Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat was je heftigste, meest vette visual ooit?

Wat was je heftigste, meest vette visual ooit?

43 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#1
U heeft anorexia en uw angsten voor eten komen er tijdens uw trips uit :beer:
1
123spacerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb nooit veel visuals, niet echt gevoelig voor? maar zal er toch een paar neerzetten die k heb gehad:

MDMA (o.a. original 69):
-brillen zien
-me hand die in 3 seconden helemaal tribal werd getatoeerd (dit vond ik de mooiste)
-wat kleine vage dingen met sigaretten: net als je sigaret aansteekt dat de sigaret ergens een meter verder lijkt te zijn.
De vlam van de aansteker niet zien, dus je dentk dat je aansteker niet aanstaat, maar de sigaret begint wel te gloeien en staat dus wel aan.
En andersom, je aansteker langs je sigaret houden en lijkt het dat je sigaret aan staat. Begin je te roken en rook uit te blazen, 3 minuten later zegt een maat tege je: Ga je die sigaret nog aansteken of niet?

LSD:
-niet echt erge hallucinaties, maar wel 12 uur lang alles golvend zien (het effect van dit filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=vzSRVgF501M en dan 12 uur lang een iets minder erge versie)
-toen ik het bos inkeek, dat de bomen heelmaal een draaikolk werd.
-trails van de autos, ook leuk om te zien

Paddo's:
enigste visuals op paddos waren van die soort totempalen, die figuurtjes die indianen daar uit snijden, die zag ik in de wolken (dit was bij ehmm heel portie golden nog iets).

Speed (slaaptekort?):
-Alles lichtelijk golvend zien
-mijn linkerhoek van mijn beeldscherm die steeds 10 cm naar onder uitrekte
-Toen ik op bed lag, zat er steeds een maat van me op de stoel langs mijn bed, dit was heel vaag, en telkens als ik weer die vriend probeerde vast te pakken had ik mijn eigen kleren vast die daar lagen.
-Rook tegen mijn plafond, net of er iemand een sigaret bij hield.
-Toen ik een keer 3 dagen wakker was op de pep, toen kreeg ik dikke para aanvallen, niet egt visuals maar vermeld het er toch even bij. Ik hoorde allemaal geluiden beneden en ik dacht dat er een ruit werd ingeslagen. Toen hoorde ik allemaal mensenstemmen en voetstappen. Ik ben toen dus naar beneden gegaan en liep met een ijzeren staaf door het huis te ijsberen en heb echt ALLE kastjes afgezocht naar mensen.

toch wel iets meer visuals als dat ik dacht, maar nog niet echt veel, zeker niet voor het aantal keren drugsgebruik.
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#3
@ 123spacer: Golden Teachers bedoel je denk ik!
Totaly Chaos!

Ja, die brillen heb ik ook geheid met mdma. Of dat mensen overal bulten in hun gezicht hebben.

@ Pikachu: Ik heb best wel moeite met eten idd. Dus misschien zal het dat wel zijn.

Nu valt me nog mijn tweede keer mdma te binnen:

Ik zit te kletsen en heb zin in wijn, maar die was op, waarop diegene besluit dat hij even thuis een flesje wijn gaat halen.
Ik zit dus daarna gewoon door te lullen blablablabla, want hij zat daar gewoon nog levensecht. Maar op een gegeven moment kom ik erachter, o, ja hij ging een fles wijn halen, en toen was hij weg! Maar al die tijd had hij er levensecht gezeten.

Mijn gsm werd driedimensionaal die avond. En ik zag in een keer in de keuken de complete winkel waar ik werkte staan. Ik werkte in een beddenzaak. Het stond er allemaal levensecht die bedden!

Geniale avond/nacht! :hearteyes:
1
123spacerLid
01-01-2024, 00:00
#4
jaa vooral die hallucinaties op mdma zijn altijd zoooo realistisch. Net zoals die brillen, ik zag gewoon pilotenbrillen, guccibrillen, en allerlei andere merken, is zooo vaag die mdma hallucinaties.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."