#1
Verder dan xtc en speed ben ik nooit gekomen .
Mischien ook maar beter want in mijn hoofd is het al èèn grote punica-oase ...
Mischien ook maar beter want in mijn hoofd is het al èèn grote punica-oase ...
Zekers!En? Allemaal een leuke trip gehad gister?
Volgend jaar zowiezo reünie aan @acht.zes z’n boom.Weer wat geleerd dankzij dit topic. Zelf helaas niet in de gelegenheid geweest om te trippen, maar heb alle verslagjes hier met een brede lach gelezen. Voelde alsof ik toch nog een ieniemienie beetje heb kunnen meebeleven van Bicycle Day zo, thanks dusVolgend jaar ga ik zelf ook voor de echte ervaring.
Ja ik ga ook misschien maar weet nog niet zeker. Vooral omdat de meeting bij 8.6 bijna 2 uur rijden is voor me. Nou is de heenweg niet zo'n punt maar wel de terugweg. Vooral als er getript gaat worden. Dat ik er wat mee ga doen is wel zeker maar niet perse fietsen@Mindless
Leuk topic, er staat hier een tripmeeting op t programma de 19e. Weet nog niet of er gefietst gaat worden of wellicht gewoon wandelen in de natuur. Ik hoop op mooi Weer!
Lijkt me ook leuk te zien! Alleen willen de meesten anoniem blijven denk ik. En niet heavy trippend onder invloed aan verkeer deelnemend op internet belanden.Zou leuk zijn als jullie het fietstochtje filmen ....ben erg benieuwd hoe dat er uit gaat zien namelijk![]()
Verleidelijk... maar ik heb de dag erop een 4-HO-METje op het menu staan met Spacey en zijn vriendin! Misschien dat ik een 2C-B'tje nog zou kunnen overwegen op vrijdag@Mindless
We hebben eind van de ochtend bij mij afgesproken, en dan lopen/fietsen we naar de maas, hier anderhalve kilometer verderop, mooie natuur en lekker aan het water om daar kamp op te slaan met wat kleedjes en muziek, voor wie wil fietsen is er de maasdijk, kan je ook niet verdwalen lol.
als t wat frisser wordt dan naar mij, ik zorg voor een paar pizza's of zo en dan nog beetje nababbelen onder t genot van een hapje/drankje en wat muziek.
Er is sowieso LSD, 1p-LSD, Al-LAD, 4Ho-MET en DOC en heb ook nog wat truffels qua psychedelica, de keuze is dus reuze!![]()
Zou zonde zijn als je het “verpest” voor je tripdate met de andere 2 de next day. Neem alleen een jointje anders?Verleidelijk... maar ik heb de dag erop een 4-HO-METje op het menu staan met Spacey en zijn vriendin! Misschien dat ik een 2C-B'tje nog zou kunnen overwegen op vrijdag![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."