Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hahahahahaha wat een tjapppieee"
"iedereen vind hem maar een beetje debiel tje! gast wat lul je over je straat tje je bent niet eens een echte piraat tje conjo conjo die boi heeft die torie goed geset jwt jwt die trillende tanga is nog niet eens gevonden no spang"
"kadoootjes lekkkeerrr neger wel vette tracks van de huilende rappers of nie dan hahaha"
"Aangezien hier nog nergens een topic over is: http://zeitgeistmovie.com/ check de movie en deel je comments Ik ben het met het meeste wel eens. Dit zijn dingen die je niet op tv ziet denk ik.."
"leipe shit ouwe!! doet me denken aan de button die de narcotica moet dragen als ze in contact zijn geweest met verdovende substanties.. collect them all!!"
"Lake zei: Zeitgeist is echt klinkklare bullshit. Klik om te vergroten... jij hebt zeker het eerste half uur gekeken ik vind de conclusie in het 3e deel gruwelijk en begrijpelijk."
"Nick de Neger zei: Thanks voor de tip! Ik ga hem zeker nog een keer kijken en zelf wat achtergrond informatie overal bijzoeken. Niet omdat ik paranoia ben, maar wel omdat het een goed punt is wat ze noemen en het 'klopt' helemaal. Maar zoals ik eerder al heb gezegt neem ik nietmaar zomaar dingen voor waar Klik om te vergroten... jaja die docu zet je wel aan het denken en het bevestigt toch een bepaald gevoel bij alle dingen die er gebeurd zijn zoals 9/11.. Ik heb hem nu al 3 keer gezien en in mijn vriendenkring rond gepaast hehe iedereen vind het een goeie docu maar toch sommen ze zoveel dingen op je weet natuurlijk niet of dat allemaal waar is. Check de site en daar staan alle bronnen op en hoe de maker erop is gekomen. Ze bieden op die site ook aan dat als je een screening bij je in de buurt geeft zij jou een doos DVDtjes en goodies sturen om uit de delen.. GRATIS."
"wat heeft dit met lsd te maken? bron?"
"Ivoos zei: het grootste gedeelte van de coke komt via antwerpen en zo in containers, tijdje geleden es iets gelezen van een colruyt (supermarkt) die ineens allemaal cocaine in hun bananen zitten hadden Klik om te vergroten... wat had ik graag alle bananen gekocht hahahah"
"ziekelijk gewoon..."