Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsnieuwjaar aantrekkingskracht

nieuwjaar aantrekkingskracht

28 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
maxrelax07 zei:
Nuja opeens brachten mijn hersenen mij het idee om toch eens een kleine trip te ondernemen op Nieuwjaar.
Is het toch niet goed te keuren om eens een kleine trip te ondernemen???
Mijn leven blijft zo eenzaam zonder trip.
Klik om te vergroten...


Wat een triest leven heb jij dan :(

Maar wat ik je wil zeggen, een trip kun je van te voren niet inplannen ik bedoel dus de tijdsduur en hevigheid.
m
maxrelax07Lid
01-01-2024, 00:00
#2
caatje zei:
Wat een triest leven heb jij dan :(
Klik om te vergroten...

Het is niet wat je denkt :)
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ben zelf 17 nu. En toen ik 15/16 was heb ik al vele keren paddo's en 1x lsd gedaan. Het licht heel erg aan jezelf. Als jij 100% zeker weet dat je echt aankan, je zelf goed kent en je goed voorbereid en inleest, kan je best een 50mics proberen zou ik zeggen. Maar er zijn hier op het forum mensen die je daar betere informatie over kunnen geven :P Dit was mijne.
m
maxrelax07Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik voel me 150% zeker maar soms 100%
Hoelang kan ik LSD maximaal bewaren?
_
_Kat_Lid
01-01-2024, 00:00
#5
16 is een perfecte leeftijd om te gaan trippen. Dat is wanneer ik begon. :P
t
takalaLid
01-01-2024, 00:00
#6
je karton hou je in je mond (onder je tong vb) zodat de lsd wordt geabsorbeerd door de slijmvliezen. Eet je buikje dus maar rond (niet té natuurlijk) :wink:
Een deel zal je natuurlijk wel inslikken, maar dat is niet iets waar je hoeft om te denken.
m
maxrelax07Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Wat mag de maaginhoud bevatten?
Of mag ik helemaal niets eten?
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wat dan als je de zegel inslikt?
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#9
J0rrit zei:
Wat dan als je de zegel inslikt?
Klik om te vergroten...
De lsd word in je maag opgenomen, maar dat werkt niet zo snel.
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#10
IMHO een slimme keus om eerst met een klein beetje LSD te beginnen dan paddo's.

maxrelax07 zei:
Wat mag de maaginhoud bevatten?
Of mag ik helemaal niets eten?
Klik om te vergroten...

Maakt niet uit, het wordt immers niet via je maag opgenomen maar in je mond. Wel handig om veel en gezond te eten voor een trip. Ik vind eten tijdens een trip meestal niet heel erg prettig.
d
de GTLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik heb het idee dat een lsd trip best wel veel energie kost, dus bunker 1 uur van te voren goed. een stevige pasta kip maaltijd ofzo.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#12
LSD op je 16 is veel te jong.. wacht er nog minimum 2 jaar mee
rook gewoon een jointje en drink een biertje dat is ook tof
m
maxrelax07Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Toch een iemand die vroegtijdig trippen afkeurt :P

lysergine25 zei:
Personen met geestelijke problemen cq issues mogen nooit LSD nemen.
Personen zonder issues maar die toch zeer recent iets traumatisch meegemaakt hebben moeten de LSD vermijden.
Ook pubers die hun geest niet zeker zijn en niet volwassen in hun hoofd zijn moeten geen LSD nemen.
Klik om te vergroten...

Uit het handboek van de meester
Kan iemand concrete voorbeelden geven?
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#14
maxrelax07 zei:
Toch een iemand die vroegtijdig trippen afkeurt :P

lysergine25 zei:
Personen met geestelijke problemen cq issues mogen nooit LSD nemen.
Personen zonder issues maar die toch zeer recent iets traumatisch meegemaakt hebben moeten de LSD vermijden.
Ook pubers die hun geest niet zeker zijn en niet volwassen in hun hoofd zijn moeten geen LSD nemen.
Klik om te vergroten...

Uit het handboek van de meester
Kan iemand concrete voorbeelden geven?
Klik om te vergroten...

- Mensen die depressief zijn, of psychotische trekjes vertonen zoals in zichzelf lachen en stemmetjes in hun hoofd horen :tongueout:
- Mensen die iets hebben meegemaakt waarmee ze erg zitten. Dat kan van alles zijn. Bij sommige mensen al een slecht cijfer op school.
- Mensen die LSD nemen omdat je dan vette shit gaat zien en dan harstikke stoer bent.


In deze voorbeelden zou je jezelf wel kunnen herkennen als 16-jarige.
Ik was zelf ook 16 toen ik voor het eerst tripte, maar ik voelde mezelf er al klaar voor.
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Lees je goed in in de materie en probeer je er een voorstelling bij te maken.

Als iemand denkt dat Nieuwjaar de tijd is om z'n eerste trip mee te maken vind ik persoonlijk dat hij nog wel even de tijd moet nemen. Het zou zo disrespectvol zijn tegenover Albert en de worshippers omdat ieder persoon die het fout doen, door tegenstanders wordt gebruikt om psychonauten te demoniseren.

Ik heb een vieze smaak bij ouders die actie voeren omdat ze met hun egoistische gedrag in de kreukels liggen om hun verloren of gestoorde zoon of dochter.
D
DreamerOfDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#16
Atropa zei:
Lees je goed in in de materie en probeer je er een voorstelling bij te maken.

Als iemand denkt dat Nieuwjaar de tijd is om z'n eerste trip mee te maken vind ik persoonlijk dat hij nog wel even de tijd moet nemen. Het zou zo disrespectvol zijn tegenover Albert en de worshippers omdat ieder persoon die het fout doen, door tegenstanders wordt gebruikt om psychonauten te demoniseren.

Ik heb een vieze smaak bij ouders die actie voeren omdat ze met hun egoistische gedrag in de kreukels liggen om hun verloren of gestoorde zoon of dochter.
Klik om te vergroten...

ik snap ook niet echt waarom zo weinig mensen het hem afraden, met lsd wacht je best tot je 18 - 20 bent, uit je topic leid ik af dat je absoluut niet weet waar je aan begint. verder zie ik geen goeie reden om lsd te nemen op oudejaar, de enigste dag dat gans de wereld aan het feesten is ga jij jezelf compleet afzonderen...
lsd is geen speelgoed, iedereen die ik ken bevestigd dit, 'iedereen' op dit forum spreekt dit tegen... :confused:
E
EwieLid
01-01-2024, 00:00
#17
LSD lijkt mij niet de juiste party drug wanneer je het de eerste keer neemt, ik ging toen een vrij rustig café in, maar zelfs daar werd ik al licht para, dus weer snel gegaan. Probeer dan liever aan een xtc pilletje te komen, heb je veel meer aan.
D
DreamerOfDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#18
zelf xtc vind ik niets voor op oudejaar, je voelt je zodanig goed dat het je geen hol kan schelen dat er een nieuw jaar is aangeb roken, ZUIPEN moet je doen, en in het stad gaan dolen en zeveren met wildvreemden! Je hebt dan eens een perfecte openingszin "ELLUKKIG NEIWJOEEER"
K
KighLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik heb lsd nog nooit gedaan, ken jammergenoeg niemand in heerlen die er aan weet te komen, maar ik zet het in het opzicht van dat het geen party drug is, van wat ik gelezen heb, gelijk aan paddo's.

Ik kan mij niet voorstellen dat het een slimme zet zou zijn om voor de eerste keer lsd te nemen, als overal gefeest wordt en jij zit je handen te bekijken.
Het zou kunnen dat je vrienden dat niet chill vinden en je willen animeren om mee te feesten, waar jij dus helemaal geen zin in kunt hebben, misschien wel, wie weet, maar ik denk dat de kans klein is. Daaruit kan een beetje een nare sfeer ontstaan en dat wil je ook niet hebben als je tript.

Zoals ewie al zei, is voor zo'n soort 'feest' xtc toch 'verstandiger', als je dan al wilt gaan gebruiken op oud op nieuw.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#20
DreamerOfDreams zei:
zelf xtc vind ik niets voor op oudejaar, je voelt je zodanig goed dat het je geen hol kan schelen dat er een nieuw jaar is aangeb roken, ZUIPEN moet je doen, en in het stad gaan dolen en zeveren met wildvreemden! Je hebt dan eens een perfecte openingszin "ELLUKKIG NEIWJOEEER"
Klik om te vergroten...
Ik word sowieso al niet warm of koud van het feit dat er weer 365 dagen voorbij zijn. Dan maak ik liever een feestdag nog leuker met een drug waar ik vrolijk(er) van word. Zuipen is wel lekker oldskool, maar dan lig ik halverwege de avond al te slapen :þ

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."