ik heb zojuist besloten... dat ik vanavond zijn verjaardag ga vieren
#2
beetje aan de late kant. maar toch nog een gelukkige verjaardag
happy birthday A.H.
#3
Gefeliciteerd met je verjaardag!!!!
Dat ik binnenkort maar snel van uw wonder mag gaan genieten
#4
ik hoop ook 102 te worden ..
#5
een beetje laat voor verjaardagswensen... mr tog ! HAPPY BDAY
ik weet nog mijn eerste keer lsd ... een hoffmanneke ... en da was egt bangelijk!
#6
Ik wist 't dat ie vandaag jarig was. Stond in me telefoon
happy birthday Albert!
#7
Één van mijn helden is vandaag jarig zie, en ik denk niet dat ik de enige ben met dat idee
Albert Hofmann, de vader van LSD, wordt vandaag 102 jaar! Makes you wonder, doesn't it ? :P
Hierbij dit topic als eerbetoon voor zijn geniaal leven, zijn geniale synthese, zijn geniale ideeën!
Post hier alles wat met Albert te maken heeft, of gewoon, je gelukwensen
Ik begin alvast!
“ I think that in human evolution it has never been as necessary to have this substance LSD. It is just a tool to turn us into what we are supposed to be. ”
maha tzal wel wezen bakske frezen. gelukkige jaardag!
danku voor de LSD travel agency
#10
Echt wtf gewoon he :P 102 en nog steeds acid sessies doen Gefeliciteerd ouwe Koning!
#11
De beste wensen aan Albert.
Ik hoop dat hij de oudste mens op aarde gaat worden
Het geeft wel te denken, zou het door zijn eigen uitvinding komen dat hij al zo oud is?
Ik ben hem er in ieder geval dankbaar voor.
#12
Ik was eigenlijk van plan vandaag te gaan trippen, ten ere van Albert Hofmann, maar mijn tripgenoot is nog steeds ziek (al een maand nu; maar wel steeds iets anders) dus dat gaat helaas niet door.
Maar gefeliciteerd hofmann!
#13
happy b-day ^^
#14
Wat een onvoorstelbaar intrigerend figuur is dit, zowel binnen de wetenschappelijke context (zijn fietsverhaal-annex-eerste trip is geschiedenis geworden voor elk aspirant-chemicus), maar ook binnen de menselijke context.
Ik heb net zijn boek besteld en ontvangen: "LSD my problem child", en na een eerste oppervlakkige lectuur springen alvast enkele punten in het oog.
Zo heeft hij er altijd op gestaan bezoekers uit de ganse wereld te ontvangen indien mogelijk. En zodoende jeukt het bij mij om eens naar Basel te rijden voor contact. Nu het nog kan...
Hulde!!!
#15
Albert Hoffman is echt een koning!
Gefeliciteerd!
#16
Wow, stel je voor dat ineens blijkt dat wanneer je meer dan 50/100/200 (??) keer lsd gebruikt, je het eeuwige leven hebt!!
#17
happy birthday HOFMAN
#18
Geweldig, Albert is m'n god
Happy Birthday
102 met lsd, wil ik de christenen wel eens zien doen met hun alcohol
#19
Albert, Tofman.
#20
Aking zei:
ik heb zojuist besloten... dat ik vanavond zijn verjaardag ga vieren