Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"lucifer in the sky zei: mooie fractels.. ik zelf kijk veel naar http://www.electricsheep.com Klik om te vergroten... Ik denk dat je deze bedoelde : http://www.electricsheep.org Teminste op de andere vind ik niet veel soeps Ziet er echt mooi uit!! Goede tip, ga ik zeker eens een keer onder invloed naar kijken."
"@Dumpy: 1200?! Tot 50 is het gewoon 'leuk', daarboven is mijn waarneming dusdanig verandert dat we over een echte trip kunnen spreken. Vanaf 150ug ga ik steeds harder. Overigens weeg ik tegen de 60 kilo Met 200 ug (mijn max tot nu toe) heb ik echt flinke visuele dingen. Dan val ik door wolken met rasta kleuren heen als ik mijn ogen dicht doe. En met mijn ogen open is het of alles als een river stroomt (die kronkels) of dat het uit hele kleine lichtgevende driehoekjes bestaat. Ook snap ik het universum dan helemaal. Het mooiste is als ik tot die conclusie kom en dan 15 minuten later: "O ja, dat had ik de vorige keer ook al door". Wat dan grappig is omdat ik dat juist als conclusie had gevonden. Naja, je had er bij moeten zijn, denk ik. Verder kan dit dan ook een 22 uur bij mij blijven hangen, niet de visuele dingen, maar ik merk dat zeker na 12 uur nog niet volledig terug ben. Terwijl ik van de meeste hoor dat een trip een 12 uur duurt. Komt dat omdat ik tussendoor nog wel eens jointje rook ofzo Komend weekend ben ik overigens van plan om 250ug te nemen. Eens kijken of dat "meer, harder, dieper, verder.. beter" gaat worden zoals ExceptionalInsight zegt Of dat ik 38 uur geen bekende wil spreken"
"Ik kan geen genoeg krijgen van dit soort vage plaatjes als ik trip.. In plaats van ze allemaal te plakken, kan ik natuurlijk ook gewoon het adres geven http://soler7.com/Fractals/room23.html"
"Ja, zorg dat als je iets van plan om te kijken of luisteren tijdens je trip, dat dit al zo 'klaar mogelijk' staat en dat je alleen ergens op hoeft te drukken of iets dergelijks."