Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Ā© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHAPPY BIRTHDAY ALBERT HOFMANN!!!

HAPPY BIRTHDAY ALBERT HOFMANN!!!

39 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
S
SantatripLid
01-01-2024, 00:00
#1
Whoei...ik pak er vandaag een zegeltje op!
Nog gefeliciteerd Albert!

:wave:
E
Eckster CLid
01-01-2024, 00:00
#2
Henkfloyd zei:
Geweldig, Albert is m'n god :grin:

Happy Birthday :hearteyes:

102 met lsd, wil ik de christenen wel eens zien doen met hun alcohol :wink:
Klik om te vergroten...
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#3
happy birthday to you HOFMAN, het was trouwens men eerste zegel.
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Al is het 10 dagen te laat, Happy B-Day Albert Hofmann! Nog vele jaren :)
V
ValentijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
congrats!

binnenkort treed ik ook de acid wereld in..
M
Magic GuestLid
01-01-2024, 00:00
#6
Gefeliciteerd en nog vele trippy jaren :grin:
(ja ik weet het, bijna 20 dagen te laat... :wink: )
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik heb zojuist besloten... dat ik vanavond zijn verjaardag ga vieren :hearteyes:
r
raging_bullLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik wist 't dat ie vandaag jarig was. Stond in me telefoon :wink:

happy birthday Albert!
A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#9
ƉƩn van mijn helden is vandaag jarig zie, en ik denk niet dat ik de enige ben met dat idee :)

Albert Hofmann, de vader van LSD, wordt vandaag 102 jaar! Makes you wonder, doesn't it ? :P

Hierbij dit topic als eerbetoon voor zijn geniaal leven, zijn geniale synthese, zijn geniale ideeƫn!

Post hier alles wat met Albert te maken heeft, of gewoon, je gelukwensen :)

Ik begin alvast!



ā€œ I think that in human evolution it has never been as necessary to have this substance LSD. It is just a tool to turn us into what we are supposed to be. ā€

—Albert Hofmann,



http://en.wikipedia.org/wiki/Albert_Hofmann

a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hij leeft nog steeds!
t
teeboLid
01-01-2024, 00:00
#11
maha tzal wel wezen bakske frezen. gelukkige jaardag!
danku voor de LSD travel agency
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#12
Echt wtf gewoon he :P 102 en nog steeds acid sessies doen :openmouth: Gefeliciteerd ouwe Koning!
l
lichtendonkerLid
01-01-2024, 00:00
#13
De beste wensen aan Albert. :beer:
Ik hoop dat hij de oudste mens op aarde gaat worden :grin:

Het geeft wel te denken, zou het door zijn eigen uitvinding komen dat hij al zo oud is?
Ik ben hem er in ieder geval dankbaar voor.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik was eigenlijk van plan vandaag te gaan trippen, ten ere van Albert Hofmann, maar mijn tripgenoot is nog steeds ziek (al een maand nu; maar wel steeds iets anders) dus dat gaat helaas niet door.
Maar gefeliciteerd hofmann!
h
hightoneLid
01-01-2024, 00:00
#15
happy b-day ^^
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Gefeliciteerd met je verjaardag!!!! :beer:

Dat ik binnenkort maar snel van uw wonder mag gaan genieten :hearteyes:
L
Lysergic_AcidLid
01-01-2024, 00:00
#17
een beetje laat voor verjaardagswensen... mr tog ! HAPPY BDAY
ik weet nog mijn eerste keer lsd ... een hoffmanneke ... en da was egt bangelijk!
t
the.bugggLid
01-01-2024, 00:00
#18
beetje aan de late kant. maar toch nog een gelukkige verjaardag

happy birthday A.H.
D
DistortionLid
01-01-2024, 00:00
#19
happy b-day hoffman Nog meer goeie uitvindingen :mrgreen:
t
takalaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Distortion zei:
happy b-day hoffman Nog meer goeie uitvindingen :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Denk niet dat ie daar nog mee bezig is. Da's Shulgin's levenswerk :)
Op naar de 103! :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."