Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNiet gebruiken bij onverwerkte problemen

Niet gebruiken bij onverwerkte problemen

32 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#1
sjelepopi zei:
Elfquest zei:
Ik ben er zelf wel nieuwschierig naar, maar durf niet zo goed, omdat ik van MDMA vroeger hallucinaties kreeg die ik aardig eng vond.s.
Klik om te vergroten...
Dit heb ik dus precies hetzelfde. Alleen van men MDMA hallucinaties wordt ik niet bang. :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
MDMA hallucinaties zijn ook erg realistisch en vaak zie je dingen die er niet zijn. Dat is met lsd niet.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#2
sjelepopi zei:
Ik heb nog nooit LSD gebruikt en wil het wel een keer proberen, maar ben mij er eerst genoeg in het verdiepen.

Ik kom veel de volgende zin tegen "niet gebruikt als hij onverwerkte problemen heeft."
Wat wordt hier onder verstaan?

Ik ben vroeger(basisschool en begin middelbare school) heel veel en erg gepest. Zijn dit onverwerkte problemen en kan dit zich tegen me keren tijdens het gebruik van LSD of hoe moet ik dit zien?

Ook ben ik bijvoorbeeld als de dood voor spinnen. :tearsofjoy: Beetje zielig van mezelf, maar ik kan er ook niks aan doen. :P Gaat dit mij ook tegen werken? Dus zie ik opeens over spinnen lopen en wordt ik compleet gestoord.

Alvast bedankt voor jullie reactie.
Klik om te vergroten...

ik was vroeger als de dood voor spinnen ......
als ik nu lsd neem denk ik niet aan ze ...

1) lees je nog meer in
2) zorg voor een sitter
3) neem een lage dosis

bouw het iedere maand een beetje op .. garanties heb je niet.

LSD is en blijft een zeer speciale drug, die alle kanten op kan.
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#3
denkje vaak aan de problemen die je vroeger hebt gehad?
zo niet, dan lijkt mij het niet echt een risico. probeer inderdaad een lage dosis en als dat goed bevalt kun je het altijd nog opschroeven, even peilen zeg maar.
en als je onbezorgd je trip in gaat heb je ook niet echt grote kans dat je opeens met die problemen gaat worstelen, aangezien je genoeg afleiding hebt op dat moment.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bij mij hielp het juist om veel dingen te verwerken, maar mij als maatstaaf voor lsd nemen is net zoiets als een gerontofiele niesfetishist die ook nog eens hermafrodiet is als standard nemen voor de seksualiteit van een gemiddelde nederlander..

Met andere woorden, kijk hoe erg het je dwars zit, en als je het idee hebt dat heftig en sterk eraan denken problematisch zou zijn, het beste niet doen, of een lage dosis met een vertrouwd persoon (jaja heel erg een textbook lsd-answer maar die kloppen meestal wel.)
d
davy_xochiLid
01-01-2024, 00:00
#5
Kheb voor 't eerst lsd gebruikt toen'k best wel redelijk depressief was.
En ask zo op 't forum rondkijk ben ik precies niet de enige daarin.
Het helpt je gedachten "je ziel?" uitvergroten, je kan jezelf vanuit een ander perspectief bekijken, door de ogen van anderen, heel mooi. kheb er veel aan gehad.
't hangt er volgens mij vanaf of je zelf aan jezelf wil "sleutelen", of als je gewoon "weg" wil zijn en "hallucineren". lsd is 'n beetje yin-yang.. mooi en tegelijk streng, maar leerzaam... :)

Ik ben ook als de dood voor spinnen, khad ooit 'ns erges iets gelezen (niet op DF) van iemand die overal spinnen zag, was ik dus ook bang voor, tot hiertoe nog niet veel van kwaadaardige tripspinnen gemerkt. laatste keer wel spinnen gezien, maar eigelijk voelde het alsof we eindelijk vrede hadden gesloten :P :grin:

set en setting zijn gewoon heel bepalend, kan niet vaak genoeg gezegd worden.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#6
idd ....

als de setting slecht is maak je dan maar zorgen
s
sjelepopiLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zou het helpen om naar een psycholoog te gaan en te checken of ik onverwerkte problemen heb.

De reden dat ik toen dit topic opende is als volgt. Ik zelf heb niet het gevoel dat ik onverwerkte problemen heb, denk ook nooit over vroeger en heb ook geen problemen in het dagelijkse leven.

Alleen mijn moeder heeft wel eens gezegd dat het goed voor mij zelf zou zijn dat ik eens een keer met een psycholoog ga praten omdat deze wel onverwerkte problemen naar boven kunnen halen etc.

Van de ene kant heb ik zoiets, ik moet gewoon lekker die lsd nemen en een lage dosering pakken. Maar aan de andere kant heb ik geen zin dat dadelijk mijn hoofd in de knup raakt en ik een psychose krijg.(Zoals je leest op informatie websites over lsd).
p
pkwLid
01-01-2024, 00:00
#8
:wink:
b
bringabongLid
01-01-2024, 00:00
#9
pkw zei:
LSD is naar mijn mening de meest bizarre en gevaarlijkste drug voor het brein die er is...brrrrr... :(
Klik om te vergroten...

Het ligt er maar net aan hoe je er mee om gaat. Als je labiel bent kan je maar beter van alle drugs afblijven.
p
pkwLid
01-01-2024, 00:00
#10
true that
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#11
pkw zei:
Na alle drugs gebruikt te hebben die er zijn kan ik alleen maar zeggen: LSD zuigt!! Doe het niet als je labiel bent want je krijgt geheid een badtrip, en die is HEAVY!

LSD is naar mijn mening de meest bizarre en gevaarlijkste drug voor het brein die er is...brrrrr... :(
Klik om te vergroten...

Dat is nog altijd datura volgens mij. Of PCP.
LSD is juist veilig en vertrouwd vind ik.. :hearteyes:
Alsof je na een lange reis thuiskomt bij je eigen ik.
s
sjelepopiLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik heb nu zegels. En ze zitten op 90 mic.
Vrienden van me zijn van plan een hele te pakken. En ik heb besloten om dan ook een hele te pakken. (Geen mee-loop gedrag als jullie dat zouden denken :wink: ).

Hoe lang na in name kan men weer rijden. Er wordt gezegd dat het totaal een 12 uur kan duren.
Kan er na die 12 uur weer gewoon worden auto gereden.
N
NasicaLid
01-01-2024, 00:00
#13
12 uur is een gemiddelde. kan best langer duren. ik zou niet gaan rijden, zorg dat je voldoende rust krijgt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."