Kheb voor 't eerst lsd gebruikt toen'k best wel redelijk depressief was.
En ask zo op 't forum rondkijk ben ik precies niet de enige daarin.
Het helpt je gedachten "je ziel?" uitvergroten, je kan jezelf vanuit een ander perspectief bekijken, door de ogen van anderen, heel mooi. kheb er veel aan gehad.
't hangt er volgens mij vanaf of je zelf aan jezelf wil "sleutelen", of als je gewoon "weg" wil zijn en "hallucineren". lsd is 'n beetje yin-yang.. mooi en tegelijk streng, maar leerzaam...
Ik ben ook als de dood voor spinnen, khad ooit 'ns erges iets gelezen (niet op DF) van iemand die overal spinnen zag, was ik dus ook bang voor, tot hiertoe nog niet veel van kwaadaardige
tripspinnen gemerkt. laatste keer wel spinnen gezien, maar eigelijk voelde het alsof we eindelijk vrede hadden gesloten :P
set en setting zijn gewoon heel bepalend, kan niet vaak genoeg gezegd worden.