Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNew Years evening Amsterdam Ruigoord!!

New Years evening Amsterdam Ruigoord!!

392 antwoorden
93 weergaven
18-5-2026
S
SantatripLid
01-01-2024, 00:00
#1
Net dit onderwerp pas gevonden, maar als het ooit gaat gebeuren, nice! En zeker rond het voorjaar...lekker weer, heerlijk buiten!! Ik hou t in de gaten...
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#2
daar moet idd vast een plek zonder volk...
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Goanaut zei:
Ik ben ook wel bereid er een stukje voor te reizen, ik woon in Zuid-Limburg dus ik zal wel moeten. =P Ben benieuwd of er nog andere suggesties zijn ofzo. Mij maakt het toch niet uit of ik naar R'dam, A'dam, Utrecht, Den Bosch of Apeldoorn moet. :P Allemaal ver weg hehe.
Klik om te vergroten...

Kunnen we samen reizen :wink: + I still owe you 10 bucks mate!
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#4
Armani7 zei:
hypersnap zei:
Goh, kzou zo graag meegaan, tis ook al meer dan een maandje geleden dat ik onder Alice heb getript maar spijtig genoeg ben ik van regio Belgie en zal vervoer enorm duur worden dan :( Mss is meetingtje onder de belgjes hier houden? :wink:
Klik om te vergroten...

dat zie ik compleet zitten :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Noord-Limburg is dichter bij België dan bij Breda, Utrecht of Arnhem bijvoorbeeld :P En je hebt natuurlijk het voordeel van NL wetgeving :wink:
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#5
ik woon tamelijk centraal in Belgie :)
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#6
legaal trippen ?

Kijk er wordt hier ook nagedacht over aspecten daar hou ik van.

Prive grond is prive geen wout die daar op mag.

We gaan een 18+ meeting houden dus minderjarigen zijn er niet.

Laten we wel discreet blijven ... zoveel mogelijk dan.

Als iedereen zijn eigen lsd meeneemt is er geen handel en geen bezit.

Zolang we geen geluidsgrenzen opzoeken en geen vuurverboden breken kunnen we rustig trippen.

:hearteyes:

Groet

Stonie
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
oewwww t lijkt wel een illegaal tekno feestje :tongueout:

straks gaat ie nog een nummer rond pben, wat je om 22.00 die dag moet bellen
en dan hoor je wat de lokatie is...
kom met t openbaar vervoer....
:beer:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Morgen of morgenavond is het alweer volle maan ..

Geen alarm we gaan deze maan zeker niet !!

Maar !! Hou de volgede maan strak in het oog er is dan wel een kans dat we gaan.

Iedere maan is een kans, het ligt meer aan het weer.

Groetjes

Van Stonie
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#9
lysergine25 zei:
Morgen of morgenavond is het alweer volle maan ..

Geen alarm we gaan deze maan zeker niet !!

Maar !! Hou de volgede maan strak in het oog er is dan wel een kans dat we gaan.

Iedere maan is een kans, het ligt meer aan het weer.

Groetjes

Van Stonie
Klik om te vergroten...

Kun je iets specifieker zijn ivb met bepaalde verplichtingen die afgezegd moeten worden voor deze LSD festiviteiten ?
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#10
Psycho_Chrono zei:
lysergine25 zei:
Morgen of morgenavond is het alweer volle maan ..

Geen alarm we gaan deze maan zeker niet !!

Maar !! Hou de volgede maan strak in het oog er is dan wel een kans dat we gaan.

Iedere maan is een kans, het ligt meer aan het weer.

Groetjes

Van Stonie
Klik om te vergroten...

Kun je iets specifieker zijn ivb met bepaalde verplichtingen die afgezegd moeten worden voor deze LSD festiviteiten ?
Klik om te vergroten...

Ja het zou handig zijn als we eventjes vantevoren weten wanneer het gehouden word, de locatie kan geheim blijven tot een dag ofwat vantevoren.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#11
"this message will selfdestruct within 5 seconds"
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#12
MetaalKonijn zei:
"this message will selfdestruct within 5 seconds"
Klik om te vergroten...

zoiets ja :tongueout:
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#13
ExceptionalInsight zei:
Trippen met te veel mensen in de buurt die ik niet ken heeft me nooit getrokken, word er altijd een beetje zenuwachtig van, maar zoiets als dit lijkt me prachtig! :grin:
Klik om te vergroten...

Inderdaad, ga toch ook niet mee.

Ik weet me normaal tijdens LSD al geen houding te geven.
Laat staan met onbekende mensen.

Onzekerheid etc. Nee, liever met mensen die ik toch wel ken :)
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#14
ExceptionalInsight zei:
Trippen met te veel mensen in de buurt die ik niet ken heeft me nooit getrokken, word er altijd een beetje zenuwachtig van, maar zoiets als dit lijkt me prachtig! :grin:
Klik om te vergroten...

je kent mij nu, dus nou is t al minder eng :wink: :hearteyes:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ellesdee zei:
"kom met t openbaar vervoer...."
Klik om te vergroten...
Wat een heaumeau was dat!


Ellesdee zei:
je kent mij nu, dus nou is t al minder eng :wink: :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Vergeet wat ik zei, I'm there :wink:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#16
ExceptionalInsight zei:
Ellesdee zei:
"kom met t openbaar vervoer...."
Klik om te vergroten...
Wat een heaumeau was dat!
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Psycho_Chrono zei:
Kun je iets specifieker zijn ivb met bepaalde verplichtingen die afgezegd moeten worden voor deze LSD festiviteiten ?
Klik om te vergroten...

Ik heb geen verplichtigen gelukkig, en we gaan niet op vakantie, het duurt maar 24 uurtjes.
Ik kan geen weer voorspellen, en ik ga niet als het vochtig of nat is.
Dus antwoorden kan ik oook niet geven, iedere volle maan in deze zomer kan de goede zijn.

Zoals nu is het door de weeks en moet iedereen werken dat is lastig.

Groetjes

Stonie
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#18
Waarom regel je dit via een forum? Je wilt discreet blijven, maar je weet dat alles en iedereen hier meeleest?
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Hoi Balon en alle anderen,

Tsja er wordt zeker meegelezen maar de lokatie gaan we via de mail verspreiden en de dag mag wel bekent zijn.
Daarnaast zal er niets illegaals op de meeting gebeuren en angsten heb ik niet voor de politie.
Heb weinig te verbergen behalve mijn 4 ton coke.


Zolang de lokatie geheim is kan er toch weinig fout gaan ofwel ?

Iemand nog tips hoe we underground kunnen gaan ?

:wave:
E
EierLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik kan je een schep aanraden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1314151617...20
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."