Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat was je heftigste, meest vette visual ooit?

Wat was je heftigste, meest vette visual ooit?

43 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
k
knurftLid
01-01-2024, 00:00
#1
Met LSD: op een berghelling neerkijkend op de stad Inssbruck
Daarboven besneeuwde bergtoppen en wolken, beneden de de drukke stad heel klein. Deze elementen versmolten met elkaar tot een golvende brei waar ik op een gegeven moment, gezichten en dansende vrouwvormen in kon ontdekken.
Echt een uur of 3 met open mond zitten kijken :grin:
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#2
Op MDMA: Mijn vriend die op matrassen op de grond ligt en ik zie hem vrij scherp vanuit mijn ooghoek. Hij had een héle hoge rood wit blauw gestreepte clownsmuts op. Grote rode schoenen. En een colbertje met roodwit gestreept. Ontzettend vet. Hij is die avond in zoveel vette dingen veranderd maar dit was toch wel ultiem. Jammer van visuals op MDMA is dat als je goed knippert en goed kijkt de visuals wegzijn. Met LSD is dit niet, dan blijven ze gewoon.
Op LSD: De afgelopen keer had Joyce (DjoDjo) 3 dubbele ogen, dat vond ik wel schrikbarend en de bananen in de schaal gingen rechtop zitten en met z'n 3en TV kijken. En ik maar gillen: 'Die bananen! Ze kijken TV! En ze dansen opeens!'. Echt gaaf :)
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik vergat er een! Dacht er gisteren aan toen ik bij C was en ik het over die trip had..

Het moment dat mijn vriend (C. dus) in een demoon veranderde. Ik zat in zijn kamer in het donker en toen hij binnen kwam en ging zitten vervormde zijn gezicht in een ontzettend nare demoon. Maar ik von dhet wel heel vet.
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#4
On acid; Kijkende naar Sietse, die tegenover me zat. Ik had 300 microgram (anderhalve maya) achter de kiezen en was zwaar trippende. Ik zag slechts zijn ogen, omdat ik me daarop concentreerde. De complete achtergrond (dus mijn hele blikveld behalve z'n ogen) begon te draaien en vormden de skyline van een grote stad. Alles draaide en werd donkerrood en groen. Prachtig! Ontzettend veel lol gehad, ondanks alle discomfords waar we mee te maken kregen.

Fuck, moet dat tripreport nog steeds posten :flushed:
H
Hillbilly bastardLid
01-01-2024, 00:00
#5
Op mdma: Ik wandelde met vrienden op het strand en voor ons zagen we (allemaal) een heuvel. Toen we die heuvel echter probeerde te beklimmen bleek het het helemaal geen heuvel, maar gewoon een grote schaduw te zijn die op het strand geworpen werd door gebouwen op de dijk.
H
Hillbilly bastardLid
01-01-2024, 00:00
#6
Op mdma: Ik wandelde met vrienden op het strand en voor ons zagen we (allemaal) een heuvel. Toen we die heuvel echter probeerde te beklimmen bleek het het helemaal geen heuvel, maar gewoon een grote schaduw te zijn die op het strand geworpen werd door gebouwen op de dijk.
Klik om te vergroten...

Dit gebeurde uiteraard niet overdag voor de duidelijkheid. Het was nacht en de schaduw kwam doordat de maan zo fel scheen in combinatie met verlichting op de dijk. We hebben toen nog heel veel rare visuals gehad...
j
jcpLid
01-01-2024, 00:00
#7
Op MDMA:

Stond achter m'n huis in de bosjes te pissen :) keek ik naast me tegen een grote boom aan, stak er ineens een heel eng (zombieachtig) wijf d'r kop achter die boom vandaan, was ook zo weer weg...
Later ook nog een enge kerel die naast een vriend van me stond.

Die zelfde avond had ik ook hele rare dingen zoals een witte draad die uit de mond van m'n vriendin stak, dus ik eraan trekken en er kwam steeds meer uit (m'n vriendin werd er flink para van, want die zag natuurlijk niks).

Een vriend met een kaal hoofd had allemaal honingraat structuur op zijn harses, en ik smeerde het uit over zijn hoofd...

Verder was ik diezelfde avond een glas ranja aan het inschenken, en ik was bezig met de ranja, komt er ineens godz veel schuim over het glas heen.
Ik met m'n vinger er doorheen, en het zat ook op mijn vinger.

Knipperde ik met m'n ogen zat het glas nog maar 1 duim vol.

Verder (zoals elke keer dat ik XTC gebruik) zie ik bij iedereen brilletjes.

Dit was de eerste keer dat ik XTC probeerde en het waren 2 blauwe mitsubishi's :grin:
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#8
- We lagen in de caravan, er was enkel een klein theelichtje aan, en het hoofd van mijn vriend vervormde van normaal naar een lijk naar een zombie naar een monster. En dat zo de hele tijd door. Ik was echt heel erg bang toen, zo realistisch. :openmouth:

- Eentje waas ik echt HEEL duizelig van werd, was een CEV van een tunnel met allemaal kleine bewegende southpark hoofdjes die allemaal lachten en ronddraaiden. Iedereen was erbij! Chef, Cartman, Kenny, TIMMEH. :hearteyes:

- Ik had een combi op van mdma en lsd, en daardoor waren de CEV echt gruwelijk realistisch. Ik zag een groepje meisjes voor me staan, en eentje draait zich heel snel in paniek om en rent echt verdomde hard richting mij en loopt tegen me aan en vervaagt dan in het niets. Ik schrok me zo te pletter, ik voelde ze bijna tegen me aanbotsen!
M
Miss JLid
01-01-2024, 00:00
#9
Op MDMA:

Toen ik in het donker in m'n kamer naar het plafond zat te staren kwam er opeens een wit 'gat' in de muur waar duizenden kleine spinnetjes uit kwamen kruipen terwijl er over de muur een enorme jungle (in schaduw vorm) aan het groeien was. :grin:
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ook op MDMA:

Een huis zien, compleet met ramen, deuren en individuele stenen in wat later het licht van een lantaarnpaal bleek te zijn wat door wat bomen heen scheen.

Een sloot aanzien voor een grasveldje en er vervolgens bijna inrijden met m'n fiets

Een vrachtwagen met aanhanger waar een zoot auto's opstonden, die scheef in een woonwijk stond. Dit bleken later gewoon wat rijtjeshuizen te zijn.

Het vreemdste vond ik eigelijk op het laatst, toen ik een peuk op stak en ik allemaal zwarte, slang achtige sliertjes uit het brandende stuk zag komen. Ook als ik met m'n ogen knipperde etc. ging het niet weg.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#11
Radeon915 zei:
Het vreemdste vond ik eigelijk op het laatst, toen ik een peuk op stak en ik allemaal zwarte, slang achtige sliertjes uit het brandende stuk zag komen. Ook als ik met m'n ogen knipperde etc. ging het niet weg.
Klik om te vergroten...

Haha dat is apart ja. :mrgreen:

.. en dan ook nog clichématig je filter aansteken, ipv de cig
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#12
MetaalKonijn zei:
Radeon915 zei:
Het vreemdste vond ik eigelijk op het laatst, toen ik een peuk op stak en ik allemaal zwarte, slang achtige sliertjes uit het brandende stuk zag komen. Ook als ik met m'n ogen knipperde etc. ging het niet weg.
Klik om te vergroten...

Haha dat is apart ja. :mrgreen:

.. en dan ook nog clichématig je filter aansteken, ipv de cig
Klik om te vergroten...

Doe mij ook zo'n pakje peuken! TerrorSigarets! :smoke:

De meest rare/heftigste visual, poeh poeh, het is altijd wel raar!
Tijdens een feestje van mij een keer, had er iemand kipnuggets gebakken. Onder het bakken sloeg de lsd al bij diegene in, dus ze wisten niet of het nu al goed was. Het leek in elk geval op een bordje ingewanden wat daar op tafel gezet werd. Ik heb er in elk geval niks van gegeten!
Ook uit het bakje M&M's wat op tafel stond, heb ik niks gegeten. Ik denk toch dat veel van mijn raarste visuals met eten te maken hebben, doe maar effe niet! Heb nu nog de kriebels van een saucijzenbroodje, wat er ech te luguber uitzag. Uit die zelfmaakpakjes had iemand de me laatst voorgeschoteld. Echt gedverderrie! :rolleyes:
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#13
U heeft anorexia en uw angsten voor eten komen er tijdens uw trips uit :beer:
1
123spacerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik heb nooit veel visuals, niet echt gevoelig voor? maar zal er toch een paar neerzetten die k heb gehad:

MDMA (o.a. original 69):
-brillen zien
-me hand die in 3 seconden helemaal tribal werd getatoeerd (dit vond ik de mooiste)
-wat kleine vage dingen met sigaretten: net als je sigaret aansteekt dat de sigaret ergens een meter verder lijkt te zijn.
De vlam van de aansteker niet zien, dus je dentk dat je aansteker niet aanstaat, maar de sigaret begint wel te gloeien en staat dus wel aan.
En andersom, je aansteker langs je sigaret houden en lijkt het dat je sigaret aan staat. Begin je te roken en rook uit te blazen, 3 minuten later zegt een maat tege je: Ga je die sigaret nog aansteken of niet?

LSD:
-niet echt erge hallucinaties, maar wel 12 uur lang alles golvend zien (het effect van dit filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=vzSRVgF501M en dan 12 uur lang een iets minder erge versie)
-toen ik het bos inkeek, dat de bomen heelmaal een draaikolk werd.
-trails van de autos, ook leuk om te zien

Paddo's:
enigste visuals op paddos waren van die soort totempalen, die figuurtjes die indianen daar uit snijden, die zag ik in de wolken (dit was bij ehmm heel portie golden nog iets).

Speed (slaaptekort?):
-Alles lichtelijk golvend zien
-mijn linkerhoek van mijn beeldscherm die steeds 10 cm naar onder uitrekte
-Toen ik op bed lag, zat er steeds een maat van me op de stoel langs mijn bed, dit was heel vaag, en telkens als ik weer die vriend probeerde vast te pakken had ik mijn eigen kleren vast die daar lagen.
-Rook tegen mijn plafond, net of er iemand een sigaret bij hield.
-Toen ik een keer 3 dagen wakker was op de pep, toen kreeg ik dikke para aanvallen, niet egt visuals maar vermeld het er toch even bij. Ik hoorde allemaal geluiden beneden en ik dacht dat er een ruit werd ingeslagen. Toen hoorde ik allemaal mensenstemmen en voetstappen. Ik ben toen dus naar beneden gegaan en liep met een ijzeren staaf door het huis te ijsberen en heb echt ALLE kastjes afgezocht naar mensen.

toch wel iets meer visuals als dat ik dacht, maar nog niet echt veel, zeker niet voor het aantal keren drugsgebruik.
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#15
@ 123spacer: Golden Teachers bedoel je denk ik!
Totaly Chaos!

Ja, die brillen heb ik ook geheid met mdma. Of dat mensen overal bulten in hun gezicht hebben.

@ Pikachu: Ik heb best wel moeite met eten idd. Dus misschien zal het dat wel zijn.

Nu valt me nog mijn tweede keer mdma te binnen:

Ik zit te kletsen en heb zin in wijn, maar die was op, waarop diegene besluit dat hij even thuis een flesje wijn gaat halen.
Ik zit dus daarna gewoon door te lullen blablablabla, want hij zat daar gewoon nog levensecht. Maar op een gegeven moment kom ik erachter, o, ja hij ging een fles wijn halen, en toen was hij weg! Maar al die tijd had hij er levensecht gezeten.

Mijn gsm werd driedimensionaal die avond. En ik zag in een keer in de keuken de complete winkel waar ik werkte staan. Ik werkte in een beddenzaak. Het stond er allemaal levensecht die bedden!

Geniale avond/nacht! :hearteyes:
1
123spacerLid
01-01-2024, 00:00
#16
jaa vooral die hallucinaties op mdma zijn altijd zoooo realistisch. Net zoals die brillen, ik zag gewoon pilotenbrillen, guccibrillen, en allerlei andere merken, is zooo vaag die mdma hallucinaties.
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#17
Die zelfde avond had ik ook hele rare dingen zoals een witte draad die uit de mond van m'n vriendin stak, dus ik eraan trekken en er kwam steeds meer uit (m'n vriendin werd er flink para van, want die zag natuurlijk niks).
Klik om te vergroten...

Hahahah geniaal!
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mdma.

Het was donker.. heel donker, ik liep over een paadje terug naar het huis waar iedereen aan het trippen was. Geen lantaarnpalen (je kan wel raden wat dat teweeg brengt.).

Ik zie de mooiste bomen die ik ooit gezien heb, takken die in elkaar geknoopt lijken te zijn, helemaal over elkaar gekronkeld. 2 blaadjes vallen op de grond en veranderen in de silhoueten van 2 personen. Ik hoor ze duidelijk praten, maar ze krompen voordat ik dichterbij kon komen. Ik loop door, en sta opeens in iemands achtertuin, ik zie het huis en de planten heel gedetailleerd. Ik denken dat er nu allemaal boze mensen achter me aan komen wegens betreding prive terein ofzo.
Blijkt dat ik nog gewoon op dat paadje loop op weg naar de andere trippende mensen.

Dat was wel een heel avontuur, in die paar meter diei k heb gelopen.

:wave:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Het moment dat de bomen overliepen in de wolken op LSD was ook wel erg leuk. En egypische muur tekeningen in de muur zien bewegen en dansen was ook erg vet. Eigenlijk was elke visual die ik ooit had op LSD wonderbaarlijk vet.
L
LiquidFantasyLid
01-01-2024, 00:00
#20
ik stond in de hal van het centraal station in amsterdam, ik stond met 2 gasten die ook knijterleip waren op de acid. we hadden echt een vreselijke praat trip aangezien we alles wouden verklaren maar de woorden niet konden vinden, en dan maar door kleppen. omdat het allemaal zo onbegrijpelijk is.. je kent t.. toen stonden we in de hal.. en ik zei.. jongens, nou ff 2 minuten onze mond houden. we stopten te gelijk met praten.. op dat moment produceerde we zo'n ongelovelijke hoeveelheid energie dat we de hele hal vulden. mensen wouden onze bubbel in maar ze konden niet door de muren door breken, echt een héle bizarre ervaring..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."