Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLSD VS PADDO's

LSD VS PADDO's

66 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik vind paddo´s ook vaag, verwarrend, een beetje duister en inderdaad is de bodyload sterker, en vooral slapper. LSD heeft ook wel een bodyload maar in de vorm van energie, waar je toch echt veel meer mee kan in mijn ogen.
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Inderdaad, dat gevoel lamsgeslagen te zijn is idd een heel groot verschil met LSD. Als je op bed ligt of in een stoel zit voel je je soms net alsof je een steen om je nek hebt zo zwaar.

Kleine klusjes doen op paddo's kost echt trekkracht in je kop en de draad van handelingen raak je soms kwijt en dan sta je met een open koelkast te staren naar wat je nou eigenlijk wou en of je niet trek hebt in iets anders. Dan blijf je naar elk product een tijd staren om een afweging te maken.

Die energie van LSD vind ik ook een stuk fijner en bepalender, je hebt meer keuze in waar je jezelf in wilt voorzien. En geen onderbrekingen in je motoriek. Ben zelf eens gewoon het verkeer in gegaan en dat ging best goed omdat ik juist er op m'n hoede was. Met paddo's wordt het erg link.
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Atropa zei:
Inderdaad, dat gevoel lamsgeslagen te zijn is idd een heel groot verschil met LSD. Als je op bed ligt of in een stoel zit voel je je soms net alsof je een steen om je nek hebt zo zwaar.

Kleine klusjes doen op paddo's kost echt trekkracht in je kop en de draad van handelingen raak je soms kwijt en dan sta je met een open koelkast te staren naar wat je nou eigenlijk wou en of je niet trek hebt in iets anders. Dan blijf je naar elk product een tijd staren om een afweging te maken.

Die energie van LSD vind ik ook een stuk fijner en bepalender, je hebt meer keuze in waar je jezelf in wilt voorzien. En geen onderbrekingen in je motoriek. Ben zelf eens gewoon het verkeer in gegaan en dat ging best goed omdat ik juist er op m'n hoede was. Met paddo's wordt het erg link.
azgaza zei:
Ik vind paddo´s ook vaag, verwarrend, een beetje duister en inderdaad is de bodyload sterker, en vooral slapper. LSD heeft ook wel een bodyload maar in de vorm van energie, waar je toch echt veel meer mee kan in mijn ogen.

jullie beschrijven heel goed,wat de ervaring was met mijn vrienden(en ik)met paddo's ...had meer verwacht van de paddo's :( ,mijn 2 vrienden zagen dingen bewegen of verschuiven,kan dit?omdat ik dit niet had :rolleyes: ...wat bedoelen jullie eigenlijk met bodyload? :wave:
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bodyload is zeg maar de lichamelijke trip, wat je voelt in je lichaam, bij paddo´s is dat slap, vaag, een beetje schuivend, als je loopt gaat dat ook helemaal scheef, terwijl je bij LSD wat extra energie hebt en juist heel allert kan bewegen, groot verschil dus. Verder wordt de misselijkheid die sommige mensen met paddo´s hebben ook bij bodyload getelt.
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#5
azgaza zei:
Bodyload is zeg maar de lichamelijke trip, wat je voelt in je lichaam, bij paddo´s is dat slap, vaag, een beetje schuivend, als je loopt gaat dat ook helemaal scheef, terwijl je bij LSD wat extra energie hebt en juist heel allert kan bewegen, groot verschil dus. Verder wordt de misselijkheid die sommige mensen met paddo´s hebben ook bij bodyload getelt.
Klik om te vergroten...
ok,ik begrijp het nu... dank u voor de uitleg :wink:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#6
azgaza zei:
(...) terwijl je bij LSD wat extra energie hebt en juist heel alert kan bewegen
Klik om te vergroten...
Ben ik de enige die extreem lui word van acid?
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Dat denk je, als je eenmaal opgaat in iets doen, is dat even geweldig als het niets doen. (voor mij dan)
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#8
ExceptionalInsight zei:
azgaza zei:
(...) terwijl je bij LSD wat extra energie hebt en juist heel alert kan bewegen
Klik om te vergroten...
Ben ik de enige die extreem lui word van acid?
Klik om te vergroten...

Eh, ik word lui van alle drugs. Ik heb dan alleen maar zin om weg te spacen en te genieten. Elke vorm van impuls die me eraan wil zetten om wat te doen trek ik slecht. Drugs + Doen = slecht voor mij. :tearsofjoy:
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#9
gNuxx zei:
Dat denk je, als je eenmaal opgaat in iets doen, is dat even geweldig als het niets doen. (voor mij dan)
Klik om te vergroten...
Precies, het is meestal net als met alcohol, zodra je aan het dansen bent wil je alleen maar doorgaan, zo je ligt val je in slaap.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#10
hij snapt hem :grin:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#11
J0rrit zei:
gNuxx zei:
Dat denk je, als je eenmaal opgaat in iets doen, is dat even geweldig als het niets doen. (voor mij dan)
Klik om te vergroten...
Precies, het is meestal net als met alcohol, zodra je aan het dansen bent wil je alleen maar doorgaan, zo je ligt val je in slaap.
Klik om te vergroten...

Haha voor alcohol klopt dat echt precies, maar met LSD kan ik dus niet slapen tot minstens 2-5 uur na de trip allang uitgewerkt is, omdat ik veel te wakker ben, en in de piek en het plataeu is die energie niet alleen in mijn hoofd maar ook lichamelijk. Als ik te lang op dezelfde plek zit met LSD ga ik rond lopen en als ik loop loop ik heel snel en gaat dat als het ware makkelijker en comfortabeler dan niet lopen, en kan ik zo heel ver door lopen, ´t zelfde geldt voor dansen, en als ik zit zit ik vaak maar kort op een plek met LSD.

Paddo´s daar in tegen wordt ik echt weer super lui van, dan kom ik gerust de hele trip niet van de bank of stoel waar ik zit. Ik heb ook heel veel paddotrips gehad waarbij ik, op bv. naar de wc gaan na, echt de hele tijd op dezelfde stoel zat.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#12
LSD is wel interesant, en ik moet deze nog op een zware doses ervaren. Maar paddo's hebben mij tot nu toe het meeste gebracht. Vooral de visuals die je na 8,5gr gedroogde paddo's hebt zijn echt 10 keer beter dan die op 200ug LSD.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#13
sowieso voor zegels gaan, druppels zijn niet goed te doseren en heb je rap te veel binnen
r
reijersLid
01-01-2024, 00:00
#14
Bij paddo''s had ik precies het zelfde bleef maar zitten in een stoel en ik kwam er niet meer vanaf...
Dat vondt ik wel zonde... Maarja k had wel moeite met alles... ik snapte niet wat een glas was en die dingen... leek wel dat je herboren was ofso:P ... opeens moet je eigen helemaal laten gaan in de trip... dat was wel mooii alleen geen tijd besef had ik... voordat k het wis was het al 5u snachts haha.. Als ik zo lees zou ik graag keer LSD willen proberen :grin: ... Maarja GreetZzZ
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#15
reijers zei:
Bij paddo''s had ik precies het zelfde bleef maar zitten in een stoel en ik kwam er niet meer vanaf...
Dat vondt ik wel zonde... Maarja k had wel moeite met alles... ik snapte niet wat een glas was en die dingen... leek wel dat je herboren was ofso:P ... opeens moet je eigen helemaal laten gaan in de trip... dat was wel mooii alleen geen tijd besef had ik... voordat k het wis was het al 5u snachts haha.. Als ik zo lees zou ik graag keer LSD willen proberen :grin: ... Maarja GreetZzZ
Klik om te vergroten...

Met LSD heb je dat minder. En als je zoiets hebt is het veel minder comfortabel dan bij paddo's. In de war raken op LSD gebeurt bij mij alleen op hoge doses en is zeker geen pretje, al kan je het soms dan weer weglachen wat bij paddo's dan weer wat moeilijker gaat. :P
r
reijersLid
01-01-2024, 00:00
#16
Wat is chiller een sitter erbij? of gewoon een vriend die meetript met je op lsd?
MIj lijkt een sitter niks... voor die sitter is het saai en voor je eigen is het saai... Je hebt geen gesprekstof lijk me en die sitter gaat nie 12u zitten heletijd bij je lijk me:P maarja Gr
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#17
reijers zei:
Wat is chiller een sitter erbij? of gewoon een vriend die meetript met je op lsd?
MIj lijkt een sitter niks... voor die sitter is het saai en voor je eigen is het saai... Je hebt geen gesprekstof lijk me en die sitter gaat nie 12u zitten heletijd bij je lijk me:P maarja Gr
Klik om te vergroten...

Ik ben meer een voorstander van zéér ervaren betrouwbare persoon die op een lage of medium dosis meetript, nuchtere mensen lijken namelijk soms wel volledig lege vastgeroeste in herhalende patronen werkende saaie wezens waar je erg weinig mee kan behalve observeren van een afstandje, ik vind nuchtere mensen in mijn trip vaak een beetje ongezellig, tenzij er genoeg meetrippers zijn, liever een volledig gezeldschap aan de LSD, maar één moet zeer ervaren zijn op een niet te hoge dosis trippen als het iemands eerste keer er bij is vind ik.
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#18
azgaza zei:
reijers zei:
Wat is chiller een sitter erbij? of gewoon een vriend die meetript met je op lsd?
MIj lijkt een sitter niks... voor die sitter is het saai en voor je eigen is het saai... Je hebt geen gesprekstof lijk me en die sitter gaat nie 12u zitten heletijd bij je lijk me:P maarja Gr
Klik om te vergroten...

Ik ben meer een voorstander van zéér ervaren betrouwbare persoon die op een lage of medium dosis meetript, nuchtere mensen lijken namelijk soms wel volledig lege vastgeroeste in herhalende patronen werkende saaie wezens waar je erg weinig mee kan behalve observeren van een afstandje, ik vind nuchtere mensen in mijn trip vaak een beetje ongezellig, tenzij er genoeg meetrippers zijn, liever een volledig gezeldschap aan de LSD, maar één moet zeer ervaren zijn op een niet te hoge dosis trippen als het iemands eerste keer er bij is vind ik.
Klik om te vergroten...

Aardig goed verwoord, als ik met een kleine groep doe liever allemaal spacen. Een sitter is al helemaal niet mijn ding, prima lui maar niet als ik op een andere golflengte zit! Lijkt net alsof mijn trip een beetje geblokkeerd word, heb me zelfs een keer heel ongemakkelijk gevoeld omdat ik samen zat met iemand die helemaal nuchter was... De trip vloeide gewoon niet :openmouth:
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#19
Patrick a.k.a Spaceface zei:
Aardig goed verwoord, als ik met een kleine groep doe liever allemaal spacen. Een sitter is al helemaal niet mijn ding, prima lui maar niet als ik op een andere golflengte zit! Lijkt net alsof mijn trip een beetje geblokkeerd word, heb me zelfs een keer heel ongemakkelijk gevoeld omdat ik samen zat met iemand die helemaal nuchter was... De trip vloeide gewoon niet

Een sitter is al helemaal niet mijn ding, prima lui maar niet als ik op een andere golflengte zit! Lijkt net alsof mijn trip een beetje geblokkeerd word, heb me zelfs een keer heel ongemakkelijk gevoeld omdat ik samen zat met iemand die helemaal nuchter was... De trip vloeide gewoon niet

idem van mij,1 maal met een sitter gedaan...nooit meer
Klik om te vergroten...
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Gemini zei:
reijers zei:
Hallo,
Ik vraag me af wat het verschil is tussen lsd en paddo's.
Zelf heb ik al wel paddo's ervaren.
Maar is de werking bij lsd sterker en heftiger... en wat voor werking heb je bij lsd?
Bij paddo's wordt je eerst super stoned en dan daarna krijg je de hallucinaties enzo is dat bij lsd ook zo?
En wat is het beste een zegel of gwoon druppels?
PS kan je het makkelijk regelen?
Gr Reijers
Klik om te vergroten...

De werking bij lsd is idd heftiger, over het algemeen krijg je meer visuals en een happy gevoel.
Lsd is echter wel iets wat je moet doen als je goed in je vel zit. Dat is bij paddo's ook zo, maar een bad trip met lsd is een stuk naarder als een bad trip met paddo's, ook omdat de visuals natuurlijk heftiger en meer aanwezig zijn.
Een lsd trip duurt ook een stuk langer dan een paddo trip. Voor een lsd trip mag je eigenlijk wel een dag voor uittrekken, terwijl paddo's ook op een avondje kan.

Voor de rest laat ik de experts het woord doen.
Klik om te vergroten...

behalve de lengte ervaar is alles precies omgedraaid...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."