Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLSD VS PADDO's

LSD VS PADDO's

66 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#1
reijers zei:
Bij paddo''s had ik precies het zelfde bleef maar zitten in een stoel en ik kwam er niet meer vanaf...
Dat vondt ik wel zonde... Maarja k had wel moeite met alles... ik snapte niet wat een glas was en die dingen... leek wel dat je herboren was ofso:P ... opeens moet je eigen helemaal laten gaan in de trip... dat was wel mooii alleen geen tijd besef had ik... voordat k het wis was het al 5u snachts haha.. Als ik zo lees zou ik graag keer LSD willen proberen :grin: ... Maarja GreetZzZ
Klik om te vergroten...

Met LSD heb je dat minder. En als je zoiets hebt is het veel minder comfortabel dan bij paddo's. In de war raken op LSD gebeurt bij mij alleen op hoge doses en is zeker geen pretje, al kan je het soms dan weer weglachen wat bij paddo's dan weer wat moeilijker gaat. :P
r
reijersLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat is chiller een sitter erbij? of gewoon een vriend die meetript met je op lsd?
MIj lijkt een sitter niks... voor die sitter is het saai en voor je eigen is het saai... Je hebt geen gesprekstof lijk me en die sitter gaat nie 12u zitten heletijd bij je lijk me:P maarja Gr
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
reijers zei:
Wat is chiller een sitter erbij? of gewoon een vriend die meetript met je op lsd?
MIj lijkt een sitter niks... voor die sitter is het saai en voor je eigen is het saai... Je hebt geen gesprekstof lijk me en die sitter gaat nie 12u zitten heletijd bij je lijk me:P maarja Gr
Klik om te vergroten...

Ik ben meer een voorstander van zéér ervaren betrouwbare persoon die op een lage of medium dosis meetript, nuchtere mensen lijken namelijk soms wel volledig lege vastgeroeste in herhalende patronen werkende saaie wezens waar je erg weinig mee kan behalve observeren van een afstandje, ik vind nuchtere mensen in mijn trip vaak een beetje ongezellig, tenzij er genoeg meetrippers zijn, liever een volledig gezeldschap aan de LSD, maar één moet zeer ervaren zijn op een niet te hoge dosis trippen als het iemands eerste keer er bij is vind ik.
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#4
azgaza zei:
reijers zei:
Wat is chiller een sitter erbij? of gewoon een vriend die meetript met je op lsd?
MIj lijkt een sitter niks... voor die sitter is het saai en voor je eigen is het saai... Je hebt geen gesprekstof lijk me en die sitter gaat nie 12u zitten heletijd bij je lijk me:P maarja Gr
Klik om te vergroten...

Ik ben meer een voorstander van zéér ervaren betrouwbare persoon die op een lage of medium dosis meetript, nuchtere mensen lijken namelijk soms wel volledig lege vastgeroeste in herhalende patronen werkende saaie wezens waar je erg weinig mee kan behalve observeren van een afstandje, ik vind nuchtere mensen in mijn trip vaak een beetje ongezellig, tenzij er genoeg meetrippers zijn, liever een volledig gezeldschap aan de LSD, maar één moet zeer ervaren zijn op een niet te hoge dosis trippen als het iemands eerste keer er bij is vind ik.
Klik om te vergroten...

Aardig goed verwoord, als ik met een kleine groep doe liever allemaal spacen. Een sitter is al helemaal niet mijn ding, prima lui maar niet als ik op een andere golflengte zit! Lijkt net alsof mijn trip een beetje geblokkeerd word, heb me zelfs een keer heel ongemakkelijk gevoeld omdat ik samen zat met iemand die helemaal nuchter was... De trip vloeide gewoon niet :openmouth:
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Patrick a.k.a Spaceface zei:
Aardig goed verwoord, als ik met een kleine groep doe liever allemaal spacen. Een sitter is al helemaal niet mijn ding, prima lui maar niet als ik op een andere golflengte zit! Lijkt net alsof mijn trip een beetje geblokkeerd word, heb me zelfs een keer heel ongemakkelijk gevoeld omdat ik samen zat met iemand die helemaal nuchter was... De trip vloeide gewoon niet

Een sitter is al helemaal niet mijn ding, prima lui maar niet als ik op een andere golflengte zit! Lijkt net alsof mijn trip een beetje geblokkeerd word, heb me zelfs een keer heel ongemakkelijk gevoeld omdat ik samen zat met iemand die helemaal nuchter was... De trip vloeide gewoon niet

idem van mij,1 maal met een sitter gedaan...nooit meer
Klik om te vergroten...
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Gemini zei:
reijers zei:
Hallo,
Ik vraag me af wat het verschil is tussen lsd en paddo's.
Zelf heb ik al wel paddo's ervaren.
Maar is de werking bij lsd sterker en heftiger... en wat voor werking heb je bij lsd?
Bij paddo's wordt je eerst super stoned en dan daarna krijg je de hallucinaties enzo is dat bij lsd ook zo?
En wat is het beste een zegel of gwoon druppels?
PS kan je het makkelijk regelen?
Gr Reijers
Klik om te vergroten...

De werking bij lsd is idd heftiger, over het algemeen krijg je meer visuals en een happy gevoel.
Lsd is echter wel iets wat je moet doen als je goed in je vel zit. Dat is bij paddo's ook zo, maar een bad trip met lsd is een stuk naarder als een bad trip met paddo's, ook omdat de visuals natuurlijk heftiger en meer aanwezig zijn.
Een lsd trip duurt ook een stuk langer dan een paddo trip. Voor een lsd trip mag je eigenlijk wel een dag voor uittrekken, terwijl paddo's ook op een avondje kan.

Voor de rest laat ik de experts het woord doen.
Klik om te vergroten...

behalve de lengte ervaar is alles precies omgedraaid...
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#7
lsd for the win..
paddos vind ik aardig eentonig geworden na 17 trips,
met lsd is het toch elke keer weer een nieuwe ervaring met iets nieuws dat je nooit gezien hebt.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zo van, ik heb al een paar keer een nieuw iemand geintroduceerd aan paddo's. Als ik met een nieuw iemand ga ga ik niet sitten, maar neem ik wel een halve portie; Op die manier kan ik nog wel op die golflengte zitten, maar wel normaal en nuchter reageren als dat moet.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#9
Angramar Temenos zei:
Zo van, ik heb al een paar keer een nieuw iemand geintroduceerd aan paddo's. Als ik met een nieuw iemand ga ga ik niet sitten, maar neem ik wel een halve portie; Op die manier kan ik nog wel op die golflengte zitten, maar wel normaal en nuchter reageren als dat moet.
Klik om te vergroten...

En dat kan niet na een hele? Onzin dus.
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#10
J0rrit zei:
Angramar Temenos zei:
Zo van, ik heb al een paar keer een nieuw iemand geintroduceerd aan paddo's. Als ik met een nieuw iemand ga ga ik niet sitten, maar neem ik wel een halve portie; Op die manier kan ik nog wel op die golflengte zitten, maar wel normaal en nuchter reageren als dat moet.
Klik om te vergroten...

En dat kan niet na een hele? Onzin dus.
Klik om te vergroten...

niet iedereen kan even veel aan als de ander eh.
hij kan goed op een halve portie nuchter reageren, op een hele niet.
HET ZIJ ZO !
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#11
lucifer in the sky zei:
J0rrit zei:
Angramar Temenos zei:
Zo van, ik heb al een paar keer een nieuw iemand geintroduceerd aan paddo's. Als ik met een nieuw iemand ga ga ik niet sitten, maar neem ik wel een halve portie; Op die manier kan ik nog wel op die golflengte zitten, maar wel normaal en nuchter reageren als dat moet.
Klik om te vergroten...

En dat kan niet na een hele? Onzin dus.
Klik om te vergroten...

niet iedereen kan even veel aan als de ander eh.
hij kan goed op een halve portie nuchter reageren, op een hele niet.
HET ZIJ ZO !
Klik om te vergroten...

Je moet eens lezen WIE het heeft gepost, en misschien ken je m niet, anders weet je meteen wat ik bedoel.
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#12
paddo's zijn moeilijker te controleren op een hogere dosis, zoals 2 porties ( 1 bakje ).
lsd daar in tegen zijn helder, makkelijker te sturen.
maar ook zeer mooi in visueel, het zijn niet zoals bij paddo's allemaal patronen die over de vloer schuiven door elkaar.
het zijn realistische dingen die je kunt zien vervormen en ademen.
daarmee kies is LSD.
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#13
Angramar Temenos zei:
Zo van, ik heb al een paar keer een nieuw iemand geintroduceerd aan paddo's. Als ik met een nieuw iemand ga ga ik niet sitten, maar neem ik wel een halve portie; Op die manier kan ik nog wel op die golflengte zitten, maar wel normaal en nuchter reageren als dat moet.
Klik om te vergroten...

Ok. Bedankt voor je bijdrage. Sluit ook erg goed aan op de rest van dit topic. Dit hele topic gaat natuurlijk over sitten enzo, daarom post je het hier. :stoned:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#14
J0rrit zei:
Je moet eens lezen WIE het heeft gepost, en misschien ken je m niet, anders weet je meteen wat ik bedoel.
Klik om te vergroten...

Het gaat schijnbaar dus niet om wat er staat maar puur om wie, en wat je schijnbaar van een persoon vind waarom je op iets reageert? Ik zou persoonlijk ook niet goed iemand kunnen tripsitten op een hele portie paddo's, zo vreemd is dat niet. Als je goed kijkt zie je een paar posts hoger dat ik vrijwel het zelfde heb getypt, namelijk dat ik een voorstander ben van een ervaren persoon erbij die een lage dosis neemt, dus schijnbaar is ongeveer de zelfde inhoud van een post van een ander persoon ineens wel onzin?
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Het gaat niet eens om kunnen handelen of iemand voorzien van wat die wil of nodig heeft.

Als iemand ondersteuning nodig heeft, wil hij dat van een persoon die rust, wezenlijk begrip en nuchterheid uitstraalt. Waarvan hij weet dat die hulp komt van iemand komt met op dat moment normalere levels van bewustzijn maar ook zelf uit eerdere ervaringen weet hoe de levels opereren van de persoon die hulp nodig opereren.

Iedereen als mens projecteert zichzelf naar z'n omgeving toe, en als beide personen op eendezelfde hoeveelheden trippen en de een heeft hulp nodig, werken ze juist versterkend op elkaar om dat non-verbaal contact zelfs als telepathie werkt. Signalen van wederzijdse herkenning springen over en weer terwijl passivisering van binnenkomende invloeden juist hard nodig is als iemand ongewenst diep destabiliseerd.

Alles wat geacteert lijkt voor een trippend persoon die zich naar voelt versterkt de negatieve stemming. Alleen nuchterdere personen die het zelf hebben meegemaakt kunnen een foutgaande tripper oprecht en ongedwongen helpen.

Hij heeft geen behoefte aan opvang (onvermijdelijk een naar schuldgevoel), maar aan armen waarin hij veilig kan uitdromen. Aangevult met af en toe korte en simpele herrineringen aan welk model van bewustzijn hij of zij ervaart.

Spreken over de realiteit werkt vaak averechts, dan onstaat een drang naar de nuchtere staat en dat is vechten tegen ego dissolutie. Als je kunt localiseren waar de tripper zich bevind en die herkenning met hem deelt zal hij of zij een echt positieve stemmingswisseling ondergaan.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#16
J0rrit, weet je wat je ook kunt doen? Normaal.


Nee, ik kan niet erg nuchter meer blijven met een hele. Ik laat me te snel meeslepen door andere mensen hun gevoelens, en in ieder geval kan ik vaak niet meer genoeg redeneren om mensen goed te kunnen begeleiden, als ze het voor de eerste keer doen.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#17
azgaza zei:
J0rrit zei:
Je moet eens lezen WIE het heeft gepost, en misschien ken je m niet, anders weet je meteen wat ik bedoel.
Klik om te vergroten...

Het gaat schijnbaar dus niet om wat er staat maar puur om wie, en wat je schijnbaar van een persoon vind waarom je op iets reageert? Ik zou persoonlijk ook niet goed iemand kunnen tripsitten op een hele portie paddo's, zo vreemd is dat niet. Als je goed kijkt zie je een paar posts hoger dat ik vrijwel het zelfde heb getypt, namelijk dat ik een voorstander ben van een ervaren persoon erbij die een lage dosis neemt, dus schijnbaar is ongeveer de zelfde inhoud van een post van een ander persoon ineens wel onzin?
Klik om te vergroten...

Het gaat erom dat hij wel eens heeft gezegd dat die mentaal niet kapot te krijgen is hoe dan ook en hier altijd opschept met zijn intelligentie en blablabla. Als hij mentaal zo super is, dan kun je ook redelijk scherp blijven op een hele portie.
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#18
J0rrit zei:
azgaza zei:
J0rrit zei:
Je moet eens lezen WIE het heeft gepost, en misschien ken je m niet, anders weet je meteen wat ik bedoel.
Klik om te vergroten...

Het gaat schijnbaar dus niet om wat er staat maar puur om wie, en wat je schijnbaar van een persoon vind waarom je op iets reageert? Ik zou persoonlijk ook niet goed iemand kunnen tripsitten op een hele portie paddo's, zo vreemd is dat niet. Als je goed kijkt zie je een paar posts hoger dat ik vrijwel het zelfde heb getypt, namelijk dat ik een voorstander ben van een ervaren persoon erbij die een lage dosis neemt, dus schijnbaar is ongeveer de zelfde inhoud van een post van een ander persoon ineens wel onzin?
Klik om te vergroten...

Het gaat erom dat hij wel eens heeft gezegd dat die mentaal niet kapot te krijgen is hoe dan ook en hier altijd opschept met zijn intelligentie en blablabla. Als hij mentaal zo super is, dan kun je ook redelijk scherp blijven op een hele portie.
Klik om te vergroten...

Je kan er beter niet op reageren, zo gaat elke topic waarin hij die stomme reacties post kapot. Moet je jezelf nu eens horen, je klinkt nu net als hem. Ik kan mezelf soms ook niet inhouden hoor, ik snap je wel. :P

ik vind paddo's (visueel en mentaal) veel vager en rustiger dan LSD. Met paddo's kan je door die vaagheid inderdaad op lage doses moeilijker reageren dan op een lage dosis LSD. Als je de doses op gaat schroeven is het een ander verhaal.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#19
ik vind paddos en lsd vergeleken met elkaar dit;

paddos, modder en takken
lsd, bloemetjes en bijtjes

:wave:
s
svenjansenLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik heb zelf nog nooit LSD gedaan, maar ik heb ooit ergens gelezen dat het 30 jaar lang in je ruggegraat blijft zitten. Dan is het dus mogelijk dat het onwillekeurig een keer naar je hersens schiet, terwijl je aan het autorijden bent of wat dan ook. Dan krijg je ineens een flashback waar je dus geen controle over hebt. Lijkt mij erg gevaarlijk en om die reden doe ik het dus al bij voorbaat niet. En stel dat je fout gaat, zit je mooi 12 uur lang te kijken. Ooit een verhaal gehoord van iemand die 5 uur lang naar het gordijn heeft zitten staren. Was bang dat de duivel er achter zat. Tja op zich kan dat bij paddos ook gebeuren, maar dan ben je er wel sneller vanaf. Mijn voorkeur gaat dus naar paddo's. 'Maar doe het in een relaxte omgeving, alleen als je zeker bent van jezelf en bereid het goed voor. Het is geen kattepis. :wave:

Svenneke

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."