Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLSD -- Maya Heaven explore your universe ...

LSD -- Maya Heaven explore your universe ...

113 antwoorden
28 weergaven
18-5-2026
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#1
Succes in Ruigoord =p :wave:
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hmmm, ik ben benieuwd, het ziet er inderdaad heerlijk uit buiten!!
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#3
super trippp weerrr !!!!!
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#4
lysergine25 zei:
super trippp weerrr !!!!!
Klik om te vergroten...

eensgelijks! :grin:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#5
De tripgoden zijn goed gemutst, alweer mega trip weer ...

Stonie
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#6
De eerste uitslag is binnen:

Ik ga er nog een paar weg brengen want het is me te laag !!
Misschien dat er een hoger gemiddelde uitkomt. Ik moet even naar een gratis punt hiervoor.

122 mics ..... :cry:

Ik kan er ook keihard over gaan liegen tegen iedereen dat zou me een hoop kopzorgen schelen.

Maar goed sinds ik een uitslag heb gehad die totaal nergens op sloeg ben ik van de mening dat de test centras hun werk soms fout afleveren. 1 test zou je kunnen misleiden, daarom kies ik er vanaf nu voor meerdere tests te doen om dit soort teleurstellingen te voorkomen.

Want zelfs van 1 dezelfde vel verschillen de uitslagen nog sterk.
Hetgeen met het verdampen en het drogen te maken heeft.
LSD testen is de lastigste uit het pakket, waardes vervliegen terwijl je erover praat.

Stonie
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik ook .... minimaal 175 en dat dan gemiddelt zou echt fijn zijn.

De verkoper is het er in ieder totaal niet mee eens werdt me toe gesnauwd.

Dat testen veroorzaakt alleen maar paniek zegt ie .......
Als iedereen nou is stopte met het overdrijven van die waardes, dan zouden de test wel goed liggen.

Maar iedere verkoper die kwaad wordt om uitslagen heeft zich zelf wel laten kennen.

:mrgreen:

100 mics is al veel ..... persoonlijk als ik de Mayas moet inschatten zitten ze wel boven de 150 mics.

Maar goed als ik een maand niet neem dan voelen ze aan als 250 mics ...


ans so on and so on ....

Stonie
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Een meer realistisch beeld krijg je dan van de trippers zelf.

Ik hoor vanuit verschillende hoeken dat er hevig geregeerd wordt op de Mayas.

Badtrips zijn schering en inslag ..... na 3 uur piekt ie volop en zuigen de Mayas hard aan het trippende volk. Met andere woorden de uitslag komt totaal niet overheen met de gevoelens die de trippers krijgen na inname van 1/4, 1/2, of een hele.
Mededelingen van ik voelde niets na een 1/4 zijn schaars, mededelingen van ik ging nogal scheef en was aan het 'gliden' hoor ik steeds vaker.
Zelfs de verkoper moest zijn taken neerleggen dit weekend. Dat gebeurt eens in de zoveel jaar.

Over een maand hopelijk meer uitslagen meer bewijs dat het testen van LSD nogal lastig is.

Stonie
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#9
laten we hopen op betere resultaten dan
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#10
Het testen van acid is inderdaad lastig, beter gaan we gewoon af op gebruikerservaringen van de die hard trippers onder ons. Ben wel benieuwd naar de maya's.
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#11
lysergine25 zei:
Ik hoor vanuit verschillende hoeken dat er hevig geregeerd wordt op de Mayas.

Badtrips zijn schering en inslag .....

Stonie
Klik om te vergroten...

Badtrips, komen die dan (alleen) bij hogere doseringen voor, of ook bij ¼ of ½ zegels? Ik denk namelijk dat ik ook Maya's ga krijgen dit weekend...

Hemi
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#12
nou hoe hoger de dosis hoe meer kans dat je hersens gaan glijden.
Waarheen ligt aan de geestelijke ontwikkeling en gebeurtenissen in diens hoofd.

Beter goed intrippen en leren omgaan met je gedachtenpatronen, dan meteen een badtrip oplopen.
Het denken is erg aanwezig met LSD, daar ontkom je niet aan.
Het intrippen cq harden is dus belangrijk, doe het thuis daarom de eerste keren.

Het scheelt per persoon nogal veel, paddestoelen hebben een sterke kruiswisselingtolerantie etc etc ....

Doseren is leren met de lsd .....

:hearteyes:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#13
ofwel zijn die testresultaten niet goed verlopen ofwel heb jij niet die mayas van hier :confused:

want als een maya 122 mics is dan zou dit willen zeggen dat al mijn andere trips tot nu toe maar 40-50 mics hadden en dat ik zelf al getript heb op 10ug :)
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Je kan ook heerlijk trippen op hogere doseringen.. het ligt gewoon aan jezelf. Je moet het zo zien: Als je je kut gaat voelen versterkt de LSD dat, hoe meer lsd hoe meer het versterkt word en hoe minder je de controle erover hebt. Kleine doseringen heb je vaak meer controle over, maar dat is vaak ook minder leuke trip, in mijn geval dan.. :wink:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#15
haha Jelle je noet niet overdrijven .. hehe

trippen op 10 mics lukt helaas niet.

Maar dat de vellen hetzelfde zijn vanwege de afdruk hoeft ook niet waar te zijn. Eigenlijk zou jij er gewoon eentje moeten testen .....

:wink:

De testuitslag pas echt mislukt zij als ie onder de 100 zat wat mij betreft. Dat de uitslag misschien na nog 10 tests aanzienlijk hoger ligt dan 122 zou me echt niets verbazen.


Groetjes Stonie
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#16
10 mics gaat idd niet, dus ik zal eens opschrijven naar wat ik refereer:

mijn eerste trip was 1/3 van een dolfijn dus dat was ongeveer 33-50 mics, dat voelde ik wel maar da was totaal nie hard en overweldigend
de dag erna heb ik dan de 2/3 en later nog een halve shiva en da was al iets harder maar aangezien het de tweede dag trippen was viel da ook goed mee..

de trip daarna was een week later en da de andee helft van de shiva en die was al een stuk harder, da was 100ug denk ik

daarna heb ik een hele shiva genomen in 2 keer dus ongeveer 200ug, dat was dan ook letterlijk 4-5 keer zo hard en visueel als mijn eerste trip

dit vind ik dan ook de perfecte dosis.. genoeg visueel enzo maar je zit niet te ver, maar je zit er wel volledig in.

dan heb ik later nog een paar keer op de explorers getript en die schat ik op 300ug want als ik daar een hele van nam was dat ongeveer het zelfe als 1.5 shiva of als ik er 2/3 van neem kwam dat overeen met 1 shiva van intensiteit..

een panoramix was alsof ik 2 shiva's binnen had dus ik schat die op 400ug
en een maya heb ik altidj halve genomen en da was ongeveer even straf als ze nen explorer :openmouth:

(shiva's en alex grey zijn overigens getest en dat was rond de 200ug)
daarom kan ik echt niet geloven dat een maya maar zoveel is :wave:
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#17
De hardste trip die ik heb gemaakt is gek genoeg geweest op het kwartje (!) van een der Stonie's hartjes! Heb vaak genoeg een hele zegel gedaan (hofmanns, alexjes) maar het kwam visueel niet in de buurt van dat kwart hartje. Nu heb ik pas een keer of 8 lsd gedropt, en ik ga zeer spoedig aan de maya's. Daar komt een tripreport van, ik ben benieuwd! :)
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Inderdaad een sterke trip begint boven de 100 ...

Hoelanger je niet tript hoe intenser het zal zijn.

4 soorten vellen:

Slecht tussen de 0-25
Redelijk tussen de 25-75
Goed tussen de 75-150
Extreem lekker tussen de 150-250
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#19
De populairiteit van een blotter stimuleert producenten dezelfde prints te misbruiken.
Dat gebeurt ook emt de pillen.
De ze Mayas komen uit Amsterdam niet uit of Antwerpen.
Iedereen kan de blotters ook open met helaas verschillende sterktes.


Maar binnenkort weten we iets meer, tot die tijd trip ik gewoon hard verder.

:hearteyes:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Ok iemand heeft dezelfde batch getest in Utrecht waar het GVD nog gratis is ook ....

Hou je vast ...

175 mics .... daar word ik intens gelukkig van.

:hearteyes:

Daar doen we het voor.

:stoned:

:mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."