Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNew Years evening Amsterdam Ruigoord!!

New Years evening Amsterdam Ruigoord!!

392 antwoorden
92 weergaven
18-5-2026
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ben ook wel bereid om al trippend :P nog 3 mensen op te halen in de buurt :)
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Verwacht zeker een dikke tripreport als da er toch eens van komt.
Zelf doe ik niet mee, ma kwil meevolgen ^^ ofcourse.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Beste LSD Lovers,

Ik zat te denken aan een LSD meeting, in groeps verband ergens in de natuur lekker aan de lsd ... in de duinen of op de veluwe, misschien de maasvlakte ?

Nemen we ons eigen eten en drinken mee op een warme dag waar we nog mogen kampvuren ook.

Diegene die geen vervoer hebben moeten meepoolen ofzo ?
Het liefst met Volle Maan en een chill muziekje uit een klein maar goed radiootje.

Groetjes

Stonie

Voorlopige gastenlijst:

Aldous
Daizy
PsychoChrono
Deadlock
Dreamweaver
Psychonaut'86
Lycergine
ExceptionalInsight
Intoxicated
Elles Dee
Azgaza
Blotje
Argulas
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#4
kzou wel willen, maar beetje te ver voor mij en ik trip liever op feestjes
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik kan me voorstellen dat veel mensen een beetje huiverig zijn om met vreemde mensen te trippen...

...echter weerhoud mij dit niet :) count me in, pick a date, I'll be there with Alice :)
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#6
utrecht is nog centraler.. maar anyhow.. als dr n station is kan k dr wss toch wel graties komen dus da boeit eigk ook weinig :wink:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dit is iets wat ik over een paar jaar misschien wel zou doen, maar ik wil liever eerst een paar keer trippen met vrienden en bekenden en misschien eens op een feest, maar niet op een willekeurige locatie met vreemden..
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Jeller zei:
kzou wel willen, maar beetje te ver voor mij en ik trip liever op feestjes
Klik om te vergroten...
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#9
trippen

Hoi,

Ik ken ook niemand, maar als drugsmisbruikers zijn we een familie.
Trouwens ik denk dat ik niemand ken maar Elle es dee kende ik al van een ander feestje ( van gezicht dan).
En op feestjes ken ik ook haast niemand dus dat maakt niet uit leek mij.
Op feestjes is het vaak te druk, te lawaaierig en je kan nergens hangen.

Maar als iemand een outdoor feestje weet wat voldoet post het maar ergens of hier.


:stoned:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik wil wel
F
FlipMeisterLid
01-01-2024, 00:00
#11
afstand zou me niet uitmaken, maar ik kan op het moment tog geen acid regele en ik ben 17 en daar wat trippen met vele oudere die mij als onverstandig afkeuren.... uhm neee :P
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#12
Lijkt me interessant. Ik laat nog van me horen! :)
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ja precies dat is bij mij ook wel zo!
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#14
Klinkt leuk! Ik heb nog één zegeltje liggen, wachtend om geconsumeerd te worden :grin:
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#15
Klinkt als een plan :grin:
Ik ben wel druk, dus als er ergens een datum geprikt is kijk ik wel of ik mee kan doen .
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb er ook wel veel interesse bij :mrgreen: Alleen het probleem is dat ik zo 1 2 3 niet aan lsd kan komen...
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#17
buzzy zei:
Ik heb er ook wel veel interesse bij :mrgreen: Alleen het probleem is dat ik zo 1 2 3 niet aan lsd kan komen...
Klik om te vergroten...

is dat een probleem hebben ze daar genoeg lijkt me :P
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ja dat is ook weer hartstikke waar natuurlijk, niet eens aan gedacht godver :mrgreen:
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik wil ook best komen dan. :) Heb toevallig vorige week donderdag in de natuur getript op de LSD met een paar mensen.. heerlijk! Lekker een radiootje en batterijen meegenomen en wat spacy muziek. We zaten in de ingang van een mergelgrot, hadden we alvorens te gaan trippen 200 theelichtjes verspreid over de hele ruimte gezet, echt een prachtige tripsetting!
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#20
heb nog nooit lsd op... maar zoiets is natuurlijk een leuke eerste keer... dus zodra dr n concreter plan is... :rolleyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1213141516...20
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."