500µ? Of het nou wel of niet op dat zegeltje zit, lees je eerst nog maar eens even goed in vwb. het gebruiken van LSD. Want:
Als je uiteindelijk echt begint met 500µ, kon het wel eens een "een keer nooit meer!" trip worden. En dat zou zonde zijn man, want het is zoiets fraais om mee te maken!
En als het stiekem toch geen 500µ, maar je gaat er vanuit dat het wel 500 is dan valt het mogelijk best mee. Echter krijg je de keer daarna wel echt 500µ in handen (in de vorm van 1 of meer zegels, whatever), en je verwacht het zelfde als de 1e keer, dan ga je mooi de boot in!
Doe nou maar verstandig en laat 't testen. Ga fijn trippen met iets tussen de 50 en 100µ en ga gewoon lekker genieten. Meer kan altijd nog, daar kan je dan lekker naar toe leven.
![:grin:]()
Zonde als je het beste de 1e keer al hebt gehad maar er door 'onkunde' niets mee kunt of er niet van kan genieten. Eerst maar een kijken met een lagere dosis hoe jij met LSD om kunt gaan, daarna kan je gaan grensverleggen. Have fun!