#1
Beste mensen,
Binnenkort ga ik weer effe een tripje maken naar outer space. Het is de derde keer dat ik LSD ga gebruiken. De eerste 2 keer zat ik op 100 ug en nu ga ik naar de 150. Met paddo's en truffels heb ik al 4 jaar ervaring maar nadat ik begin dit jaar LSD heb ervaren wil ik niks anders meer hahaha.
Ik zit alleen een beetje met een probleem. Ik heb een hele, hele nare ervaring in het verleden gehad met paddo's. Dat was een hele zware bad trip en ik merk dat als ik LSD gebruik dat er ergens in mijn achterhoofd een angst is. Het is niet een directe concrete angst die echt aanwezig is, maar heel sluw en heel flauw zit het toch ergens in mijn hoofd. Die angst is totaal nergens op gebaseerd behalve op die zware bad trip die ik ooit heb gehad. Ik heb namelijk het idee gecreëerd dat als ik bad ga op LSD dat ik dan de lul ben. Maar elke keer als die angst ook maar iets teveel aanwezig komt dan stuur ik hem de deur uit. Dan is ie niet weg maar kijkt ie door het sleutelgat en ik heb de sleutel in mijn zak maar ben als de dood dat ie toch via het raam, een andere deur of op wat voor manier dan ook de controle over mij zal nemen. Beter dan dit kan ik het niet omschrijven denk ik.
Nu heb ik de laatste keer geëxperimenteerd met LSD en xtc en natuurlijk werd de angst onmiddelijk de mond gesnoerd maar dat is maar voor tijdelijk.
Het punt is nu dat het niet echt zo storend is dat ik geen LSD kan of durf te nemen maar het is uitermate irritant. Ik heb alles al geprobeerd en het is net zoiets als dat je niet aan roze olifantjes mag denken en waar denk je dan aan..? Juist ja.. Het verpest mijn trip een beetje omdat ik me niet voor de volle 100% durf te laten gaan. Met 90% zou ik al tevreden zijn maar ik zit nu denk ik op de 70% hierdoor. Als het al in percentages uit te drukken valt.
Ik heb ook wat ervaring met meow meow (mephedrone) en ik vraag mij af, is dat te combineren met LSD? Als ik bijvoorbeeld om de 2 uur een pilletje bij neem?Want ik kan me voorstellen dat dat misschien net dat beetje ontspanning extra geeft waardoor ik me meer kan laten gaan zonder rekening te houden met angst..? Ghb is ook een optie maar daar word ik weer te sloom van. Een maat van me heeft me geadviseerd om een benzo te nemen voor en halverwege de trip. Hebben jullie hier ervaring mee?
Wat ik zelf misschien dacht is oxazepam of valium bij de hand houden voor het geval dat het zwaar mis gaat. Niet dat ik dan gelijk naar die pillen kan grijpen, maar misschien dat de wetenschap dat ik gelijk geholpen kan worden als ik bad ga al genoeg is om niet bad te gaan in eerste instantie.
Ik zou graag jullie ervaringen op dit gebied willen horen. En met alle respect, ik hoef niet te horen dat ik niet moet gaan trippen als ik andere middelen nodig heb want daar luister ik toch niet naar want ik wil gewoon veel te graag trippen en wil die angst kosten wat kost uitschakelen. En als ik daar een pil voor moet nemen dan doe ik dat
Ik ben benieuwd!
Groetjes
Binnenkort ga ik weer effe een tripje maken naar outer space. Het is de derde keer dat ik LSD ga gebruiken. De eerste 2 keer zat ik op 100 ug en nu ga ik naar de 150. Met paddo's en truffels heb ik al 4 jaar ervaring maar nadat ik begin dit jaar LSD heb ervaren wil ik niks anders meer hahaha.
Ik zit alleen een beetje met een probleem. Ik heb een hele, hele nare ervaring in het verleden gehad met paddo's. Dat was een hele zware bad trip en ik merk dat als ik LSD gebruik dat er ergens in mijn achterhoofd een angst is. Het is niet een directe concrete angst die echt aanwezig is, maar heel sluw en heel flauw zit het toch ergens in mijn hoofd. Die angst is totaal nergens op gebaseerd behalve op die zware bad trip die ik ooit heb gehad. Ik heb namelijk het idee gecreëerd dat als ik bad ga op LSD dat ik dan de lul ben. Maar elke keer als die angst ook maar iets teveel aanwezig komt dan stuur ik hem de deur uit. Dan is ie niet weg maar kijkt ie door het sleutelgat en ik heb de sleutel in mijn zak maar ben als de dood dat ie toch via het raam, een andere deur of op wat voor manier dan ook de controle over mij zal nemen. Beter dan dit kan ik het niet omschrijven denk ik.
Nu heb ik de laatste keer geëxperimenteerd met LSD en xtc en natuurlijk werd de angst onmiddelijk de mond gesnoerd maar dat is maar voor tijdelijk.
Het punt is nu dat het niet echt zo storend is dat ik geen LSD kan of durf te nemen maar het is uitermate irritant. Ik heb alles al geprobeerd en het is net zoiets als dat je niet aan roze olifantjes mag denken en waar denk je dan aan..? Juist ja.. Het verpest mijn trip een beetje omdat ik me niet voor de volle 100% durf te laten gaan. Met 90% zou ik al tevreden zijn maar ik zit nu denk ik op de 70% hierdoor. Als het al in percentages uit te drukken valt.
Ik heb ook wat ervaring met meow meow (mephedrone) en ik vraag mij af, is dat te combineren met LSD? Als ik bijvoorbeeld om de 2 uur een pilletje bij neem?Want ik kan me voorstellen dat dat misschien net dat beetje ontspanning extra geeft waardoor ik me meer kan laten gaan zonder rekening te houden met angst..? Ghb is ook een optie maar daar word ik weer te sloom van. Een maat van me heeft me geadviseerd om een benzo te nemen voor en halverwege de trip. Hebben jullie hier ervaring mee?
Wat ik zelf misschien dacht is oxazepam of valium bij de hand houden voor het geval dat het zwaar mis gaat. Niet dat ik dan gelijk naar die pillen kan grijpen, maar misschien dat de wetenschap dat ik gelijk geholpen kan worden als ik bad ga al genoeg is om niet bad te gaan in eerste instantie.
Ik zou graag jullie ervaringen op dit gebied willen horen. En met alle respect, ik hoef niet te horen dat ik niet moet gaan trippen als ik andere middelen nodig heb want daar luister ik toch niet naar want ik wil gewoon veel te graag trippen en wil die angst kosten wat kost uitschakelen. En als ik daar een pil voor moet nemen dan doe ik dat
Ik ben benieuwd!
Groetjes
