#1
Ik vind paddo´s ook vaag, verwarrend, een beetje duister en inderdaad is de bodyload sterker, en vooral slapper. LSD heeft ook wel een bodyload maar in de vorm van energie, waar je toch echt veel meer mee kan in mijn ogen.
Atropa zei:Inderdaad, dat gevoel lamsgeslagen te zijn is idd een heel groot verschil met LSD. Als je op bed ligt of in een stoel zit voel je je soms net alsof je een steen om je nek hebt zo zwaar.
Kleine klusjes doen op paddo's kost echt trekkracht in je kop en de draad van handelingen raak je soms kwijt en dan sta je met een open koelkast te staren naar wat je nou eigenlijk wou en of je niet trek hebt in iets anders. Dan blijf je naar elk product een tijd staren om een afweging te maken.
Die energie van LSD vind ik ook een stuk fijner en bepalender, je hebt meer keuze in waar je jezelf in wilt voorzien. En geen onderbrekingen in je motoriek. Ben zelf eens gewoon het verkeer in gegaan en dat ging best goed omdat ik juist er op m'n hoede was. Met paddo's wordt het erg link.azgaza zei:Ik vind paddo´s ook vaag, verwarrend, een beetje duister en inderdaad is de bodyload sterker, en vooral slapper. LSD heeft ook wel een bodyload maar in de vorm van energie, waar je toch echt veel meer mee kan in mijn ogen.
jullie beschrijven heel goed,wat de ervaring was met mijn vrienden(en ik)met paddo's ...had meer verwacht van de paddo's,mijn 2 vrienden zagen dingen bewegen of verschuiven,kan dit?omdat ik dit niet had
...wat bedoelen jullie eigenlijk met bodyload?
![]()
ok,ik begrijp het nu... dank u voor de uitlegazgaza zei:Bodyload is zeg maar de lichamelijke trip, wat je voelt in je lichaam, bij paddo´s is dat slap, vaag, een beetje schuivend, als je loopt gaat dat ook helemaal scheef, terwijl je bij LSD wat extra energie hebt en juist heel allert kan bewegen, groot verschil dus. Verder wordt de misselijkheid die sommige mensen met paddo´s hebben ook bij bodyload getelt.
Ben ik de enige die extreem lui word van acid?azgaza zei:(...) terwijl je bij LSD wat extra energie hebt en juist heel alert kan bewegen
ExceptionalInsight zei:Ben ik de enige die extreem lui word van acid?azgaza zei:(...) terwijl je bij LSD wat extra energie hebt en juist heel alert kan bewegen
Precies, het is meestal net als met alcohol, zodra je aan het dansen bent wil je alleen maar doorgaan, zo je ligt val je in slaap.gNuxx zei:Dat denk je, als je eenmaal opgaat in iets doen, is dat even geweldig als het niets doen. (voor mij dan)
J0rrit zei:Precies, het is meestal net als met alcohol, zodra je aan het dansen bent wil je alleen maar doorgaan, zo je ligt val je in slaap.gNuxx zei:Dat denk je, als je eenmaal opgaat in iets doen, is dat even geweldig als het niets doen. (voor mij dan)
reijers zei:Bij paddo''s had ik precies het zelfde bleef maar zitten in een stoel en ik kwam er niet meer vanaf...
Dat vondt ik wel zonde... Maarja k had wel moeite met alles... ik snapte niet wat een glas was en die dingen... leek wel dat je herboren was ofso:P ... opeens moet je eigen helemaal laten gaan in de trip... dat was wel mooii alleen geen tijd besef had ik... voordat k het wis was het al 5u snachts haha.. Als ik zo lees zou ik graag keer LSD willen proberen... Maarja GreetZzZ
reijers zei:Wat is chiller een sitter erbij? of gewoon een vriend die meetript met je op lsd?
MIj lijkt een sitter niks... voor die sitter is het saai en voor je eigen is het saai... Je hebt geen gesprekstof lijk me en die sitter gaat nie 12u zitten heletijd bij je lijk me:P maarja Gr
azgaza zei:reijers zei:Wat is chiller een sitter erbij? of gewoon een vriend die meetript met je op lsd?
MIj lijkt een sitter niks... voor die sitter is het saai en voor je eigen is het saai... Je hebt geen gesprekstof lijk me en die sitter gaat nie 12u zitten heletijd bij je lijk me:P maarja Gr
Ik ben meer een voorstander van zéér ervaren betrouwbare persoon die op een lage of medium dosis meetript, nuchtere mensen lijken namelijk soms wel volledig lege vastgeroeste in herhalende patronen werkende saaie wezens waar je erg weinig mee kan behalve observeren van een afstandje, ik vind nuchtere mensen in mijn trip vaak een beetje ongezellig, tenzij er genoeg meetrippers zijn, liever een volledig gezeldschap aan de LSD, maar één moet zeer ervaren zijn op een niet te hoge dosis trippen als het iemands eerste keer er bij is vind ik.
Patrick a.k.a Spaceface zei:Aardig goed verwoord, als ik met een kleine groep doe liever allemaal spacen. Een sitter is al helemaal niet mijn ding, prima lui maar niet als ik op een andere golflengte zit! Lijkt net alsof mijn trip een beetje geblokkeerd word, heb me zelfs een keer heel ongemakkelijk gevoeld omdat ik samen zat met iemand die helemaal nuchter was... De trip vloeide gewoon niet
Een sitter is al helemaal niet mijn ding, prima lui maar niet als ik op een andere golflengte zit! Lijkt net alsof mijn trip een beetje geblokkeerd word, heb me zelfs een keer heel ongemakkelijk gevoeld omdat ik samen zat met iemand die helemaal nuchter was... De trip vloeide gewoon niet
idem van mij,1 maal met een sitter gedaan...nooit meer
Gemini zei:reijers zei:Hallo,
Ik vraag me af wat het verschil is tussen lsd en paddo's.
Zelf heb ik al wel paddo's ervaren.
Maar is de werking bij lsd sterker en heftiger... en wat voor werking heb je bij lsd?
Bij paddo's wordt je eerst super stoned en dan daarna krijg je de hallucinaties enzo is dat bij lsd ook zo?
En wat is het beste een zegel of gwoon druppels?
PS kan je het makkelijk regelen?
Gr Reijers
De werking bij lsd is idd heftiger, over het algemeen krijg je meer visuals en een happy gevoel.
Lsd is echter wel iets wat je moet doen als je goed in je vel zit. Dat is bij paddo's ook zo, maar een bad trip met lsd is een stuk naarder als een bad trip met paddo's, ook omdat de visuals natuurlijk heftiger en meer aanwezig zijn.
Een lsd trip duurt ook een stuk langer dan een paddo trip. Voor een lsd trip mag je eigenlijk wel een dag voor uittrekken, terwijl paddo's ook op een avondje kan.
Voor de rest laat ik de experts het woord doen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."