Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWie viert dit jaar ook Bicycle Day?

Wie viert dit jaar ook Bicycle Day?

78 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#1
Verder dan xtc en speed ben ik nooit gekomen .
Mischien ook maar beter want in mijn hoofd is het al èèn grote punica-oase ...:lolol:
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#2
De Dunne zei:
En? Allemaal een leuke trip gehad gister?
Klik om te vergroten...
Zekers!
Een inzichtelijke, visuele trip met 3 fijne mannen. :)
Ik had m’n fiets mee, maar toch niet gebruikt en veel gewandeld.
Het was m’n 1e trip in de natuur en ik was helemaal overdonderd door de ‘amper’ 150ug LSD. Ik weet begot niet meer wat ik allemaal heb uitgekraamd. Een gesprek voeren of luisteren lukte niet zoals het zou moeten, want ik stond als een kind zo blij te genieten van alles wat ik zag. Hierdoor liep onze wandeling de nodige vertraging op, en omdat het zo lang duurde eer wij op de afgesproken plaats aankwamen, kwamen de 2 andere mannen ons al zoeken.
Enfin, er heerste dus zeker en vast een heel positieve sfeer.
v
verwonderingLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het was zeker een erg geslaagde dag!

Ik nam om 11:00 200 mcg 1P in en toen we rond 12:00 een stukje fietsten begon dit al aardig in te kicken. Aangekomen bij wat groene weilanden begonnen deze te golven en zag ik overal ogen in. We hadden een perfect plekje uitgekozen om onze kleedjes neer te leggen. Onder een grote boom (waar @acht.zes spontaan verliefd op was) aan het water, volop groen om ons heen en niet al teveel mensen die voorbij liepen.

Gesprekken voeren ging vrij lastig. Ik kwam moeilijk uit mijn woorden, en vergat af en toe halverwege mijn zin wat ik wilde vertellen. Maar dat was alleen maar vermakelijk.

Ik denk dat het rond 14:00 was dat ik nog 14 mg 3-MeO-PCE bijnam, wat al vrij snel begon te werken en in combinatie met de 1P voor flink wat verwarring en lachkicks zorgde, zeker op het moment dat acht.zes maar niet ophield met het adoreren van 'zijn' boom. Maar toegegeven, het was dan ook inderdaad een heel mooie boom.

Het begon toch wel erg warm te worden, dus op een gegeven moment besloot deze gek toch maar even in zijn blote snikkel de Maas in te springen. Een heerlijke ervaring om zwaar trippend te doen. Het water was behoorlijk koud en de stroming sterk, dus verantwoord was het niet te noemen. Ik moest door een dikke laag drek en een kade van rotsblokken dus mijn voeten zagen er naderhand niet meer uit. Maar het moest even. Omdat het kan.

Toen we weggingen hebben we onze boom uiteraard nog even bedankt middels een groepsknuffel. Mensen die voorbijliepen zullen ons maar rare boomknuffelaars gevonden hebben.

Nadat we afscheid hadden genomen van @AphexTwin hebben we met zijn drieën nog een tijdje op het gras in een parkje gezeten en daar nog wat 3-MeO-PCE bijgenomen. Deze had bij mij toen helaas niet meer zo'n sterk effect als tijdens het hoogtepunt van mijn 1P-trip. Het blijkt dat de 3-MeO een enorm sterke synergie heeft met 1P en de trip erg vrolijk, verwarrend en euforisch maakt.

Uiteindelijk had ik toch nog behoorlijk wat 3-MeO bijgenomen en toen ik uiteindelijk samen met @Jmths naar het station liep was dit toch een behoorlijke opgaaf. Ik was nog flink onder invloed van de 3-MeO, en Jmths was nog helemaal blij met zijn aMT. In de veronderstelling dat Jmths de weg naar het station wist liep ik met hem mee, maar al gauw bleek dat we compleet de verkeerde kant op waren gelopen. Mijn telefoon was uitgevallen waardoor ik niet wist hoe laat het was, en ik me dus zorgen begon te maken of ik mijn laatste trein van omstreeks 23:30 nog wel kon halen. Ik kwam zelf moeilijk uit mijn woorden dus kon ook moeilijk aan iemand de weg vragen. Jmths vond het totaal niet erg om lang onderweg te zijn en liep ondertussen vrolijk overal heen waar hij meende een trein voorbij te zien rijden. Op zich best gezellig, maar ik wilde mijn trein niet missen. Uiteindelijk ben ik hem kwijtgeraakt (sorry Jmths dat we niet fatsoenlijk afscheid hebben kunnen nemen! :blushing:) toen ik toch aan iemand de weg had weten te vragen en aangezien deze man ook naar het station onderweg was fietste ik meteen met hem mee.

Helaas werd mijn vrees werkelijkheid en miste ik de laatste normale trein, waardoor ik de nachttrein moest pakken en ik een paar uur langer onderweg was.

Thuisgekomen heb ik eerst even gedoucht om mijn modderpoten schoon te wassen en vervolgens heb ik uren wakker in bed gelegen. Vandaag was ik behoorlijk brak maar het was de moeite waard.

Ik had tot het laatst getwijfeld of ik mee zou gaan, en ik was ook een beetje bang dat mijn trip weleens negatief zou kunnen uitpakken door alle narigheid die ik de afgelopen tijd heb meegemaakt. Gelukkig bleek het tegendeel waar en was het een supergezellige dag. Iedereen bedankt voor de gezelligheid, en ik zie jullie graag weer een volgende keer! :thumbsup2:
K
KropSlaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Weer wat geleerd dankzij dit topic. Zelf helaas niet in de gelegenheid geweest om te trippen, maar heb alle verslagjes hier met een brede lach gelezen. Voelde alsof ik toch nog een ieniemienie beetje heb kunnen meebeleven van Bicycle Day zo, thanks dus :grin: Volgend jaar ga ik zelf ook voor de echte ervaring.
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#5
KropSla zei:
Weer wat geleerd dankzij dit topic. Zelf helaas niet in de gelegenheid geweest om te trippen, maar heb alle verslagjes hier met een brede lach gelezen. Voelde alsof ik toch nog een ieniemienie beetje heb kunnen meebeleven van Bicycle Day zo, thanks dus :grin: Volgend jaar ga ik zelf ook voor de echte ervaring.
Klik om te vergroten...
Volgend jaar zowiezo reünie aan @acht.zes z’n boom. :tongueout:
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#6
Haha 8.6 met zijn boom! :tearsofjoy: En verwondering die nog even lekker gaat skinny dippen. :tearsofjoy:
L
LoveSexDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dat was op 10 gram truffels @Mindless. Ik moet er wel bij zeggen dat ik toen nog op mn piek zat. Ik ben ook een keer naar huis gefietst tijdens het laatste staartje van een 125ug lsd trip en dat ging een stuk beter.

Dat was ook in een grote stad op een redelijk drukke weg dat helpt inderdaad niet echt.
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#8
acht.zes zei:
@Mindless
Leuk topic, er staat hier een tripmeeting op t programma de 19e. Weet nog niet of er gefietst gaat worden of wellicht gewoon wandelen in de natuur. Ik hoop op mooi Weer!
Klik om te vergroten...
Ja ik ga ook misschien maar weet nog niet zeker. Vooral omdat de meeting bij 8.6 bijna 2 uur rijden is voor me. Nou is de heenweg niet zo'n punt maar wel de terugweg. Vooral als er getript gaat worden. Dat ik er wat mee ga doen is wel zeker maar niet perse fietsen :)
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#9
@Mezelf
Ok, ik hoor het wel. We zijn momenteel met z'n vieren en dan nog 2 die nog niet zeker zijn inclusief jijzelf. :sunglasses:
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zoals het er nu naar staat wordt het eind van de week aardig weer!

Geen garantie natuurlijk, maar let's hope so! :grinning:
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mooi plan :blush:

Veel plezier alvast allemaal!
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#12
Holy shit, 23 graden vrijdag zoals het nu staat. Dat wordt in korte broek en t-shirtje fietsen!
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#13
ja prachtweer vrijdag!

we zijn inmiddels met zn vijven, gaat een leuke dag worden! :sunglasses:
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#14
Yess!!

Hebben jullie ook nog specifieke dingen die jullie gaan doen? Ergens heen?
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#15
@Mindless
We hebben eind van de ochtend bij mij afgesproken, en dan lopen/fietsen we naar de maas, hier anderhalve kilometer verderop, mooie natuur en lekker aan het water om daar kamp op te slaan met wat kleedjes en muziek, voor wie wil fietsen is er de maasdijk, kan je ook niet verdwalen lol.
als t wat frisser wordt dan naar mij, ik zorg voor een paar pizza's of zo en dan nog beetje nababbelen onder t genot van een hapje/drankje en wat muziek.

Er is sowieso LSD, 1p-LSD, Al-LAD, 4Ho-MET en DOC en heb ook nog wat truffels qua psychedelica, de keuze is dus reuze! :tonguewink:
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#16
Zou leuk zijn als jullie het fietstochtje filmen ....ben erg benieuwd hoe dat er uit gaat zien namelijk ^_^:handok1:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#17
Syl zei:
Zou leuk zijn als jullie het fietstochtje filmen ....ben erg benieuwd hoe dat er uit gaat zien namelijk ^_^:handok1:
Klik om te vergroten...
Lijkt me ook leuk te zien! Alleen willen de meesten anoniem blijven denk ik. En niet heavy trippend onder invloed aan verkeer deelnemend op internet belanden.
:-0
F
FenrirLid
01-01-2024, 00:00
#18
acht.zes zei:
@Mindless
We hebben eind van de ochtend bij mij afgesproken, en dan lopen/fietsen we naar de maas, hier anderhalve kilometer verderop, mooie natuur en lekker aan het water om daar kamp op te slaan met wat kleedjes en muziek, voor wie wil fietsen is er de maasdijk, kan je ook niet verdwalen lol.
als t wat frisser wordt dan naar mij, ik zorg voor een paar pizza's of zo en dan nog beetje nababbelen onder t genot van een hapje/drankje en wat muziek.

Er is sowieso LSD, 1p-LSD, Al-LAD, 4Ho-MET en DOC en heb ook nog wat truffels qua psychedelica, de keuze is dus reuze! :tonguewink:
Klik om te vergroten...
Verleidelijk... maar ik heb de dag erop een 4-HO-METje op het menu staan met Spacey en zijn vriendin! Misschien dat ik een 2C-B'tje nog zou kunnen overwegen op vrijdag :tongueout:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#19
Fenrir zei:
Verleidelijk... maar ik heb de dag erop een 4-HO-METje op het menu staan met Spacey en zijn vriendin! Misschien dat ik een 2C-B'tje nog zou kunnen overwegen op vrijdag :tongueout:
Klik om te vergroten...
Zou zonde zijn als je het “verpest” voor je tripdate met de andere 2 de next day. Neem alleen een jointje anders?
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#20
Helaas gaat het met het kikchat groepje wat mij betreft niet door. Moet tot later werken dan gedacht en het is erg ver rijden voor me. Natuurlijk ga ik die avond gerust wel wat nemen en misschien nodig ik zelfs nog wel een paar maatjes uit. Blijft toch een bijzondere dag :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."