Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLSD -- Maya Heaven explore your universe ...

LSD -- Maya Heaven explore your universe ...

113 antwoorden
27 weergaven
18-5-2026
b
bandicootLid
01-01-2024, 00:00
#1
van de populaire en makkelijk te vinden ( in be/nl ) zegeltjes heb ik anders nog geen testresults gezien

iedereen vertelt maar dit en dat , 100µgram hier , 400 µgram daar

test eens iemand een maya ( van een straffe batch dus ) aub :tongueout:

stond hier ergens op het forum , iemand die een explorer had getest , deze was volgens deresultaten 60µgram ..
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Testresultaten worden bij mijn testcetrum nooit meegegeven.
Die krijgt dus niemand te zien, het verhaal begint dus al daar. Ook ik kan daar overliegen.

na een test blijkt in 90% de echte sterkte de helft te izjn van wat er volgens de verkoper op zou moeten zitten.

straffe trips .... van minmaal 200mu getest.


:hearteyes:
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#3
het boeit niet welke afbeelding er op je blotter staat. Iedereen kan namelijk de 'maya' 'alex grey' of 'hartjes' afbeelding gewoon per vellen bestellen via het internet. Het enige waar je van uit kan gaan is de sterkte van die batch zegels.

Het is bijna net zo erg als met pillen.

Om goede lsd te vinden zul je helaas ook goed moeten zoeken.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#4
voor ne maya kunt ge wel 10€ betalen en zeker als het zo 'een echte' is van 400-500 ug dan is da geen slechte prijs voor 12€.. want das dan eigenlijk 2 trips waard :)
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#5
flashkop zei:
Lysergine die mayas zijn echt wel harder of even hard als die hartjes hoor, geloof me nou maar op dat vlak, heb ze uitvoerig getest met vrienden op de festivals en thuis, allebij :wink:
En die waren echt geen 200µg, ik weet wat 200µg is en die hartjes en mayas gaan daar dik over...
Wachten op de testuitslag, ik hoop dat je versteld staat...
Trouwens wat is nou de prijs van zo'n flesJE lsd...
een halve liter kost 5000€ naar het schijnt maar dadde?
Klik om te vergroten...
idd flashkop is right!

als je weet wat 200ug is zoals de meeste shiva's en alex grey's dan weet je ook wel dat je zegels van 400 ug hebt als je 2 keer zo hard aant trippend zijt als anders :wink:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#6
We gaan het allemaal in de toekomst te weten komen.

:hearteyes:
J
Joe GaetjensLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wat is de prijs van zo'n Maya LSD-Trip? Ik zou er aan kunnen geraken voor €12/stuk, +-200 µgram, is dit een normale prijs?
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#8
nee dat is overdreven duur ...

Een maya mag niet meer kosten dan 6- 7 euro maar wie ben ik.

Stonie
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#9
haha Jelle je noet niet overdrijven .. hehe

trippen op 10 mics lukt helaas niet.

Maar dat de vellen hetzelfde zijn vanwege de afdruk hoeft ook niet waar te zijn. Eigenlijk zou jij er gewoon eentje moeten testen .....

:wink:

De testuitslag pas echt mislukt zij als ie onder de 100 zat wat mij betreft. Dat de uitslag misschien na nog 10 tests aanzienlijk hoger ligt dan 122 zou me echt niets verbazen.


Groetjes Stonie
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#10
10 mics gaat idd niet, dus ik zal eens opschrijven naar wat ik refereer:

mijn eerste trip was 1/3 van een dolfijn dus dat was ongeveer 33-50 mics, dat voelde ik wel maar da was totaal nie hard en overweldigend
de dag erna heb ik dan de 2/3 en later nog een halve shiva en da was al iets harder maar aangezien het de tweede dag trippen was viel da ook goed mee..

de trip daarna was een week later en da de andee helft van de shiva en die was al een stuk harder, da was 100ug denk ik

daarna heb ik een hele shiva genomen in 2 keer dus ongeveer 200ug, dat was dan ook letterlijk 4-5 keer zo hard en visueel als mijn eerste trip

dit vind ik dan ook de perfecte dosis.. genoeg visueel enzo maar je zit niet te ver, maar je zit er wel volledig in.

dan heb ik later nog een paar keer op de explorers getript en die schat ik op 300ug want als ik daar een hele van nam was dat ongeveer het zelfe als 1.5 shiva of als ik er 2/3 van neem kwam dat overeen met 1 shiva van intensiteit..

een panoramix was alsof ik 2 shiva's binnen had dus ik schat die op 400ug
en een maya heb ik altidj halve genomen en da was ongeveer even straf als ze nen explorer :openmouth:

(shiva's en alex grey zijn overigens getest en dat was rond de 200ug)
daarom kan ik echt niet geloven dat een maya maar zoveel is :wave:
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#11
De hardste trip die ik heb gemaakt is gek genoeg geweest op het kwartje (!) van een der Stonie's hartjes! Heb vaak genoeg een hele zegel gedaan (hofmanns, alexjes) maar het kwam visueel niet in de buurt van dat kwart hartje. Nu heb ik pas een keer of 8 lsd gedropt, en ik ga zeer spoedig aan de maya's. Daar komt een tripreport van, ik ben benieuwd! :)
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Inderdaad een sterke trip begint boven de 100 ...

Hoelanger je niet tript hoe intenser het zal zijn.

4 soorten vellen:

Slecht tussen de 0-25
Redelijk tussen de 25-75
Goed tussen de 75-150
Extreem lekker tussen de 150-250
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#13
De populairiteit van een blotter stimuleert producenten dezelfde prints te misbruiken.
Dat gebeurt ook emt de pillen.
De ze Mayas komen uit Amsterdam niet uit of Antwerpen.
Iedereen kan de blotters ook open met helaas verschillende sterktes.


Maar binnenkort weten we iets meer, tot die tijd trip ik gewoon hard verder.

:hearteyes:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Ok iemand heeft dezelfde batch getest in Utrecht waar het GVD nog gratis is ook ....

Hou je vast ...

175 mics .... daar word ik intens gelukkig van.

:hearteyes:

Daar doen we het voor.

:stoned:

:mrgreen:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hmm.. jammer van de sterkte, maar het kan ook zijn dat de geteste zegel niet goed bewaard is geweest na het afgeven bij het testcentrum etc.

Toch is 122 wel een redelijke trip. Het is inderdaad zo dat er steeds zwakkere zegels worden gemaakt; maar de echte sterke vellen met dezelfde print ook nog hoor, want echt, hofmann millenium zegels zijn écht sterk, die heb dan, die moeten wel boven de 150 ug zijn.

Ik heb ooit een keer een zegel gehad die getest was, en die was getest tussen de 120 en 180 (twee verschillende uitslagen van hetzelfde vel geloof ik) en daar had ik een halve van, dus 60-90 ug. Ik herinner me precíes hoe dat voelde. Prima visuals, en een heerlijk rustige trip, verwarringsloos maar wel humorvol. Daar aan vergelijk ik al mijn trips, en als ik het daarmee vergelijk kunnen die hoffmans gewoon niet minder dan het dubbele van die trip van toen zijn, het zou me zelfs niks verbasen als ze nog sterker zijn.

Maargoed.. ik denk nog steeds dat als je mindere zegels krijgt en ze zijn niet al te duur dat je er ook gewoon twee kan nemen. Ik moet zelf alleen eerst nog een keer mindere zegels zelf kopen, want tot nu toe heb ik geen mindere zegels gehad.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Als je van een kwart tripje truowens visuals hebt moet ie iniedergeval rond de 100 liggen, dus zo kan je zonder naar een testcentrum te gaan testen hoe potent je zegels zullen zijn (grenswaarde van voelen is volgens erowid 20 ug dus vandaar)
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Quote from unkown lsd junkie:" Absoluut wat amateurs daar ja.
Ik weet zelf ook niet veel van lsd maar ze pakten het uit het folie en deden het in een wit klein zakje... zonder plastic of folie erover heen had wat anders verwacht van de "experts"
Heb toen maar gezegd dat het nier voor niets in folie gewikkeld zat en even heringepakt
Dit soort foutjes zijn denk ik een van de boosdoeners om de sterkte goed te kunnen meten. "

Dat flikken ze dus ook bij mijn lsd ....
Daar ga ik wel wat van zeggen ....

In folie anders niet, ik betaal er GVD voor.

:hearteyes:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#18
ik heb hier in utrecht ook een maya laten testen 175 mics kwam eruit.
Ik verwacht ,morgen een tweede uitslag.
Wel een aardig verschil ertussen.
Stelletje prutsers daar? :wave:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Als ze het slecht bewaren is het niet gek dat de uitslagen lager uitvallen dan wat mensen denken.
En 175 is een heerlijke hoeveelheid, dus als ze op sommige plekken zo sterk zijn zijn de maya's wel goed.
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#20
w0ow als dat echt zo is... en ik heb diezelfde maya's... dan betekent t dus dat ik 175 te pakken had toen tijdens die bad trip... Niet zo gek dus voor een klein meisje haar eerste keer lsd dat ik zo hard ging! :openmouth: Joepie, ik ben misschien normaal :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."