Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSUPER hofmann's

SUPER hofmann's

40 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
K
Kees KlapkaakLid
01-01-2024, 00:00
#1
Je vriend liegt of heeft misschien een ietwat te grote fantasie...

Sorry hoor maar 500mics lijkt me zeer, zeer onwaarschijnlijk!

Anders wil ik je telefoonnummer :hearteyes: :P
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Kees Klapkaak zei:
Je vriend liegt of heeft misschien een ietwat te grote fantasie...

Sorry hoor maar 500mics lijkt me zeer, zeer onwaarschijnlijk!

Anders wil ik je telefoonnummer :hearteyes: :P
Klik om te vergroten...

+1 :beer:

Plus dat je de resultaten slechts via telefoon te horen krijgt. Als hij het echt gezien heeft vraag ik me af of hij ze niet zelf heeft getest:)

Kan dit wel echt écht zijn :grin: ?
Klik om te vergroten...
Zou theoretisch kunnen, maar dit zal in de praktijk bijzonder zeldzaam zijn.
Als je het echte aantal mics wilt weten is zelf laten testen de oplossing!
Als je het zonde vind van je zegel tja zoek het dan zelf maar uit:)
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Een vriendin van mij heeft hartjes met 400 ug, en ik weet dat ze verstandig genoeg is om dingen te testen, dus het zal wel kunnen.
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#4
ja ik kende ook hartjes die 400ug waren :grin:
heb ze jammer genoeg nooit kunnen nemen, omdat ze niet meer in voorraad waren :(
K
Kees KlapkaakLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb ook een hartje (400mics) gehad, toen explodeerde mijn hart ook! :hearteyes:

Het was m' n eerste keer :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#6
Kees Klapkaak zei:
Ik heb ook een hartje (400mics) gehad, toen explodeerde mijn hart ook! :hearteyes:

Het was m' n eerste keer :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Dat meen je niet? Je eerste keer acid meteen 400 mics?
l
lespaulLid
01-01-2024, 00:00
#7
wow jah die hartjes heb ik 1 keer gehad!!!! visiueel super en niet fuckt in je hoofd!
een van de meest fijne trips voor mij tot nu toe!

maar inderdaad 500mics is wel veel maar zeker mogelijk.

een vriend van mij heeft een keer een fel van 250 zegels gehad ( HOTLIPS) aan de achterkant van het vel was op sommige plekken de inkt door gelekt. als je zon tripje nam was dat toch iets te veel van het goeie.
normaal is een hotlip 220mics. maar waar de inkt door gelekt was stond wel gelijk aan 2 zegels.
erg heftig dus.
gewoon kwartje nemen om mee te beginnen, zeker niet onverstandig
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Elektronik zei:
Ik ben dus eindelijk van plan om lsd te doen. Nu heb ik een zegel (albert hofmann) voor 7Euries gekocht. Een vriend van me zegt dat er 500µ opzit! Nu, geloofde ik dat eerst niet maar zei dat dat getest was :hearteyes:
Kan dit wel echt écht zijn :grin: ?
Klik om te vergroten...

hij liegt .... en schept graag op.
het zijn gewoon 4 zegels van 125 mics met heel veel mazzel ..
een hartje kost al 10 eu .....
Hij kan wel zeggen wat ie wilt !Op dit forum willen we keiharde bewijzen.
En killen we ieder fabeltje en hoax, zoals je vriend.

Bonie
S
SpatziLid
01-01-2024, 00:00
#9
500µ? Of het nou wel of niet op dat zegeltje zit, lees je eerst nog maar eens even goed in vwb. het gebruiken van LSD. Want:

Als je uiteindelijk echt begint met 500µ, kon het wel eens een "een keer nooit meer!" trip worden. En dat zou zonde zijn man, want het is zoiets fraais om mee te maken!

En als het stiekem toch geen 500µ, maar je gaat er vanuit dat het wel 500 is dan valt het mogelijk best mee. Echter krijg je de keer daarna wel echt 500µ in handen (in de vorm van 1 of meer zegels, whatever), en je verwacht het zelfde als de 1e keer, dan ga je mooi de boot in!

Doe nou maar verstandig en laat 't testen. Ga fijn trippen met iets tussen de 50 en 100µ en ga gewoon lekker genieten. Meer kan altijd nog, daar kan je dan lekker naar toe leven. :grin: Zonde als je het beste de 1e keer al hebt gehad maar er door 'onkunde' niets mee kunt of er niet van kan genieten. Eerst maar een kijken met een lagere dosis hoe jij met LSD om kunt gaan, daarna kan je gaan grensverleggen. Have fun!
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb een keer getript op 520 ug, ik ben een heel ervaren tripper (met allerlei middelen), en ik werd finaal overdonderd. Als ik dat als eerste trip had gedaan was het een paranoide-stervende-helltrip geworden in het kwadraat. Ik raad het echt niemand aan de eerste keer.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Angramar Temenos zei:
Ik heb een keer getript op 520 ug, ik ben een heel ervaren tripper (met allerlei middelen), en ik werd finaal overdonderd. Als ik dat als eerste trip had gedaan was het een paranoide-stervende-helltrip geworden in het kwadraat. Ik raad het echt niemand aan de eerste keer.
Klik om te vergroten...

Haha, heel ervaren!
Je tript nog maar een jaar ofzo :tongueout:
t
trippykeesLid
01-01-2024, 00:00
#12
jezus 75 euro voor 500ug :confused: koop gewoon 3 van 150 ofzo.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#13
7 euro.
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mwa ik denk dat het gewoon vier zegels zijn! Heb hier ook twee verschillende hofjes liggen, naar schatting is de ene rond de 125 en de andere rond de 100...
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#15
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik zou ook denken dat het dan gewoon 4 zegels zijn eigenlijk, 125 ug kom je namelijk nog wel tegen. Maar.. dat is al méér dan genoeg voor een eerste trip hoor, zelfs ik ben in 18 trips nooit boven de 250 ug gegaan en dat is sterk zat.
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#17
500 ug in 1 inname is de extatische dosis waarin alle felle kleuren overgaan in doorzichtigheid, kristal en goud, en de patroonsverandering bijna stilvalt en blijft hangen. Ruiten en diamantachtige aflijningen en meer niet. Het verlies van grenzen, controle en identiteit. Inhoudsloos wit gekenmerkt van het niet meer langer druk maken over besef van structuur, zelfreflectie, goed of kwaad. Wat is, is.

Gevoel, perceptie en emotie vallen stil, evenals de tijd en ruimte orientatie, en de tijd zelf. Je binnen perspectief is niet langer begrenst ten opzichte van de externe wereld. De ineensluiting van het universum tot 1 begrip met subjectiviteit als waarheid.

De zelfverwezenlijking, niet langer zoekend naar het leven, het leven is het zelf, en niet langer op zoek hoeven naar het zelf. Bij hervatting van normale perceptie gekenmerkt door rationalisme, steunend op het zelf met de aansluitende nuchterheid die daaraan inherent verbonden zit.

De terugvinding van keuze, waar voorheen sprake was van vastbinding, en angst de onderhouder was om de draden ontzichtbaar hun werk te laten doen op het bewustzijn dat z'n bestaan kreeg met vergeetachtigheid.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik denk nog steeds dat het dan gewoon echt letterlijk 4 zegels zijn haha. De enige zegel die ik heb gezien van 400 ug was namelijk even klein zo niet kleiner als gewone zegels, dus je zegel hoeft niet groot te zijn om veel ug vast te houden. 500 ug is nog wel op één zegel te krijgen.
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#19
azgaza zei:
Ik zou ook denken dat het dan gewoon 4 zegels zijn eigenlijk, 125 ug kom je namelijk nog wel tegen. Maar.. dat is al méér dan genoeg voor een eerste trip hoor, zelfs ik ben in 18 trips nooit boven de 250 ug gegaan en dat is sterk zat.
Klik om te vergroten...

Ja inderdaad, heb zelf weleens over de 500 mic op, maakte de trip nou niet echt specialer ofzo, meer chaotischer... Vind nu het fijnste om te beginenne met 75-100 en dat nogmaals erbij na een uur of drie, echt lekkere dosis zo rond de 150-200. Net niet over die rand van de egotrip :beer:
E
ElektronikLid
01-01-2024, 00:00
#20
Heb niet gezegd dat ik de eerste x al 500µ ga innemen :wink: Kvroeg me gewoon af of dit kon. Hij zegt gewoon dat het 4zegels zijn maar "samengevoegd" in 1zegel :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."