Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, Ik ben namelijk 16 jaar en ik rook ongeveer meer als 1jaar nu. Nu had ik een vraag, ik rook dagelijks 6 sigaretten (gaat nog wel hé ) en in het weekend rook ik meestal een heel pakje op. Nu, sinds januari heb ik een paar "probleempjes". Als ik nu rook merk ik dat ik vaak moet hoesten, meer bronchitis heb. Als ik rook nu (dus sinds januari) doet het een beetje "pijn" in mijn longen waardoor ik moet hoesten. Als ik nou op stap ga en ik rook, voel ik hier geen sikkepit van! Kan mij iemand dit uitleggen? En kan je doodgaan op je 16e door roken? + aub, geen reacties van stop met roken, ik weet dat dat het beste is maarja Thx"
"Heb niet gezegd dat ik de eerste x al 500µ ga innemen Kvroeg me gewoon af of dit kon. Hij zegt gewoon dat het 4zegels zijn maar "samengevoegd" in 1zegel"
"ik heb het dus gisteren gedaan en het was volgens mij 100% speed zeker weten. Nouja was ook wel goed . 1x moeten kotsen dus er zal ook wel iets anders van vuiligheid ingeweest zitten maargoed"
"Hallo, Ik en een paar vrienden zijn eindelijk van plan om nu echt paddo's te gaan gebruiken. We hebben het hier al een jaar over, maar we hebben het nooit echt gedaan. Nu zijn we van plan om het te gaan doen na de examens (binnen 2weken). Nu heb ik een paar vragen: * We hebben porties. Hoeveel zou ik kunnen nemen voor de 1ste keer? Een hele portie of een halve? * Hoelang duurt het vooraleer de paddo's defenitief zijn uitgewerkt? Bronnen zeggen 6 uur, gebruikers zeggen 8 uur. Ik zou dit echt moeten weten want mijn ouders inspecteren me nogal rap als ik thuis kom omdat ze een vermoeden hebben (ze kijken in mijn ogen enzo). Ik kan max. 7uur vrijmaken en dan zal ik wss naar huis moeten... Voel je nog iets na 6 uur of ...? Laat me jullie ervaringen weten hoelang jullie trips duurden op paddo's enzo Thanx Een Ruimterijziger in spé"
"Heb namelijk al heel veel gelezen over hallicunerende middelen maar weet het ook nooit zeker als ik het nog nooit heb geprobeerd. Internet staan verschillende dingen, de 1 zegt dit de ander dat, dus wou gewoon even een bevestiging van die dingen krijgen Grtjs"
"Ik hoor maar overal op het nieuws dat de paddo's gaan verboden worden. ik zie op sommige forums dat ze dit al van 2007 van plan zijn. Ik vraag me nu echter af( ben van belgië dus weet hier niet zoveel over) of ze het echt werkelijk gaan doen of niet en tegen wanneer"
"Aangezien ik de zaterdag naar de smartshop in maastricht ga ging ik salvia kopen maar ik hoor nu ook over truffels. Dit is een soort paddo's? Behoren deze ook bij het minderjarigen verbod? Oo en ff voor zekerheid 'k ben 15 kan ik salvia krijgen (en truffels hé ) thanks"
"euhm... ik ben geen 14 jarige jongen meer dus behandel mij ook niet zo kben trouwens volgend week 16 , ik weet heus wel wat ik doe met drugs hoor, zo antwoord braafjes"
"ah k bedankt, hou het dan maar met salvia & zal paddo's via via vragen dan maar ..."
"Hallo, Ik sport nu al namelijk 1jaar en ik doe aan wielrennen. Ik vraag me hier af of hier iemand weet welke legale middelen je kan kopen voor het sporten die bijv. de spierkracht en spiergroei toenemen? & waar ? (woon in Limburg dus kan moeilijk naar NL gaan voor smartshops). De illigale middelen kan ik hier niet vinden (denk aan stereoïden,...) dusja... Thx anyway"