Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsnieuwjaar aantrekkingskracht

nieuwjaar aantrekkingskracht

28 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
D
DreamerOfDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#1
zelf xtc vind ik niets voor op oudejaar, je voelt je zodanig goed dat het je geen hol kan schelen dat er een nieuw jaar is aangeb roken, ZUIPEN moet je doen, en in het stad gaan dolen en zeveren met wildvreemden! Je hebt dan eens een perfecte openingszin "ELLUKKIG NEIWJOEEER"
K
KighLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb lsd nog nooit gedaan, ken jammergenoeg niemand in heerlen die er aan weet te komen, maar ik zet het in het opzicht van dat het geen party drug is, van wat ik gelezen heb, gelijk aan paddo's.

Ik kan mij niet voorstellen dat het een slimme zet zou zijn om voor de eerste keer lsd te nemen, als overal gefeest wordt en jij zit je handen te bekijken.
Het zou kunnen dat je vrienden dat niet chill vinden en je willen animeren om mee te feesten, waar jij dus helemaal geen zin in kunt hebben, misschien wel, wie weet, maar ik denk dat de kans klein is. Daaruit kan een beetje een nare sfeer ontstaan en dat wil je ook niet hebben als je tript.

Zoals ewie al zei, is voor zo'n soort 'feest' xtc toch 'verstandiger', als je dan al wilt gaan gebruiken op oud op nieuw.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
DreamerOfDreams zei:
zelf xtc vind ik niets voor op oudejaar, je voelt je zodanig goed dat het je geen hol kan schelen dat er een nieuw jaar is aangeb roken, ZUIPEN moet je doen, en in het stad gaan dolen en zeveren met wildvreemden! Je hebt dan eens een perfecte openingszin "ELLUKKIG NEIWJOEEER"
Klik om te vergroten...
Ik word sowieso al niet warm of koud van het feit dat er weer 365 dagen voorbij zijn. Dan maak ik liever een feestdag nog leuker met een drug waar ik vrolijk(er) van word. Zuipen is wel lekker oldskool, maar dan lig ik halverwege de avond al te slapen :þ
m
maxrelax07Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb al besloten om het niet op oud-nieuw te doen :)
Misschien houd ik het gewoon bij wat space gerechten (space-pizza :hearteyes: )

Velen zeggen dat je klaar bent voor LSD als ze je vindt???
Ziet iemand hier enige waarheid in?
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#5
maxrelax07 zei:
Ik heb al besloten om het niet op oud-nieuw te doen :)
Misschien houd ik het gewoon bij wat space gerechten (space-pizza :hearteyes: )

Velen zeggen dat je klaar bent voor LSD als ze je vindt???
Ziet iemand hier enige waarheid in?
Klik om te vergroten...

Daar zie ik geen enkele waarheid in. Het is wazige onzin, als je 12 bent en je komt in aanraking met LSD omdat je moeder het gebruikt ben je er niet klaar voor.

OT, of 16 een goede leeftijd is om te beginnen kan ik niet zeggen. Wel kan ik zeggen dat het leven nog lang genoeg duurt en er geen haast is, dus je best wel het zeker voor het onzekere kan nemen en even kan wachten. Oudejaarsavond lijkt me niet het moment voor je eerste trip, een zomerse dag ergens op een rustig plekje lijkt me heel veel geschikter. Oudejaarsavond is een betere avond voor mdma. (En als je een verantwoorde 16 jarige bent denk ik dat dat ook een veel betere drug is voor die leeftijd, zowieso vind ik mdma de beste drug voor een eerste harddrug ervaring voor iedereen)
L
LizzLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hoi even snel mijn kijk erop ingooien, zonder echt alles gelezen te hebben. Sorrie hiervoor...

Zolang jij je afvraagt of LSD wel oke is, waar ik overigends respekt voor heb, niet doen ! De twijvels kunnen de overhand krijgen. Pas als je echt weet oke, en innerlijk stabiel bent, enjoy the journey....

(p.s. pas op met mdna, dacht dat ik dood ging...... :openmouth: )
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#7
lsd moet je wel klaar voor zijn, das een must!
K
KiewKiewLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mispak je niet aan LSD, het is intenser dan je denkt...

het is toch zo mooi, al die positieve commentaar over LSD,
daar ben ik het ook volkomen met ééns, maar het veranderd wel een stuk van je leven (vind ik dan toch)

ik denk dat er geen leeftijd staat op lsd, iedereen is anders...
(ookal zou ik het zelf niet op een te jonge leeftijd doen, nuja wat is n jonge leeftijd...?)

Weet waar je aan begint, zoek de juiste dag, zoek de juiste settings en je kan je overgeven aan een helse trip :wink:
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#9
^ Mits luchtdicht verpakt in de vriezer; vrijwel onbeperkt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."