Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat was het meeste LSD dat je ooit pakte?

Wat was het meeste LSD dat je ooit pakte?

70 antwoorden
27 weergaven
18-5-2026
M
Msd-dLid
01-01-2024, 00:00
#1
iedereen roept maar wat qua sterkte.. heeft iemand de moeite genomen om ze te laten testen?

Ik heb de explorer laten testen.. 60ug. Ondanks dat het een full blown trip was en ik vond het zeker niet verkeerd of zwak. Dus als hier iemand iets van 300 roept dan zou ik toch graag willen weten hoe hij/zij aan dat getal komt.

ik had afgelopen zomer paar shiva's en die waren ongeveer net zo sterk als de explorers die ik nu heb.

of de test is niet betrouwbaar of iedereen heeft geen idee waar die het over heeft.
Voor mijn gevoel zou ik de explorer ongeveer 200 geven. Dus de 60 verbaasde me nogal
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#2
wel dan zijn er wss al klonen gemaakt (ofwel waren ze heel slecht bewaard zodat de kwaliteit sterk verslechterde) en die heb jij, want de explorers die ik had zijn absolut geen 60ug hoor.. ik heb al meer dan 10 keer lsd gedaan en ik kan de dosis toch ongeveer schatten.. sommigen zeggen zelfs dat ze meer dan 400ug zijn, maar ik schat ze toch op 300 ug als de meeste shiva's 200ug zijn :wink:
M
Msd-dLid
01-01-2024, 00:00
#3
Jeller zei:
wel dan zijn er wss al klonen gemaakt (ofwel waren ze heel slecht bewaard zodat de kwaliteit sterk verslechterde) en die heb jij, want de explorers die ik had zijn absolut geen 60ug hoor.. ik heb al meer dan 10 keer lsd gedaan en ik kan de dosis toch ongeveer schatten.. sommigen zeggen zelfs dat ze meer dan 400ug zijn, maar ik schat ze toch op 300 ug als de meeste shiva's 200ug zijn :wink:
Klik om te vergroten...

begrijp mij niet verkeerd de trip met 1 explorer is super. Maar hoe kom je aan 300 want op horen zeggen kun je niet vertrouwen.

Ik heb ook van liquid tot micodots al dik 25 keer getript en ik heb veel slechter lsd mee gemaakt.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#4
gewoon van horen zeggen van mensen die er wel wat van weten en van eigen ondervinding..

Ik vergelijk dat dan gewoon met andere zegels die ik al gehad heb en dat waren dolfijntjes en da vinci's (100-150ug).. shiva's en alex grey's (200-250 ug) en explorers schat ik 300-350ug.. ik weet natuurlijk als je ze niet test dat je het nooit zeker weet, maar eigenlijk vind ik dat ook niet zo belangrijk, kwil gewoon een goeie trip hebben.. dus eerst informeren bij de dealer of vrienden over de sterkte en als je nog onzeker bent neem dan een halve, daar kan weinig mee misgaan
M
MindtravelLid
01-01-2024, 00:00
#5
spacekonijn zei:
maar tijdens de LSD een flinke punt keta nemen was wel erg trippy :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Hoe was die combo?
M
Msd-dLid
01-01-2024, 00:00
#6
Jeller zei:
gewoon van horen zeggen van mensen die er wel wat van weten en van eigen ondervinding..

Ik vergelijk dat dan gewoon met andere zegels die ik al gehad heb en dat waren dolfijntjes en da vinci's (100-150ug).. shiva's en alex grey's (200-250 ug) en explorers schat ik 300-350ug.. ik weet natuurlijk als je ze niet test dat je het nooit zeker weet, maar eigenlijk vind ik dat ook niet zo belangrijk, kwil gewoon een goeie trip hebben.. dus eerst informeren bij de dealer of vrienden over de sterkte en als je nog onzeker bent neem dan een halve, daar kan weinig mee misgaan
Klik om te vergroten...

zo ging ik dus ook altijd te werk en daarom was ik stom verbaast dat er maar 60 uit kwam. De XP is prima en dat vind ik zelf ook het belangrijkste.

Maar goed je weet nooit hoe ze bij het lab er mee om zijn gegaan. Ik bedoel zij sturen het per post naar utrecht en daar wachten ze 2-3 weken totdat ze er genoeg hebben. Dus jah in die tijd kan er veel mis gaan. Zeker als iemand er slodig mee omgaat. Verder was ik begonnen met een 1/2 en daar had ik ook prima trip mee en dat lijkt me moeilijk te kunnen met zeg maar 30ug zeker als je in je achterhoofd houdt dat je min 20-25ug nodig hebt om uberhaupt te kunnen trippen.
s
sober_wormLid
01-01-2024, 00:00
#7
Jeller zei:
ja das wel een extreem hoge dosis voor een beginner.. die maya's zijn vrij vers en zouden ook meer dan 300 ug zijn.. dus das dan ongeveer 600ug da gij binnen had :confused:

ofwle kunt ge er goe tegen ofwel had ge andere maya's.. van waar zijt ge?
Klik om te vergroten...

ben van gent enzo..

naja, kwas er wel heel aan ze maat :P

CONSTANTE lachbui, m'n trip was één grote lachbui, muren die invallen, mensen die geen huid meer hebben, etc..

naja vond 't wel heavy, maar had zwaarder verwacht..

nu da ik weet wa 't is in 't volgend verlengd weekend gewoon één steken enzo.. :)

waarde er ook ni phazur op pneumatron?
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#8
the lost theory :) bandjes :wink:
s
sober_wormLid
01-01-2024, 00:00
#9
Jeller zei:
nope kben nie gegaan ivm met komende examens.. volgende week ga ik wel naar lost theory in gent.. kmoet dan een livesetje geven

komt ge ook?
Klik om te vergroten...

denk 't nie..

ik heb zowa half afgesproken da pneumatron m'n laatste feesje was..

financiele status nul komma nul + examens die er aan komen..


btw, waar kan ik m'n trips laten testen? kheb nog maya's ma als ge da gratis kunt laten testen in gent/belgie zou 'k da mss wel zien zitten :)
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Meeste is 1.5 microdot van 150 microgram plus een halve hoffman zegel :hearteyes: :hearteyes: Jaaa was wel een fijne reis hoor moet ik zeggen :)
a
alberthoffmanLid
01-01-2024, 00:00
#11
hehe beter hou ik me mond maar :X hahahaha

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."