#1
Geen plaatjes, gewoon bomen en wolken, fuck yeah! 


Alex Grey is fantastisch!dirtbag zei:ik heb niet echt een favo plaatje, ik heb een heel boek
transfigurations van alex grey
Drientje zei:Als ik achter de pc zit deze:
![]()
Ben ik thuis dan hoef ik alleen maar mijn hoofd om te draaien voor een prachtige foto van 3x2 meter!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
lucifer in the sky zei:mooie fractels.. ik zelf kijk veel naar
http://www.electricsheep.com
Andrew zei:Geen plaatjes, gewoon bomen en wolken, fuck yeah!![]()
Nou heb ik mijn laatste trip serieus een poging gedaan om iets bijzonders te zien in wolken. Mooie vormen te zien of iets anders maar een freaking wolk blijft in mijn trips gewoon een freaking wolk. Niet mooier of raarder of typischer als anders.DrippTone zei:Andrew zei:Geen plaatjes, gewoon bomen en wolken, fuck yeah!![]()
Bomen en wolken zijn echt een ideaal decor voor een acid show. Geniaal.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."