste redenen waarom ik lsd op (goa) feesten doe is om trippend te dansen en helemaal in de muziek te gaan. Dat werkt vooral in de eerste uren van je trip. Er staat dan wel 12 uur voor de werking van LSD, maar echt zwaar trippen doe je toch de eerste uren maar. Daarna word minder en is het waarschijnlijk relaxter om ergens te gaan zitten, wat te praten en mooie dingen bekijken. Ik zorg dus dat ik op de top van mijn trip ben wanneer ook de muziek op zijn top is (snachts dus gewoonlijk)