Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsanimo voor een LSD meeting in Gent?

animo voor een LSD meeting in Gent?

38 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#1
D'ollanders hijacken den boel hier
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik stem voor Noord Braband, das netjes in het midden :grin:
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#3
da is wel een serieus vage omschrijving :tongueout:

of bedoelt ge aan de st joris brug? dicht bij de dampoort?
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dissonant zei:
D'ollanders hijacken den boel hier
Klik om te vergroten...

da ga hier ni goekome :smilingimp:
T
TemptationLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ivoos zei:
Dissonant zei:
D'ollanders hijacken den boel hier
Klik om te vergroten...

da ga hier ni goekome :smilingimp:
Klik om te vergroten...

idd gatverdamme!!!
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Doe dan maar Rotterdam haha.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Beetje ver weg
t
teeboLid
01-01-2024, 00:00
#8
waarom niet een in gent en amsterdan en noord rotterdam
ipv er uber lang over te praten kunnen we er mss gewoon meer doen
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#9
teebo zei:
waarom niet een in gent en amsterdan en noord rotterdam
ipv er uber lang over te praten kunnen we er mss gewoon meer doen
Klik om te vergroten...

Prima idee ja, maar waarom noord amsterdam? Ik zou dan stemmen voor centrum en zuid... maargoed. Gewoon meerdere is ook wat ik dacht.
e
elchivatoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Lijkt me echt te gek! Maar het ligt er natuurlijk wel aan waar en wanneer precies. Gent is goed te doen vanuit Brussel maar Amsterdam wordt me toch iets te gek!

Laat maar een datum weten want ik peis dat ik er wel bij zal zijn!!! :stoned:
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#11
Amsterdam Bijlmer Arena zou een uitermate goeie triplocatie zijn (bij Ajax stadion, lijkt allemaal wel 1 groot space-station haha. Maargoed zelf ben ik niet zo voor een LSD meeting met mensen die ik niet ken xD.
t
teeboLid
01-01-2024, 00:00
#12
gent: het plekje aan twater, tussen tstation en de veldstraat is wel een grappige ontmoetingsplek
A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#13
binnekort ikke int ZoniënWoud in brussel ^^ Er ligt hier nen trip die al lang geconsumeerd had moeten zijn!

verder on topic: amsterdam in de zomer wil ik wel eens checken, als ik geld heb dan huur ik mij daar erges een kamerke en dan ist zowieso gefixed. Ik laat jullie wel weten als ik er ben :grin:

verder, in gent, ik ben niet zo goed in grote dingen organiseren, dus ik kijk wel ff toe vanop afstand.. :rolleyes:

greetz, Argulas
B
BengtLid
01-01-2024, 00:00
#14
Argulas zei:
binnekort ikke int ZoniënWoud in brussel ^^ Er ligt hier nen trip die al lang geconsumeerd had moeten zijn!
Klik om te vergroten...

Machtig bos!
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#15
azgaza zei:
Zeg.. waarom geen LSD-meeting in Amsterdam? Is toch ook een leuk idee?
Klik om te vergroten...
gent eeft de beste goa :tongueout:

en waar is het leuker dan op een goa?
Ik ben daar meer voorstander van om daar met alle trippers eens af te spreken ipv 12 uur door te brengen op lsd met mensen de je niet of nauwelijks kent
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Jeller zei:
azgaza zei:
Zeg.. waarom geen LSD-meeting in Amsterdam? Is toch ook een leuk idee?
Klik om te vergroten...
gent eeft de beste goa :tongueout:

en waar is het leuker dan op een goa?
Ik ben daar meer voorstander van om daar met alle trippers eens af te spreken ipv 12 uur door te brengen op lsd met mensen de je niet of nauwelijks kent
Klik om te vergroten...

Amsterdam heeft ook goede goa feestjes hoor; vrij regelmatig en altijd goed georganiseerd. Maar dat terzijde; het zou toch allebei wel leuk kunnen zijn?
C
CyberMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Gent zou ik zeker willen komen, maar niet zo n00bish (lees: nog nooit gebruikt) als ik nu ben...
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#18
teebo zei:
gent: het plekje aan twater, tussen tstation en de veldstraat is wel een grappige ontmoetingsplek
Klik om te vergroten...
dit is idd echt een veel te vage beschrijving :tongueout:
d
dutch-lycanLid
01-01-2024, 00:00
#19
wat gaan we dan gebruiken en waar, is er een plek om naar binnen te gaan lijk me wel kickke al ken ik jullie allemaal nie

edit. sorry was te enthousast
heb nog nooit lsd op en weet niet als ik dat de eerste keer gelijk
met '' vreemde '' wil doen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."