Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHAPPY BIRTHDAY ALBERT HOFMANN!!!

HAPPY BIRTHDAY ALBERT HOFMANN!!!

39 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik heb zojuist besloten... dat ik vanavond zijn verjaardag ga vieren :hearteyes:
t
the.bugggLid
01-01-2024, 00:00
#2
beetje aan de late kant. maar toch nog een gelukkige verjaardag

happy birthday A.H.
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Gefeliciteerd met je verjaardag!!!! :beer:

Dat ik binnenkort maar snel van uw wonder mag gaan genieten :hearteyes:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#4
ik hoop ook 102 te worden ..


:wink:
L
Lysergic_AcidLid
01-01-2024, 00:00
#5
een beetje laat voor verjaardagswensen... mr tog ! HAPPY BDAY
ik weet nog mijn eerste keer lsd ... een hoffmanneke ... en da was egt bangelijk!
r
raging_bullLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik wist 't dat ie vandaag jarig was. Stond in me telefoon :wink:

happy birthday Albert!
A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#7
Één van mijn helden is vandaag jarig zie, en ik denk niet dat ik de enige ben met dat idee :)

Albert Hofmann, de vader van LSD, wordt vandaag 102 jaar! Makes you wonder, doesn't it ? :P

Hierbij dit topic als eerbetoon voor zijn geniaal leven, zijn geniale synthese, zijn geniale ideeën!

Post hier alles wat met Albert te maken heeft, of gewoon, je gelukwensen :)

Ik begin alvast!



“ I think that in human evolution it has never been as necessary to have this substance LSD. It is just a tool to turn us into what we are supposed to be. ”

—Albert Hofmann,



http://en.wikipedia.org/wiki/Albert_Hofmann

a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hij leeft nog steeds!
t
teeboLid
01-01-2024, 00:00
#9
maha tzal wel wezen bakske frezen. gelukkige jaardag!
danku voor de LSD travel agency
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#10
Echt wtf gewoon he :P 102 en nog steeds acid sessies doen :openmouth: Gefeliciteerd ouwe Koning!
l
lichtendonkerLid
01-01-2024, 00:00
#11
De beste wensen aan Albert. :beer:
Ik hoop dat hij de oudste mens op aarde gaat worden :grin:

Het geeft wel te denken, zou het door zijn eigen uitvinding komen dat hij al zo oud is?
Ik ben hem er in ieder geval dankbaar voor.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik was eigenlijk van plan vandaag te gaan trippen, ten ere van Albert Hofmann, maar mijn tripgenoot is nog steeds ziek (al een maand nu; maar wel steeds iets anders) dus dat gaat helaas niet door.
Maar gefeliciteerd hofmann!
h
hightoneLid
01-01-2024, 00:00
#13
happy b-day ^^
E
ErnstJüngerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Wat een onvoorstelbaar intrigerend figuur is dit, zowel binnen de wetenschappelijke context (zijn fietsverhaal-annex-eerste trip is geschiedenis geworden voor elk aspirant-chemicus), maar ook binnen de menselijke context.

Ik heb net zijn boek besteld en ontvangen: "LSD my problem child", en na een eerste oppervlakkige lectuur springen alvast enkele punten in het oog.
Zo heeft hij er altijd op gestaan bezoekers uit de ganse wereld te ontvangen indien mogelijk. En zodoende jeukt het bij mij om eens naar Basel te rijden voor contact. Nu het nog kan...

Hulde!!!
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#15
Albert Hoffman is echt een koning!

Gefeliciteerd! :grin:
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#16
Wow, stel je voor dat ineens blijkt dat wanneer je meer dan 50/100/200 (??) keer lsd gebruikt, je het eeuwige leven hebt!! :hearteyes:
s
sabe007Lid
01-01-2024, 00:00
#17
happy birthday HOFMAN :wink:
H
HenkfloydLid
01-01-2024, 00:00
#18
Geweldig, Albert is m'n god :grin:

Happy Birthday :hearteyes:

102 met lsd, wil ik de christenen wel eens zien doen met hun alcohol :wink:
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#19
Albert, Tofman.
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Aking zei:
ik heb zojuist besloten... dat ik vanavond zijn verjaardag ga vieren :hearteyes:
Klik om te vergroten...

:P :mrgreen:

veel plezier! :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."