Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSUPER hofmann's

SUPER hofmann's

40 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik heb eens op een druppel getript en was echt 3 keer zo hard als een shiva ofzo dus kschat ook wel zoiets en dat was echgt te veel vant goede.
E
ElektronikLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ben dus eindelijk van plan om lsd te doen. Nu heb ik een zegel (albert hofmann) voor 7Euries gekocht. Een vriend van me zegt dat er 500µ opzit! Nu, geloofde ik dat eerst niet maar zei dat dat getest was :hearteyes:
Kan dit wel echt écht zijn :grin: ?
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik geloof er geen snars van maar theoretisch moet het kunnen...

gewoon laten testen
E
ElektronikLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ze zijn dus getest zegt ie dusja :)
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#5
Heel erg onwaarschijnlijk. Bovendien, als ze werkelijk 500ug zijn dan is dat nog veel te veel voor een eerste trip.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Laat hem testen zou ik zeggen!
Stuur mij er ook een als het klopt :tongueout:
E
ElektronikLid
01-01-2024, 00:00
#7
Het zijn er dus zeker van 500µ, vriend van me heeft de testresultaten zelf gezien en ga met hem trippen dusja :P
Het zijn wel grote blotters. D.w.z bijv. dat een kwartje van die zegel even groot is als een gewone zegel :hearteyes:
E
EchelonLid
01-01-2024, 00:00
#8
m.a.w. een zegel is dus gewoon 125 ug...
K
Kees KlapkaakLid
01-01-2024, 00:00
#9
Je vriend liegt of heeft misschien een ietwat te grote fantasie...

Sorry hoor maar 500mics lijkt me zeer, zeer onwaarschijnlijk!

Anders wil ik je telefoonnummer :hearteyes: :P
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Angramar Temenos zei:
Ik heb nog een ongeteste hoffman liggen, die schijnt zeer sterk te zijn. Ik heb op het feestje met 2-3 mensen gepraat die die dingen hadden gekocht, een freakte totaal, een had een derde genomen en tripte hard, en de derde was totaal de weg kwijt en liep maar rondjes buiten het feestterein. Ben best benieuwd hoe sterk die is, alleen kan ik hem niet testen omdat ik er maar eentje heb, balen.. Ik heb toch liever die mooie rolling stones met 105-125 ug erop, die zijn perfect om te doseren vind ik. Twee van die dingen voor een harde, lekkere trip, eentje om gewoon wat los te gaan en kleurtjes en patroontjes mooier te maken =).
Klik om te vergroten...

hou op man :grin:
jij hebt teveel lsd genomen!!
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#11
gNuxx zei:
Angramar Temenos zei:
Ik heb nog een ongeteste hoffman liggen, die schijnt zeer sterk te zijn. Ik heb op het feestje met 2-3 mensen gepraat die die dingen hadden gekocht, een freakte totaal, een had een derde genomen en tripte hard, en de derde was totaal de weg kwijt en liep maar rondjes buiten het feestterein. Ben best benieuwd hoe sterk die is, alleen kan ik hem niet testen omdat ik er maar eentje heb, balen.. Ik heb toch liever die mooie rolling stones met 105-125 ug erop, die zijn perfect om te doseren vind ik. Twee van die dingen voor een harde, lekkere trip, eentje om gewoon wat los te gaan en kleurtjes en patroontjes mooier te maken =).
Klik om te vergroten...

hou op man :grin:
jij hebt teveel lsd genomen!!
Klik om te vergroten...

Er bestaat niet zoiets als teveel LSD, alleen te weinig LSD. :grin: :grin: :grin:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#12
jij bent een typisch voorbeeld van iemand die verliefd is op LSD, en dat is niet goed :)

Vind je niet dat het een uitstapje moet blijven?
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#13
gNuxx zei:
jij bent een typisch voorbeeld van iemand die verliefd is op LSD, en dat is niet goed :)

Vind je niet dat het een uitstapje moet blijven?
Klik om te vergroten...

Ik reis tegenwoordig nog maar een keer per maand, dus ik denk dat het meevalt, en dat gaat als het aan mij ligt ook nog iets minder worden, sowieso nu het warmer wordt ga ik de natuur in, weer eens paddo's eten.. Al zo lang niet gedaan, gewoon met een paar goede vrienden kampvuurtje maken, paddo's, en liggen filosoferen en gewoon raar doen. Ik denk dat ik in de zomer (met uitzondering van solstice) toch wel alice eventjes alleen laat.
D
DreamerOfDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#14
Atropa zei:
500 ug in 1 inname is de extatische dosis waarin alle felle kleuren overgaan in doorzichtigheid, kristal en goud, en de patroonsverandering bijna stilvalt en blijft hangen. Ruiten en diamantachtige aflijningen en meer niet. Het verlies van grenzen, controle en identiteit. Inhoudsloos wit gekenmerkt van het niet meer langer druk maken over besef van structuur, zelfreflectie, goed of kwaad. Wat is, is.

Gevoel, perceptie en emotie vallen stil, evenals de tijd en ruimte orientatie, en de tijd zelf. Je binnen perspectief is niet langer begrenst ten opzichte van de externe wereld. De ineensluiting van het universum tot 1 begrip met subjectiviteit als waarheid.

De zelfverwezenlijking, niet langer zoekend naar het leven, het leven is het zelf, en niet langer op zoek hoeven naar het zelf. Bij hervatting van normale perceptie gekenmerkt door rationalisme, steunend op het zelf met de aansluitende nuchterheid die daaraan inherent verbonden zit.

De terugvinding van keuze, waar voorheen sprake was van vastbinding, en angst de onderhouder was om de draden ontzichtbaar hun werk te laten doen op het bewustzijn dat z'n bestaan kreeg met vergeetachtigheid.
Klik om te vergroten...

mag al jouw comments achter elkaar plakken en een boek van maken? :hearteyes:
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#15
in spanje zijn of waren er super-hoffmannetjes ,
de zegels zouden dikker en groter zijn als normaal,, en 1200 microgrammen bevatten,
ik kan het maar moeilijk geloven. :confused:

maar het kan wel ,, gewoon grotere zegel,, dus kan er meer LSD op
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#16
Waarom al die moeite, neem gewoon een zegel meer of minder tot je je ideale doses hebt.

Of zeg ik nu iets heel raars. :P
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#17
Tuurlijk zegt ie dat, maar als je zekerheid wilt even zelf naar testcentra gaan en afwachtten!
En als ze echt 500 zijn zou ik er een paar inslaan ofzo.
Had ook laatst zegel die 300mics moest zijn , kwam 89 mics uit..
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#18
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik zou ook denken dat het dan gewoon 4 zegels zijn eigenlijk, 125 ug kom je namelijk nog wel tegen. Maar.. dat is al méér dan genoeg voor een eerste trip hoor, zelfs ik ben in 18 trips nooit boven de 250 ug gegaan en dat is sterk zat.
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#20
500 ug in 1 inname is de extatische dosis waarin alle felle kleuren overgaan in doorzichtigheid, kristal en goud, en de patroonsverandering bijna stilvalt en blijft hangen. Ruiten en diamantachtige aflijningen en meer niet. Het verlies van grenzen, controle en identiteit. Inhoudsloos wit gekenmerkt van het niet meer langer druk maken over besef van structuur, zelfreflectie, goed of kwaad. Wat is, is.

Gevoel, perceptie en emotie vallen stil, evenals de tijd en ruimte orientatie, en de tijd zelf. Je binnen perspectief is niet langer begrenst ten opzichte van de externe wereld. De ineensluiting van het universum tot 1 begrip met subjectiviteit als waarheid.

De zelfverwezenlijking, niet langer zoekend naar het leven, het leven is het zelf, en niet langer op zoek hoeven naar het zelf. Bij hervatting van normale perceptie gekenmerkt door rationalisme, steunend op het zelf met de aansluitende nuchterheid die daaraan inherent verbonden zit.

De terugvinding van keuze, waar voorheen sprake was van vastbinding, en angst de onderhouder was om de draden ontzichtbaar hun werk te laten doen op het bewustzijn dat z'n bestaan kreeg met vergeetachtigheid.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."