Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLSD -- Maya Heaven explore your universe ...

LSD -- Maya Heaven explore your universe ...

113 antwoorden
29 weergaven
18-5-2026
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#1
TechNora zei:
He!! Ik heb mijn eerste keer lsd een van die witte zegels gehad! Nu herken ik het weer! Tof om te zien, was het alweer bijna vergeten :mrgreen:
Klik om te vergroten...

En je ging er nogal hard op he !!
Klik om te vergroten...
Voorlopige uitslag van de menselijke tester EL Stonie Mahonie



Straf spul ....


Straf spul ....


Helm op gordel om !!!
Klik om te vergroten...
Na 10 uur hevig getript te hebben kan ik en mijn lsd partner beaamt het ook:

De Mayas zijn hun centjes wel waard !
Klik om te vergroten...

Tof zeg! En ik ben blij te weten dat ik dus niet helemaal gestoord was dat ik zo hard op die zegel ging :mrgreen:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Je moet goed uitgerust aan je volgende LSD trip beginnen en niet mixen Tech Nora, dan komt het zekers goed en zijn je angsten onnodig.


Groetjes Stonie
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#3
lysergine25 zei:
Je moet goed uitgerust aan je volgende LSD trip beginnen en niet mixen Tech Nora, dan komt het zekers goed en zijn je angsten onnodig.


Groetjes Stonie
Klik om te vergroten...

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Jaaaaaaaa, Joepieeee, okee, dat neem ik graag van je aan!


*Krijgt een Goerroegevoel*
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#4






l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#5
De uitslag is nog niet binnen dus ik test zelf nog ff verder !!

Een prachtige dag om even goed op een Maya te sabbelen net zoalng tot ik besef dat de LSD mijn Zaterdag nog mooier maakt dan dat deze nu al is. De zon schijnt het is warm .... ideaal tripweer.



Lang Leve de LSD !!!


El Trippero ...

:hearteyes:
K
KomeetmanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik zal wachten op een nieuw tripreportje, dacht vandaag al, damn waar blijft lysergine met zijn tripreports :hearteyes:
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#7
Vandaag ook mijn eerste keer :hearteyes:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#8
werdt wel tijd pikachu


:hearteyes:
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#9
hmm , 122 of 175.. flink verschil toch..

wanneer heb jij die maya's ong aangeschaft mathijs?
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#10
175 is nog steeds niet veel voor een maya.. de alex grey's van hier zouden ook 175-200ug geweest zijn en een maya is minstens dubbel zo straf, want van een halve maya ga ik al veel harder dan een alex grey (of shiva)

verder is 175 wel nog een lekkere dosis
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Jeller zei:
de alex grey's van hier zouden ook 175-200ug geweest zijn die was hier maar 59 mics .....
Klik om te vergroten...

dat is pas een feit als je er een paar wegbrengt voor een test tot die tijd is het meestal de helft van wat er van wordt beweerd.

Pijnlijk maar maar .....

Stonie
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ah ben jij dr ook weer eens. :grin:
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#13
The Maya people have taken over our minds! Report is on the way, maar ik kan al wel verklappen dat het behoorlijk sterke zegels zijn!
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#14
Lake zei:
Ah ben jij dr ook weer eens. :grin:
Klik om te vergroten...

Hehe, jup, was even een paar daagjes met Minn op 'vakantie' :P Heerlijk was dat :)
Ze is nu weer richting Arnhem, en ik ben ook weer thuis, weer fijn DF volspammen :hearteyes:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#15
ik ben benieuwd hoe het ziektebed je spieren en je gedachtes beinvloeden.

Wanneer komt het rapport ?

Stonie
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik weet niet wat er met me aan de hand was, maar ik heb na een halve maya geen prettige trip gehad. Het begon met een hele erge hoofdpijn. Heel erg duizelig. Ik had zo'n hoofdpijn, dat ik de visuals echt niet aankon. Hier bovenop kreeg ik ook nog ademhalingsproblemen (waar ik wel vaker last van heb in het dagelijkse leven.) Ik dacht dat ik dood ging, zo benauwd. Zo'n hoofdpijn. Serenity en DreamWeaver thanks voor jullie zorgen. Heb nog de hele week die hoofdpijn gehad. Het was oorlog in mijn hoofd! Ze hadden nog messen bij ook, gezien de steken! :(

Voorlopig/Voorgoed heb ik lsd onder de welbekende Djopiumwet laten vallen! :(
F
FlinterLid
01-01-2024, 00:00
#17
Heb deze 5 keer gehad de afgelopen weken meestal gewoon 1 zegel 1 keer driekwart. Ik zelf vind ze wel chill trippen maar angezien ik een persoon ben voor ultra extreme visuals mocht het van mij wel harder. Volgende keer 2 proberen kijken wat voor effect dat oplevert.

175 is te veel voor een beginner.
Klik om te vergroten...

Niet voor iedereen ik had de 1e keer ook een hele en de 2e keer ook en ik spacte hem heerlijk zonder ook maar 1 moment kut te voelen (waarschijnlijk omdat ik allemaal psychologische patronen zat te bestuderen en te veel fun in de visuals natuurlijk) :grin:.


Flinter
E
Eckster CLid
01-01-2024, 00:00
#18
ik heb eens een shiva Tripje laten testen en wat kwam er uit de bus : 250ug ,daarna ingenomen en zéér hard getript. ben toen ook op mijn piek gaan slapen en ben even later wakker geworden en zag mijzelf in bed liggen ,echt in een andere dimensie .niets meer van voeling met realiteit .is een lang verhaal...
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik denk dat die testresultaat vaak laag uitvallen omdat veel mensen hun LSD niet goed bewaren.
E
Eckster CLid
01-01-2024, 00:00
#20
azgaza zei:
Ik denk dat die testresultaat vaak laag uitvallen omdat veel mensen hun LSD niet goed bewaren.
Klik om te vergroten...

waarschijnlijk.


ik doe het altijd in zilverpapier

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."