Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat was het meeste LSD dat je ooit pakte?

Wat was het meeste LSD dat je ooit pakte?

70 antwoorden
25 weergaven
18-5-2026
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#1
ja idd kan zeer goed kloppen , heb 1 keer een halve gedaan met de gedachte 'ff een beetje trippen' nou kreeg toch nog een flinke trip voor geschoteld
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#2
maar tijdens de LSD een flinke punt keta nemen was wel erg trippy :mrgreen:
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#3
voor mij is 1 microdot ( zijn toch wel vrij sterke ) voldoende :)
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#4
spacekonijn zei:
voor mij is 1 microdot ( zijn toch wel vrij sterke ) voldoende :)
Klik om te vergroten...

Yep die...weet het, schat ze richting 200ug idd...
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#5
spacekonijn zei:
ja idd kan zeer goed kloppen , heb 1 keer een halve gedaan met de gedachte 'ff een beetje trippen' nou kreeg toch nog een flinke trip voor geschoteld
Klik om te vergroten...

Hoe heb je dat ding gespleten dan? zijn fucking hard man... :mrgreen:
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#6
Psychonaut1976 zei:
spacekonijn zei:
ja idd kan zeer goed kloppen , heb 1 keer een halve gedaan met de gedachte 'ff een beetje trippen' nou kreeg toch nog een flinke trip voor geschoteld
Klik om te vergroten...

Hoe heb je dat ding gespleten dan? zijn fucking hard man... :mrgreen:
Klik om te vergroten...

hij lag al een maandje los in de kast , hij splitse heel easy in 4e ..
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#7
2 Hoffman blotters, en een uur later nog 1. 3 Hoffmannetjes dus :)
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#8
3 van die Microdots in ongeveer 2 uur..

Ik denk inderdaad dat ze rond de 200 ug per stuk zitten...
s
sober_wormLid
01-01-2024, 00:00
#9
Jeller zei:
ja das wel een extreem hoge dosis voor een beginner.. die maya's zijn vrij vers en zouden ook meer dan 300 ug zijn.. dus das dan ongeveer 600ug da gij binnen had :confused:

ofwle kunt ge er goe tegen ofwel had ge andere maya's.. van waar zijt ge?
Klik om te vergroten...

ben van gent enzo..

naja, kwas er wel heel aan ze maat :P

CONSTANTE lachbui, m'n trip was één grote lachbui, muren die invallen, mensen die geen huid meer hebben, etc..

naja vond 't wel heavy, maar had zwaarder verwacht..

nu da ik weet wa 't is in 't volgend verlengd weekend gewoon één steken enzo.. :)

waarde er ook ni phazur op pneumatron?
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#10
the lost theory :) bandjes :wink:
s
sober_wormLid
01-01-2024, 00:00
#11
Jeller zei:
nope kben nie gegaan ivm met komende examens.. volgende week ga ik wel naar lost theory in gent.. kmoet dan een livesetje geven

komt ge ook?
Klik om te vergroten...

denk 't nie..

ik heb zowa half afgesproken da pneumatron m'n laatste feesje was..

financiele status nul komma nul + examens die er aan komen..


btw, waar kan ik m'n trips laten testen? kheb nog maya's ma als ge da gratis kunt laten testen in gent/belgie zou 'k da mss wel zien zitten :)
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Meeste is 1.5 microdot van 150 microgram plus een halve hoffman zegel :hearteyes: :hearteyes: Jaaa was wel een fijne reis hoor moet ik zeggen :)
a
alberthoffmanLid
01-01-2024, 00:00
#13
hehe beter hou ik me mond maar :X hahahaha
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik 4 microdots binnen 3 uur..

Ik zat op de hoogste piek als een klein mensje achter me oogballen
en zag dingen gebeuren en mezelf dingen doen effect..beetje identiteits verlies.. echt grappig :mrgreen:
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#15
Bal0n zei:
2 Hoffman blotters, en een uur later nog 1. 3 Hoffmannetjes dus :)
Klik om te vergroten...
Opdruk zegt nix :P
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#16
BobG zei:
Bal0n zei:
2 Hoffman blotters, en een uur later nog 1. 3 Hoffmannetjes dus :)
Klik om te vergroten...
Opdruk zegt nix :P
Klik om te vergroten...

:mrgreen:
X
XerXoXLid
01-01-2024, 00:00
#17
:sunglasses: 3 stuks ineens beste trip van mijn leven :)
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#18
BobG zei:
Bal0n zei:
2 Hoffman blotters, en een uur later nog 1. 3 Hoffmannetjes dus :)
Klik om te vergroten...
Opdruk zegt nix :P
Klik om te vergroten...

hehe so true, maar volgens mij zijn er maar enkele batches gemaakt van die blotters, ze werden op 150 ug geschat van wat ik hoorde. Ik had er toen nog niet zoveel ervaring mee, dus had eigenlijk geen idee :)
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#19
200 ug tot nu toe het meest.
Meer lijkt me niet echt nodig. Vond 200 al ongelofelijk heftig...sowieso te heftig eigenlijk om echt inzichten te krijgen. Werd nogal overdonderd.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#20
moeilijk te zeggen.. mijn heftigste trip was van 1 shiva.. kdenk dat die rond de 200ug was..

keb wel ook eens 2/3 dolfijn+1/2 shiva gehad, maar toen had ik al tolerantie

dit weekend eens de da vinci codes testen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."