nobody but me zei:
Tjer zei:
Man waarom allemaal zo duur enzo ver gezocht ? ik bedoel ghb ? dat gaat je trip ook wel verpeste voor een deel , je kan niet meer actief doen .
Ik had hetzelfde probleem , ik heb me gewoon relaxed en paar biertjes naar binnen gekapt , wat jointjes gematst en weg was de angst
![:grin:]()
probeer het zelf ook es
Ik drink zelf geen alcohol dus dat gaat em niet worden.
Maar waarom zo negatief over ghb dan? Ik hoef toch niet gelijk zo veel te nemen dat ik er helemaal waus van ben? 1 á 1,5 ml ghb en dan elke anderhalf uur bijnemen kan toch niet zoveel kwaad?
Geen idee , maar ...
ik heb Elles al veel gecombineerd met andere zoals coke , ketamine , MD ,xtc , ...
En tog vind ik LSD het fijnste zonder al die andere leuke drugs .
LSD is niet ''zomaar'' een drug , Angst is natuurlijk .
Maar pak een half tripje , zie hoe het afloopt . en als dat lukt kun je gaan beginnen vordere ..
Als je angst toeneemt tijdens de duur van het half tripje .
kan je niet ''echt'' bad trip gaan leiden .
Geloof mij .. tijdens die trip . heb je geen tijd om bang te zijn .
Blijf positief nadenken . en gebruik je fantasie voor je trip nog bangelijker te maken .
zo zal je alle ergere en angstaanjagere dingen gewoon vergeten