#1
zelf xtc vind ik niets voor op oudejaar, je voelt je zodanig goed dat het je geen hol kan schelen dat er een nieuw jaar is aangeb roken, ZUIPEN moet je doen, en in het stad gaan dolen en zeveren met wildvreemden! Je hebt dan eens een perfecte openingszin "ELLUKKIG NEIWJOEEER"