Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLSD -- Maya Heaven explore your universe ...

LSD -- Maya Heaven explore your universe ...

113 antwoorden
30 weergaven
18-5-2026
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: Panoramix

Luomo zei:
Idd, 12 euro is wel vrij prijzig!
Heeft iemand ervaring met panoramixen? heb er onlangs een halve gehad en was stèèvig!
Klik om te vergroten...

Panoramix for the win!!! :stoned:

D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#2
Alle trips van boven de 350-400 zijn eigenlijk productiefoutjes. Zoveel op een zegeltje zorgt alleen maar voor ellende. Elke zegel legt een weg af naar de eindgebruiker, en een hoop verkopers willen nog wel eens overdrijven met hun specificatie. "Deze zijn 400 ug, echt hele goeie". Vervolgens heb je een keer een zegel waar echt 400 opzit, en dan ga je zo ontiegelijk hard dat het niet meer leuk is. Dit soort 'productiefoutjes' is voor ons ervaren trippers niet erg, maar ik zou een newbie geen hartje laten doen, bij wijze van spreken. Vaste gebruikers met bekende dealers hebben hier geen last van natuurlijk.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#3




:hearteyes:

:wink:

:mrgreen:

:wave:
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#4
Die tweede is echt gaaf! Heb je die zelf in huis? :openmouth:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#5
De uitslag duurt 3 weken .....


:wave:
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#6
Pikachu zei:
Die tweede is echt gaaf! Heb je die zelf in huis? :openmouth:
Klik om te vergroten...

das de achterkant van die eerste afbeelding :)
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#7
He!! Ik heb mijn eerste keer lsd een van die witte zegels gehad! Nu herken ik het weer! Tof om te zien, was het alweer bijna vergeten :mrgreen:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#8
En je ging er nogal hard op he !!

Ik kan niet meer wachten over branden in je broekzak gesproken.
Ik heb 3de graads lsd verschroeingen op mijn boven been.

Nog een paar uurtjes en dan gaan de eerste Mayas op verkennning.

Het huis is omgetoverd in een Maya tempel.

Full Maya report komt er hopelijk ook snel aan.

Stonie
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Pikachu zei:
Die tweede is echt gaaf! Heb je die zelf in huis? :openmouth:
Klik om te vergroten...

Ik heb 2 papertrips in huis ... meer niet !!


:hearteyes:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#10
lysergine25 zei:
Klik om te vergroten...
da zijn geen mayas hoor, toch nie degene die wij ier mayas noemen
edit:

ok dit zijn ze idd :grin:

zijn ze nu trouwens nog steeds nie getest?
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#11
Klinkt goed :hearteyes:

Leuke dag gehad?
Ik kijk met plezier uit naar je trip-report :mrgreen:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Voorlopige uitslag van de menselijke tester EL Stonie Mahonie



Straf spul ....


Straf spul ....


Helm op gordel om !!!


Warp 9 op een 1 hele papertrip

Voor nu uit Mayaland.

Stonie
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#13
:mrgreen:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Goede moguuh beste Trippers, Keta-fans, Speedfreaks, Cokeheads, Potheads, GHB sletjes, 2CB lovers, en natuurlijk de vervloekte allesonthouders !!

Hoe gaat het met jullie ?

Wat een fijne dag om te ontwaken op de Mayas ....

Na 10 uur hevig getript te hebben kan ik en mijn lsd partner beaamt het ook:

De Mayas zijn hun centjes wel waard !

Geen eurocentje spijt van gehad, eindelijk na maanden van spanningen de juiste batch gevonden. Mijn angst dat de Hartjes onvervangbaar geworden zouden zijn is een angst die nu langzaam weg ebt in het heelal.

Tijd om te gaan genieten en uit te kijken aar de volgende optie om weer compleet weg te drijven op de Mayas.

Groetjes van Stonie en Blotje from the Maya Temple .
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#15
kheb je gezegd dat ze evenwaardig aan de hartjes waren e :wink:
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#16
Wat voor inkt gebruikt men eigelijk om paperttrips te maken, is dit wel gezond?
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#17
@ Jeller,


De Mayas zullen 100% geen 400 microgrammetjes bevatten, en zijn dus in in kracht minderwaardig.
Dat ze wel lekker trippen is niet raar, hoe sterk ze zijn ?? Daar laat ik me niet over uit.

@ Flashkop,

Ik vrees dat niemand zich daar zorgen om maakt.
Ik had er nog niet aan gedacht tot je het naar voren bracht.
Biologische afbreekbare inkt misschien ?

Groetjes

Stonie
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik denk dat ze vast geen schadelijke inkt zullen gebruiken, zowel: het zijn alsnog maar hele kleine hoeveelheden die je binnen krijgt als je het niet te vaak doet en het lijkt me dat je lichaam wel raad weet met dergelijke kleine hoeveelheden, onderschat je maagzuur niet.
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#19
TechNora zei:
He!! Ik heb mijn eerste keer lsd een van die witte zegels gehad! Nu herken ik het weer! Tof om te zien, was het alweer bijna vergeten :mrgreen:
Klik om te vergroten...

En je ging er nogal hard op he !!
Klik om te vergroten...
Voorlopige uitslag van de menselijke tester EL Stonie Mahonie



Straf spul ....


Straf spul ....


Helm op gordel om !!!
Klik om te vergroten...
Na 10 uur hevig getript te hebben kan ik en mijn lsd partner beaamt het ook:

De Mayas zijn hun centjes wel waard !
Klik om te vergroten...

Tof zeg! En ik ben blij te weten dat ik dus niet helemaal gestoord was dat ik zo hard op die zegel ging :mrgreen:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Beste Flashkop,

Wat natuurlijk zo jammer is is dat niet alle Hartjes 400-500 zijn. Die komen in verschillende sterktes, ik heb veel lsd van andere geprobeerd nooit laten testen enne ..... het enige wat me deed schrikken van zijn kracht was een dolfijntje uit portugal ...

Nee die halen het niet.

Pas als je de LSD laat testen, en als je 3x dezelfde Mayas brengt krijgt je drie verschikkende uitslagen.
Dan pas ga ik het geloven ... en sta ik voor je deur om enthousiast met je te gaan trippen.

Maar goed, niet alle Mayas zijn van dezelfde producent dus de uitwerking en de sterktes zullen flink verschillen.

mijn flesje liquid was gunstig geprijst uiteraard, er is mij verteld dat er 100 drips inzitten.

Dus ga maar na .... 200-300 euro zou mooi zijn.

Groet

Stonie

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."