#1
In mijn geval zeker LSD! Is gewoon zo overweldigend, maar niet zo beangstigend als paddo's kunnen zijn. Wel eens 2 portie's mexicaanse gegeten om 1 uur 's nachts na een dagje zuipen en smoken, en was nog nooit zo blij geweest dat ik de zon op zag komen. Heb ongeveer 4 uur in een vastgelopen wereld rondgedwaald waar ik al meerdere malen overtuigd was overleden te zijn. Met LSD loopt de wereld ook wel eens vast, maar dan kun je er tenminste nog om lachen 

...wat bedoelen jullie eigenlijk met bodyload?