#1
D'ollanders hijacken den boel hier
Ivoos zei:
teebo zei:waarom niet een in gent en amsterdan en noord rotterdam
ipv er uber lang over te praten kunnen we er mss gewoon meer doen

Argulas zei:binnekort ikke int ZoniënWoud in brussel ^^ Er ligt hier nen trip die al lang geconsumeerd had moeten zijn!
gent eeft de beste goaazgaza zei:Zeg.. waarom geen LSD-meeting in Amsterdam? Is toch ook een leuk idee?
Jeller zei:gent eeft de beste goaazgaza zei:Zeg.. waarom geen LSD-meeting in Amsterdam? Is toch ook een leuk idee?
en waar is het leuker dan op een goa?
Ik ben daar meer voorstander van om daar met alle trippers eens af te spreken ipv 12 uur door te brengen op lsd met mensen de je niet of nauwelijks kent
dit is idd echt een veel te vage beschrijvingteebo zei:gent: het plekje aan twater, tussen tstation en de veldstraat is wel een grappige ontmoetingsplek
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."