Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSUPER hofmann's

SUPER hofmann's

40 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
t
trippykeesLid
01-01-2024, 00:00
#1
jezus 75 euro voor 500ug :confused: koop gewoon 3 van 150 ofzo.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#2
7 euro.
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mwa ik denk dat het gewoon vier zegels zijn! Heb hier ook twee verschillende hofjes liggen, naar schatting is de ene rond de 125 en de andere rond de 100...
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#4
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik zou ook denken dat het dan gewoon 4 zegels zijn eigenlijk, 125 ug kom je namelijk nog wel tegen. Maar.. dat is al méér dan genoeg voor een eerste trip hoor, zelfs ik ben in 18 trips nooit boven de 250 ug gegaan en dat is sterk zat.
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#6
500 ug in 1 inname is de extatische dosis waarin alle felle kleuren overgaan in doorzichtigheid, kristal en goud, en de patroonsverandering bijna stilvalt en blijft hangen. Ruiten en diamantachtige aflijningen en meer niet. Het verlies van grenzen, controle en identiteit. Inhoudsloos wit gekenmerkt van het niet meer langer druk maken over besef van structuur, zelfreflectie, goed of kwaad. Wat is, is.

Gevoel, perceptie en emotie vallen stil, evenals de tijd en ruimte orientatie, en de tijd zelf. Je binnen perspectief is niet langer begrenst ten opzichte van de externe wereld. De ineensluiting van het universum tot 1 begrip met subjectiviteit als waarheid.

De zelfverwezenlijking, niet langer zoekend naar het leven, het leven is het zelf, en niet langer op zoek hoeven naar het zelf. Bij hervatting van normale perceptie gekenmerkt door rationalisme, steunend op het zelf met de aansluitende nuchterheid die daaraan inherent verbonden zit.

De terugvinding van keuze, waar voorheen sprake was van vastbinding, en angst de onderhouder was om de draden ontzichtbaar hun werk te laten doen op het bewustzijn dat z'n bestaan kreeg met vergeetachtigheid.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik denk nog steeds dat het dan gewoon echt letterlijk 4 zegels zijn haha. De enige zegel die ik heb gezien van 400 ug was namelijk even klein zo niet kleiner als gewone zegels, dus je zegel hoeft niet groot te zijn om veel ug vast te houden. 500 ug is nog wel op één zegel te krijgen.
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#8
azgaza zei:
Ik zou ook denken dat het dan gewoon 4 zegels zijn eigenlijk, 125 ug kom je namelijk nog wel tegen. Maar.. dat is al méér dan genoeg voor een eerste trip hoor, zelfs ik ben in 18 trips nooit boven de 250 ug gegaan en dat is sterk zat.
Klik om te vergroten...

Ja inderdaad, heb zelf weleens over de 500 mic op, maakte de trip nou niet echt specialer ofzo, meer chaotischer... Vind nu het fijnste om te beginenne met 75-100 en dat nogmaals erbij na een uur of drie, echt lekkere dosis zo rond de 150-200. Net niet over die rand van de egotrip :beer:
E
ElektronikLid
01-01-2024, 00:00
#9
Heb niet gezegd dat ik de eerste x al 500µ ga innemen :wink: Kvroeg me gewoon af of dit kon. Hij zegt gewoon dat het 4zegels zijn maar "samengevoegd" in 1zegel :)
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik denk nog steeds dat het dan gewoon echt letterlijk 4 zegels zijn haha. De enige zegel die ik heb gezien van 400 ug was namelijk even klein zo niet kleiner als gewone zegels, dus je zegel hoeft niet groot te zijn om veel ug vast te houden. 500 ug is nog wel op één zegel te krijgen.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#11
die van 100, zijn makkelijker te doseren. toch is t vet om van die 500jes te hebben :wink:
t
trappelaarLid
01-01-2024, 00:00
#12
have a happy trip.... met die 500.

ik heb die hoffmans ook mogen meemaken. gelukkig in halfjes. WOW....
a
acidctjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
hofmann`s met 500 mics, ik wou dat ik die had gehad...helaas waren die van mij maar rond de 70/80 mics.

have fun met je 500 mics! ennuuh reportje!
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik heb nog een ongeteste hoffman liggen, die schijnt zeer sterk te zijn. Ik heb op het feestje met 2-3 mensen gepraat die die dingen hadden gekocht, een freakte totaal, een had een derde genomen en tripte hard, en de derde was totaal de weg kwijt en liep maar rondjes buiten het feestterein. Ben best benieuwd hoe sterk die is, alleen kan ik hem niet testen omdat ik er maar eentje heb, balen.. Ik heb toch liever die mooie rolling stones met 105-125 ug erop, die zijn perfect om te doseren vind ik. Twee van die dingen voor een harde, lekkere trip, eentje om gewoon wat los te gaan en kleurtjes en patroontjes mooier te maken =).
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Angramar Temenos zei:
Ik heb nog een ongeteste hoffman liggen, die schijnt zeer sterk te zijn. Ik heb op het feestje met 2-3 mensen gepraat die die dingen hadden gekocht, een freakte totaal, een had een derde genomen en tripte hard, en de derde was totaal de weg kwijt en liep maar rondjes buiten het feestterein. Ben best benieuwd hoe sterk die is, alleen kan ik hem niet testen omdat ik er maar eentje heb, balen.. Ik heb toch liever die mooie rolling stones met 105-125 ug erop, die zijn perfect om te doseren vind ik. Twee van die dingen voor een harde, lekkere trip, eentje om gewoon wat los te gaan en kleurtjes en patroontjes mooier te maken =).
Klik om te vergroten...

hou op man :grin:
jij hebt teveel lsd genomen!!
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#16
gNuxx zei:
Angramar Temenos zei:
Ik heb nog een ongeteste hoffman liggen, die schijnt zeer sterk te zijn. Ik heb op het feestje met 2-3 mensen gepraat die die dingen hadden gekocht, een freakte totaal, een had een derde genomen en tripte hard, en de derde was totaal de weg kwijt en liep maar rondjes buiten het feestterein. Ben best benieuwd hoe sterk die is, alleen kan ik hem niet testen omdat ik er maar eentje heb, balen.. Ik heb toch liever die mooie rolling stones met 105-125 ug erop, die zijn perfect om te doseren vind ik. Twee van die dingen voor een harde, lekkere trip, eentje om gewoon wat los te gaan en kleurtjes en patroontjes mooier te maken =).
Klik om te vergroten...

hou op man :grin:
jij hebt teveel lsd genomen!!
Klik om te vergroten...

Er bestaat niet zoiets als teveel LSD, alleen te weinig LSD. :grin: :grin: :grin:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#17
jij bent een typisch voorbeeld van iemand die verliefd is op LSD, en dat is niet goed :)

Vind je niet dat het een uitstapje moet blijven?
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#18
gNuxx zei:
jij bent een typisch voorbeeld van iemand die verliefd is op LSD, en dat is niet goed :)

Vind je niet dat het een uitstapje moet blijven?
Klik om te vergroten...

Ik reis tegenwoordig nog maar een keer per maand, dus ik denk dat het meevalt, en dat gaat als het aan mij ligt ook nog iets minder worden, sowieso nu het warmer wordt ga ik de natuur in, weer eens paddo's eten.. Al zo lang niet gedaan, gewoon met een paar goede vrienden kampvuurtje maken, paddo's, en liggen filosoferen en gewoon raar doen. Ik denk dat ik in de zomer (met uitzondering van solstice) toch wel alice eventjes alleen laat.
D
DreamerOfDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#19
Atropa zei:
500 ug in 1 inname is de extatische dosis waarin alle felle kleuren overgaan in doorzichtigheid, kristal en goud, en de patroonsverandering bijna stilvalt en blijft hangen. Ruiten en diamantachtige aflijningen en meer niet. Het verlies van grenzen, controle en identiteit. Inhoudsloos wit gekenmerkt van het niet meer langer druk maken over besef van structuur, zelfreflectie, goed of kwaad. Wat is, is.

Gevoel, perceptie en emotie vallen stil, evenals de tijd en ruimte orientatie, en de tijd zelf. Je binnen perspectief is niet langer begrenst ten opzichte van de externe wereld. De ineensluiting van het universum tot 1 begrip met subjectiviteit als waarheid.

De zelfverwezenlijking, niet langer zoekend naar het leven, het leven is het zelf, en niet langer op zoek hoeven naar het zelf. Bij hervatting van normale perceptie gekenmerkt door rationalisme, steunend op het zelf met de aansluitende nuchterheid die daaraan inherent verbonden zit.

De terugvinding van keuze, waar voorheen sprake was van vastbinding, en angst de onderhouder was om de draden ontzichtbaar hun werk te laten doen op het bewustzijn dat z'n bestaan kreeg met vergeetachtigheid.
Klik om te vergroten...

mag al jouw comments achter elkaar plakken en een boek van maken? :hearteyes:
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#20
in spanje zijn of waren er super-hoffmannetjes ,
de zegels zouden dikker en groter zijn als normaal,, en 1200 microgrammen bevatten,
ik kan het maar moeilijk geloven. :confused:

maar het kan wel ,, gewoon grotere zegel,, dus kan er meer LSD op

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."