Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat was het meeste LSD dat je ooit pakte?

Wat was het meeste LSD dat je ooit pakte?

70 antwoorden
29 weergaven
18-5-2026
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#1
moeilijk te zeggen.. mijn heftigste trip was van 1 shiva.. kdenk dat die rond de 200ug was..

keb wel ook eens 2/3 dolfijn+1/2 shiva gehad, maar toen had ik al tolerantie

dit weekend eens de da vinci codes testen
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Nadat een fles whisky en gr sos uit begonnen te werken...4 dots tegelijk om 4.00 s'nachts.
Vriend van me 3 tegelijk,ze 1e keer...

Helemaal vd wereld,maar zwaar gelachen,ook al waren de omstandigheden niet perfect..
Volgende nacht om 1.00 pas uitgetript en in diepe slaap gevallen.
Dikke 20 uur vet getript..veel telephathie achtige situaties en onstopbare lachkicks deden zich voor.

Ook heel apart om zwaar in een trip te gaan koken om 18.00 wat nog lukte ook en dan te gaan eten.

Sponsbob en southpark overdag was wel vermakelijk om te kijken chillend vanuit de bank..

Overdag ook ff naar buiten geweest maar snel weer naar binnen omdat alles er zo verdraaid uitzag en dan gaat staren naar situaties en mensen in de wijk terwijl je hetzelf niet in de gaten hebt.. :mrgreen:

Auto's die half de weg inreden met een kromming,huizen die groeien en krimpen en buurtgenoten die paseerden die ik met moeite niet recht in hun gezicht uitlachte omdat ze er zo belachelijk uitzagen.. :P
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#3
Fuck, dat is werkelijk geniaal! :mrgreen:
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#4
LSD is gewoon geniaal :grin: :wave:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#5
idd :tongueout:

mijn meeste nu is 1 shiva in 1 keer deze keer hehe
en die zijn plus minus 200ug
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#6
halve shiva .. beschamend niet? :flushed: :P
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#7
100 ug vind ik al wel prima op weg :tongueout: Is ook mijn favoriete dosis.
q
qinnLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mij meeste is 110 ug...
Dan ga je niet te hard maar gewoon relaxed...:)
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#9
Inderdaad. Ik zou ook niet meer willen pakken dan 200 ug moet ik zeggen. Dat was mijn eerste keer en opzich nog wel te doen maar alsnog wel zó hard dat ik er niet al te veel meer vanaf weet. Begrijp niet dat je meer wilt moet ik zeggen.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Osi` zei:
halve shiva .. beschamend niet? :flushed: :P
Klik om te vergroten...
hangt er vanaf wat voor shiva hé.. ik heb al eens van een halve shiva redelijk weg gezeten hoor.. dat was dan 100 ug ofzo..

en 200ug vidn ik voorlopig ook genoeg.. ik kan mij niet voorstellen als je geen tolerantie hebt dat je die dosis veel zou willen verhogen..
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Jeller zei:
Osi` zei:
halve shiva .. beschamend niet? :flushed: :P
Klik om te vergroten...
hangt er vanaf wat voor shiva hé.. ik heb al eens van een halve shiva redelijk weg gezeten hoor.. dat was dan 100 ug ofzo..

en 200ug vidn ik voorlopig ook genoeg.. ik kan mij niet voorstellen als je geen tolerantie hebt dat je die dosis veel zou willen verhogen..
Klik om te vergroten...
Shiva's omstreek limburg hé.
Enige wak toch zag waren velle vervormingen, alle gezichtjes waren keilelijk, lijntjes en mensen trilden enzo, kzag letterlijk flitseffecten enzo en die bleven zelf nog ettelijke seconden hangen.

Alhoewel ik gerust de dosis wil opdrijven, ik wil meer zien te komen enzo;
d
disasterLid
01-01-2024, 00:00
#12
2 microdots (m'n eerste keer) wist niet wat me overkwam, maar later tripte ik lekker :hearteyes:
A
AcIdObSeSsEdLid
01-01-2024, 00:00
#13
2 shiva's vr mij, met nieuwjaar... had me er wel ff op mispakt bleek da ze dus wel rond de 200 µg zate :grin: en da heb k ook helemaal gevoeld :grin:
A
AcIdObSeSsEdLid
01-01-2024, 00:00
#14
Jeller zei:
idd :tongueout:

mijn meeste nu is 1 shiva in 1 keer deze keer hehe
en die zijn plus minus 200ug
Klik om te vergroten...

mss heb ge dezelfde als mij, eerst had k r van rond de honderd µg ma die ik nu heb zijn rond de 200 µg, en da verschil voelt ge !
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#15
kan zijn.. ze komen uit gent alleszins..
ma kdenk da alle shiva's die ik al gehad heb rond 200ug zitten
die da vinci's rond 100 alleszins
A
AcIdObSeSsEdLid
01-01-2024, 00:00
#16
Jeller zei:
kan zijn.. ze komen uit gent alleszins..
ma kdenk da alle shiva's die ik al gehad heb rond 200ug zitten
die da vinci's rond 100 alleszins
Klik om te vergroten...

dan zijn het dezelfde de mijne kwame ook uit gent :) heb r nu ng 4 in me doosje liggen vr andere keren
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#17
geen last van :)
kheb dat meer met alcohol :)
A
AcIdObSeSsEdLid
01-01-2024, 00:00
#18
Jeller zei:
kan zijn.. ze komen uit gent alleszins..
ma kdenk da alle shiva's die ik al gehad heb rond 200ug zitten
die da vinci's rond 100 alleszins
Klik om te vergroten...

dan zijn het dezelfde de mijne kwame ook uit gent :) heb r nu ng 4 in me doosje liggen vr andere keren
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#19
ja wss dezelfde dan :)
maaj met shiva zit ge gelijk nooit slecht e :openmouth:
A
AcIdObSeSsEdLid
01-01-2024, 00:00
#20
Jeller zei:
ja wss dezelfde dan :)
maaj met shiva zit ge gelijk nooit slecht e :openmouth:
Klik om te vergroten...

Nope is wel echt de shit :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."