Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat was het meeste LSD dat je ooit pakte?

Wat was het meeste LSD dat je ooit pakte?

70 antwoorden
26 weergaven
18-5-2026
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik 4 microdots binnen 3 uur..

Ik zat op de hoogste piek als een klein mensje achter me oogballen
en zag dingen gebeuren en mezelf dingen doen effect..beetje identiteits verlies.. echt grappig :mrgreen:
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#2
ja idd kan zeer goed kloppen , heb 1 keer een halve gedaan met de gedachte 'ff een beetje trippen' nou kreeg toch nog een flinke trip voor geschoteld
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#3
3 microdots in 3 uur
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#4
Inderdaad. Ik zou ook niet meer willen pakken dan 200 ug moet ik zeggen. Dat was mijn eerste keer en opzich nog wel te doen maar alsnog wel zó hard dat ik er niet al te veel meer vanaf weet. Begrijp niet dat je meer wilt moet ik zeggen.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Osi` zei:
halve shiva .. beschamend niet? :flushed: :P
Klik om te vergroten...
hangt er vanaf wat voor shiva hé.. ik heb al eens van een halve shiva redelijk weg gezeten hoor.. dat was dan 100 ug ofzo..

en 200ug vidn ik voorlopig ook genoeg.. ik kan mij niet voorstellen als je geen tolerantie hebt dat je die dosis veel zou willen verhogen..
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Jeller zei:
Osi` zei:
halve shiva .. beschamend niet? :flushed: :P
Klik om te vergroten...
hangt er vanaf wat voor shiva hé.. ik heb al eens van een halve shiva redelijk weg gezeten hoor.. dat was dan 100 ug ofzo..

en 200ug vidn ik voorlopig ook genoeg.. ik kan mij niet voorstellen als je geen tolerantie hebt dat je die dosis veel zou willen verhogen..
Klik om te vergroten...
Shiva's omstreek limburg hé.
Enige wak toch zag waren velle vervormingen, alle gezichtjes waren keilelijk, lijntjes en mensen trilden enzo, kzag letterlijk flitseffecten enzo en die bleven zelf nog ettelijke seconden hangen.

Alhoewel ik gerust de dosis wil opdrijven, ik wil meer zien te komen enzo;
d
disasterLid
01-01-2024, 00:00
#7
2 microdots (m'n eerste keer) wist niet wat me overkwam, maar later tripte ik lekker :hearteyes:
A
AcIdObSeSsEdLid
01-01-2024, 00:00
#8
2 shiva's vr mij, met nieuwjaar... had me er wel ff op mispakt bleek da ze dus wel rond de 200 µg zate :grin: en da heb k ook helemaal gevoeld :grin:
A
AcIdObSeSsEdLid
01-01-2024, 00:00
#9
Jeller zei:
idd :tongueout:

mijn meeste nu is 1 shiva in 1 keer deze keer hehe
en die zijn plus minus 200ug
Klik om te vergroten...

mss heb ge dezelfde als mij, eerst had k r van rond de honderd µg ma die ik nu heb zijn rond de 200 µg, en da verschil voelt ge !
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#10
kan zijn.. ze komen uit gent alleszins..
ma kdenk da alle shiva's die ik al gehad heb rond 200ug zitten
die da vinci's rond 100 alleszins
A
AcIdObSeSsEdLid
01-01-2024, 00:00
#11
Jeller zei:
kan zijn.. ze komen uit gent alleszins..
ma kdenk da alle shiva's die ik al gehad heb rond 200ug zitten
die da vinci's rond 100 alleszins
Klik om te vergroten...

dan zijn het dezelfde de mijne kwame ook uit gent :) heb r nu ng 4 in me doosje liggen vr andere keren
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#12
geen last van :)
kheb dat meer met alcohol :)
A
AcIdObSeSsEdLid
01-01-2024, 00:00
#13
Jeller zei:
kan zijn.. ze komen uit gent alleszins..
ma kdenk da alle shiva's die ik al gehad heb rond 200ug zitten
die da vinci's rond 100 alleszins
Klik om te vergroten...

dan zijn het dezelfde de mijne kwame ook uit gent :) heb r nu ng 4 in me doosje liggen vr andere keren
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#14
ja wss dezelfde dan :)
maaj met shiva zit ge gelijk nooit slecht e :openmouth:
A
AcIdObSeSsEdLid
01-01-2024, 00:00
#15
Jeller zei:
ja wss dezelfde dan :)
maaj met shiva zit ge gelijk nooit slecht e :openmouth:
Klik om te vergroten...

Nope is wel echt de shit :grin:
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb wel met lsd dat ik de volgende dag eigenlijk weinig in detail herinner van geniale momenten,met paddo's lijk ik meer te onthouden van dat soort momenten maar dat zal wel aan de duur liggen van de trips.

Bij paddos kan je na een paar uur zeggen van wooh wat was dat lachen die situatie daarnet terwijl je met lsd nog vet onder de pannen zit.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#17
Psychonaut1976 zei:
Ik heb wel met lsd dat ik de volgende dag eigenlijk weinig in detail herinner van geniale momenten,met paddo's lijk ik meer te onthouden van dat soort momenten maar dat zal wel aan de duur liggen van de trips.
Klik om te vergroten...

Dat vond ik dus ook het nadeel van veel LSD nemen. Op het moment is het enorm vet maar 10 uur later ben je het allemaal weer kwijt.
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik weet ook nog perfect wat er is gebeurd de volgende dag als ik acid op heb.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik had toen 200 ug. Weet nog wel ongeveer wat ik heb gedaan maar lang niet alles van de eerste 4 uur.
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#20
2 zegels van 200 ug, dus 400ug in totaal, heeft mijn leven verandert :grin: :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."