Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJouw favoriete plaatje voor tijdens een trip?

Jouw favoriete plaatje voor tijdens een trip?

43 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#1
Geen plaatjes, gewoon bomen en wolken, fuck yeah! :rock:
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#2
dees 2 vind ik zeer mooi.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
dirtbag zei:
ik heb niet echt een favo plaatje, ik heb een heel boek :)
transfigurations van alex grey
Klik om te vergroten...
Alex Grey is fantastisch! :hearteyes:
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: Jouw favoriete foto voor tijdens een trip?

Drientje zei:
Als ik achter de pc zit deze:

Ben ik thuis dan hoef ik alleen maar mijn hoofd om te draaien voor een prachtige foto van 3x2 meter!


:hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Zeg doortje, wanneer halen wij die tripdate eens in bij jou thuis? :hearteyes: :tearsofjoy:
Wat een krankzinnig mooie plaat zeg, die zou ik ook wel aan m'n muur willen hebben! :grin:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mijn favorieten zijn mijn vakantie foto's uit noorwegen. Het zijn zo'n 200 landschapsfoto's die ik zelf heb genomen met een hele goede camera, dus de beeldkwaliteit is erg fijn. Ook mijn boek met kunst van Dali is een oude trip favoriet. Ik hou wel van óf mooie natuur foto's of gewoon goed surrealisme in een trip om naar te kijken, dat doet het bij mij beter dan heftig gekleurde fractals of dergelijken, want die zie ik door de trip toch al wel.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#6
http://www.as.wvu.edu/~pulsar/phsurv_si ... Nebula.jpg
p
paddogirlLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik kan geen genoeg krijgen van dit soort vage plaatjes als ik trip..
:hearteyes:






In plaats van ze allemaal te plakken, kan ik natuurlijk ook gewoon het adres geven :grin:
http://soler7.com/Fractals/room23.html
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#8
mooie fractels.. ik zelf kijk veel naar
www.electricsheep.com
M
MrEkoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb een map op m'n computer staan met afbeeldingen de ik af ga (die dankzij deze tread weer wat voller is)
favorieten zijn o.a. http://www.furaffinity.net/view/242990/
http://bagsby.com/images/Phosphene.jpg (inzoemen en in't midden staren)
foto's van galaxieën en nevels in de ruimte, fractals
naar afleveringen van Lost kijken (de mooie jungle, de plottwists/mindf*cks)
en uiteraard naar buiten kijken: de bomen, de weg, de lucht... :)
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik dank jullie allen hartelijk! Ik weet zeker dat ik dit topic ga openen morgen in m'n eerste (2c-E) trip :grin:
p
paddogirlLid
01-01-2024, 00:00
#11
lucifer in the sky zei:
mooie fractels.. ik zelf kijk veel naar
http://www.electricsheep.com
Klik om te vergroten...

Ik denk dat je deze bedoelde :
http://www.electricsheep.org

Teminste op de andere vind ik niet veel soeps :grin:

Ziet er echt mooi uit!! Goede tip, ga ik zeker eens een keer onder invloed naar kijken.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#12
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#13
Andrew zei:
Geen plaatjes, gewoon bomen en wolken, fuck yeah! :rock:
Klik om te vergroten...

Bomen en wolken zijn echt een ideaal decor voor een acid show. Geniaal. :hearteyes:
M
MrEkoLid
01-01-2024, 00:00
#14
http://www.furaffinity.net/view/2479166
http://www.sunandmoon-deko.com/SnM/html/photos/photos_bilder.html
http://mynameishalo.deviantart.com/
vooral die laatste, er staan echt prachtige dingen in de gallery :hearteyes:
t
teckLid
01-01-2024, 00:00
#15

:flushed:


:tearsofjoy: wat woon ik tog zo mooi en trip fijn

zoek de 10 verschillen
v
vaarklaasLid
01-01-2024, 00:00
#16
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/5DUCKGyojpE&hl=nl&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/5DUCKGyojpE&hl=nl&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]

Het is maar wat je onder 'plaatje' verstaat
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#17
Kent iemand het boek "Hemelse Galerij" van Ian A Baker samen met romio shrestha?
Daar kijk ik altijd heen wanneer ik trip en dat boek in de buurt heb.

415 x 605 mm

:hearteyes:

Sommig platen zijn 2 bladzijdes dan is 't echt voor uren genoeg om naar 1 zo'n plaat te kijken.
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#18
:hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

een plaatje dat wel past bij het seizoen!!!




dit is mss stom maar de tijd loopt echt




vet he
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
DrippTone zei:
Andrew zei:
Geen plaatjes, gewoon bomen en wolken, fuck yeah! :rock:
Klik om te vergroten...

Bomen en wolken zijn echt een ideaal decor voor een acid show. Geniaal. :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Nou heb ik mijn laatste trip serieus een poging gedaan om iets bijzonders te zien in wolken. Mooie vormen te zien of iets anders maar een freaking wolk blijft in mijn trips gewoon een freaking wolk. Niet mooier of raarder of typischer als anders.

Boomschorsen daarentegen.... Wow! Vooral die met grote korstmossen erop. :hearteyes:
d
dirtbagLid
01-01-2024, 00:00
#20
ik heb niet echt een favo plaatje, ik heb een heel boek :)
transfigurations van alex grey

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."