Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGentse Shiva's

Gentse Shiva's

109 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nee ik bedoel gewoon dat ik ervan verschoot dat ik van een halve shiva zelfs al open eye visuals had :) maar erg goed tegen lsd kan ik niet das wel fact :P ok wanneer gaje het nu doen?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dat heb ik nou nooit. Ik ben altijd objectief. Altijd. :grin:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb laatst een zegeltje gekocht (Shiva dus maar dat was wel al duidelijk). Ik weet dat je niet aan de opdruk van de zegel kan weten hoe sterk die is, maar het schijnen nieuwe te zijn en ik vroeg mij af of iemand deze al had gekocht en op heeft getript.

Ik vraag dit omdat ik het niet kan laten testen en dit maar mijn 2e LSD trip is (eigenlijk eerste want van mijn vorige voelde ik geen reet, het was een halve hofmann...) en ik aan het twijfelen ben of ik een halve of een volledige zal nemen.

Mijn trip geschiedenis bestaat wel al uit 20+ paddo trips variërend van halve tot dubbele porties (dubbele waren golden teachers). Misschien dat dit wat beter helpt om een beeld te vormen moest je een antwoord willen geven.
S
SacramentoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb er zelf niet veel verstand van, maar misschien kun je een plaatje posten voor de kenners?
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#5
Aan de blotter zelf kan je natuurlijk niet zien hoe sterk ze zijn, maar moest je deze al eens zijn tegengekomen hoor ik het graag! :)
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#6
Of begin gewoon met een halve en neem eventueel 2 uur later nog bij. :P
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#7
KoxBox zei:
Ik weet dat je niet aan de opdruk van de zegel kan weten hoe sterk die is
Klik om te vergroten...
KoxBox zei:
ik vroeg mij af of iemand deze al had gekocht en op heeft getript.
Klik om te vergroten...
Dat kun je dus niet weten. Neem gewoon een hele, de kans dat er een absurd hoge dosis op zit is toch minimaal.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik weet het niet, ik denk dat ook iemand die ervaren is met paddo's voorzichtig moet zijn met zijn eerste keer LSD. Ik heb zelf 50 ug genomen met mijn eerste keer, en dat was voor ons allemaal echt zat - ik mag dan maar 1.72 m zijn en 65 kg wegen, ook een vriend van ons die een stuk langer is en die al meerdere malen had getript op LSD ging goed hard op die 50 ug. Ik ben het met je eens dat hij het waarschijnlijk makkelijk aan kan, maar het kan geen kwaad om met een halfje te beginnen en evt. 1/2 uur later nog bij te nemen toch. :) Gewoon, voor alle zekerheid.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#9
Exceptional Insight zei:
Rabbithole zei:
ik mag dan maar 1.72 m zijn en 65 kg wegen
Klik om te vergroten...
Ik ben 2 centimeter kleiner en 5 kilo lichter. Geloof mij nou, dat zegt echt helemaal niets :grin:
Klik om te vergroten...

Haha, kleintje! :grin: Maar over het algemeen zegt het wel wat, toch? Een grote vetzak zal meestal wat microgrammetjes meer moeten verorberen.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#10
Rabbithole zei:
Haha, kleintje! :grin: Maar over het algemeen zegt het wel wat, toch? Een grote vetzak zal meestal wat microgrammetjes meer moeten verorberen.
Klik om te vergroten...
Dat wilde ik daar dus mee zeggen, dat roept iedereen wel altijd, maar ik weet dat nog net zo niet.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hmm, het zou kunnen dat het in de praktijk soms weinig uitmaakt, maar in theorie zou het wel moeten volgens mij. Tenminste, als het bij andere soorten drugs zo is zou ik niet weten waarom het bij LSD niet zo zou gaan. :)

Anyway, ik ga binnenkort truffels eten met een vriendin die iets van 130 kg weegt ofzo, dus ik zal opletten en mijn bevindingen laten weten. :P
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#12
Rabbithole zei:
Anyway, ik ga binnenkort truffels eten met een vriendin die iets van 130 kg weegt ofzo
Klik om te vergroten...
Oef. Kijk maar uit dat ze jou niet opeet !
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#13
Normaal gesproken zou ik er ook een botte opmerking over maken, maar ze is heel lief. :grin: Of is het meten met twee maten dat ik bij haar geen grappen over haar gewicht maak? Best vreemd hoe het aardig vinden van iemand mijn inschattingsvermogen kan beïnvloeden, want naar mijn idee is ze minder dik dan mensen die minder wegen. :P

Maar goed, genoeg off topic gelul. :)
w
wonderponyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Oh ok. Bedankt!
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#15
ja ik laat je zeker iets wete hoe het was :grin: :grin:!!
:rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rockband: :rockband: :rockband: :rockband: :rockband: :rockband: :rockband: :rockband: knalllen!i :rock: :rock: :rock:
L
LiesetteLid
01-01-2024, 00:00
#16
doe maar een een amsterdams beertje ....


:wave:
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#17
Tripkes uit gent?

voorwa moet gy nen test hemme. khemr alleen nog maar goei uit gent ghad :grin:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#18
Beanhead zei:
Tripkes uit gent?

voorwa moet gy nen test hemme. khemr alleen nog maar goei uit gent ghad :grin:
Klik om te vergroten...

Om te weten hoeveel er op zit.. Van de kwaliteit weet ik dat het goed zit, maar ik vind het jammer dat ik niet precies weet wat ik ga nemen.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#19
Rabbithole zei:
Verstandig dat je toch met de helft gaat beginnen! Al is het maar voor de zekerheid. Oeh, en ik zou wat van die meloen bewaren voor je trip. :wink: Veel plezier!! :wave:
Klik om te vergroten...

Jep, en kiwi en mango :tongueout: een lekker fruitslaatje dus! En ik heb een smoothie met aarbei en banaan gekocht, is ook belachelijk lekker tijdens het trippen!
°
°Thomas°Lid
01-01-2024, 00:00
#20
heb hier nog 30 van die shiva's liggen, net exact dezelfde print als de jouwe.
vorige week 1gedropt en lekker van getript. mooie visuals maar mocht nog iets sterker. morgen
eens 1.5droppen van de deze.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."