Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat was je heftigste, meest vette visual ooit?

Wat was je heftigste, meest vette visual ooit?

43 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
j
jcpLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hehe, moet je nagaan, was voor m'n vriendin ook de eerste keer dat ze XTC nam, gaat d'r vriend zo vaag lopen doen :)
d
dirtbagLid
01-01-2024, 00:00
#2
update voor mijn heftigste visual:

Ik was aant pissen in de kroeg, en ineens kwam er een arm uit de muur die naar me snikkel begon te grijpen, ik schrok me de pleuris.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dit geldt dan een beetje voor alle tripmiddelen, maar zet het bij lsd omdat deze meer visuals geeft dan paddos bijvoorbeeld. Dus wat was je meest vette visual ooit, dus over al tripmiddelen.

Ben benieuwd wat tripmiddelen kwa visuals allemaal kunnen,hoever het eigenlijkwel niet kan gaan. Heb zelf alleen paddos en salvia gedaan eigenlijk van tripmiddelen.
d
dirtbagLid
01-01-2024, 00:00
#4
Magere Hein, recht voor mijn neus, zwaaiend met zijn zeis op 2 Maya's.
E
Eckster CLid
01-01-2024, 00:00
#5
eeen gedetailleerde boot met vechtende piraten op
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#6
die kan ik me niet herinneren^^ :rolleyes: :) :grin:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik kan niet kiezen.
Toen er een gezicht in de wolken met oplichtende oranje ogen was was dat wel redelijk indrukwekkend.
Fractal-art wolken ook en sommige van de (bewegende) patronen die ik heb gezien ook. Eigenlijk zijn bijna alle visuals die ik heb gehad zo vet dat het niet mogelijk is er eentje uitte kiezen.
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Mijn vetste hallicunatie was niet eens onder invloed van lsd maar van mdma.. ik lag in mn tent en maakte een soort van beeldscherm in de rechter hoek (lees tv)... waardoor ik een levendige straat volledig 3d mocht observeren... met auto's fietsers voetgangers en huizen... en het beeld was als het waare door iemands ogen heen... prachtig
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#9
Kijken naar je medetripper en alleen zn ogen normaal kunnen zien, maar de rest eromheen dat nonstop veranderd. Te wazig voor woorden :mrgreen:

Of op de x, mn beste maat die opeens een jongedame was geworden :hearteyes:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#10
In de schemerzone gingen de kleuren van zwart wit naar hun oorspronkelijk kleur+ fractals en vervormingen natuurlijk..

het leek wel alsof dit een gevecht was van het licht tegen het donker
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb ooit een dolfijn horen roepen in de Afrika haven Amsterdam Ruigoord, ik ben er nu nog van overtuigt dat het echt was.

:mrgreen:
E
Eckster CLid
01-01-2024, 00:00
#12
lysergine25 zei:
Ik heb ooit een dolfijn horen roepen in de Afrika haven Amsterdam Ruigoord, ik ben er nu nog van overtuigt dat het echt was.

:mrgreen:
Klik om te vergroten...

tgaat hier wel over visuals :rolleyes:
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Eckster C zei:
lysergine25 zei:
Ik heb ooit een dolfijn horen roepen in de Afrika haven Amsterdam Ruigoord, ik ben er nu nog van overtuigt dat het echt was.

:mrgreen:
Klik om te vergroten...

tgaat hier wel over visuals :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Oorvisuals! :grin:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#14
lysergine25 zei:
Ik heb ooit een dolfijn horen roepen in de Afrika haven Amsterdam Ruigoord, ik ben er nu nog van overtuigt dat het echt was.

:mrgreen:
Klik om te vergroten...

whahaha :grin: :grin:
J
JaimieLid
01-01-2024, 00:00
#15
Een gekke tekening met allemaal kleine paarse kristalen, het gras was fluo groen en overal was er weerspiegeling in de kristallen. In het midden was er 1 kristal die boven de anderen uitstak als een soort obelisk en die wereld was verbonden met een andere parallele wereld die hetzelfde was maar eigenlijk op zijn kop stond
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik kan nog steeds niet kiezen maar ik ga nu ff een lijst maken van alle extreem vette:

- De gezichten in de wolken
- Toen patronen zo intens werden dat ik mensen niet goed van hun achtergrond kon onderscheiden (in two trips gebeurd)
- Fractal art wolken
- Patronen die de muziek na doen
- Een vrouw in het hout met mensen erom heen die haar vlees eraf trokken en opaten terwijl ze aan haar vergroeid zaten
- Toen alles in herhalende bewegingen steeds over elkaar heen trok (meerdere trips gebeurd)
- Alle fractal art achtige patronen
- Patrnoen in de stoeptegels in de blacklight hut van ruigoord

Een mentaal moment toen ik over het paadje naar nu - het - water in ruigoord liep, en ineens net weer 5 was en naar de bos-gras-zand vlaktes van ruigoord liep, die al 10 jaar niet meer bestaan. (Ik kwam daar als kind vaak omdat men moeder er een paard had, nostalgische waarde dus aan dat paadje en de kerk).
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#17
Toch wel de instortende flatgebouwen, waar ik in detail de balkonstoelen/tafels, en zelfs etensborden/bestek enz enz op de grond zag/hoorde donderen, mensen gillend wegrennen om vervolgens toch naar beneden te vallen en met smakken op de grond te knallen.... En dat iedereen op straat het verder maar negeerde, Bizar!!
k
knurftLid
01-01-2024, 00:00
#18
Met LSD: op een berghelling neerkijkend op de stad Inssbruck
Daarboven besneeuwde bergtoppen en wolken, beneden de de drukke stad heel klein. Deze elementen versmolten met elkaar tot een golvende brei waar ik op een gegeven moment, gezichten en dansende vrouwvormen in kon ontdekken.
Echt een uur of 3 met open mond zitten kijken :grin:
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#19
Op MDMA: Mijn vriend die op matrassen op de grond ligt en ik zie hem vrij scherp vanuit mijn ooghoek. Hij had een héle hoge rood wit blauw gestreepte clownsmuts op. Grote rode schoenen. En een colbertje met roodwit gestreept. Ontzettend vet. Hij is die avond in zoveel vette dingen veranderd maar dit was toch wel ultiem. Jammer van visuals op MDMA is dat als je goed knippert en goed kijkt de visuals wegzijn. Met LSD is dit niet, dan blijven ze gewoon.
Op LSD: De afgelopen keer had Joyce (DjoDjo) 3 dubbele ogen, dat vond ik wel schrikbarend en de bananen in de schaal gingen rechtop zitten en met z'n 3en TV kijken. En ik maar gillen: 'Die bananen! Ze kijken TV! En ze dansen opeens!'. Echt gaaf :)
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#20
:wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."