#1
reijers zei:Bij paddo''s had ik precies het zelfde bleef maar zitten in een stoel en ik kwam er niet meer vanaf...
Dat vondt ik wel zonde... Maarja k had wel moeite met alles... ik snapte niet wat een glas was en die dingen... leek wel dat je herboren was ofso:P ... opeens moet je eigen helemaal laten gaan in de trip... dat was wel mooii alleen geen tijd besef had ik... voordat k het wis was het al 5u snachts haha.. Als ik zo lees zou ik graag keer LSD willen proberen... Maarja GreetZzZ
Met LSD heb je dat minder. En als je zoiets hebt is het veel minder comfortabel dan bij paddo's. In de war raken op LSD gebeurt bij mij alleen op hoge doses en is zeker geen pretje, al kan je het soms dan weer weglachen wat bij paddo's dan weer wat moeilijker gaat. :P

