#1
Zou leuk zijn als jullie het fietstochtje filmen ....ben erg benieuwd hoe dat er uit gaat zien namelijk ![^_^]()
![:handok1:]()
Kijk, handig om de exacte tijden nog eens terug te lezen, die had ik zelf niet helemaal bijgehouden. Echter ben ik er vrijwel zeker van dat ik maar één blik Warsteiner op had in plaats van twee.Verwondering Consumptie 19-04-2019
Spoiler11:00: +200mcg 1P-LSD oraal
14:10: +14mg 3-MeO-PCE oraal
18:20: +18mg 3-MeO-PCE oraal
19:45: +22mg 3-MeO-PCE oraal
Rond 19:00: 2x Warsteiner 0,33cl Pils Blik 5%
Ik had naderhand op Google maps onze triplocatie nog eens opgezocht en inderdaad, we zaten vlak naast een strandje. Dat had ik tijdens het trippen niet ontdekt. Maar ach, via de drek en de rotsen ging het ook.We hebben je nog even geroepen..
Er was letterlijk een strandje in zicht als je 30 meter de andere kant op was gelopen, 'trpytamines' en dissociatieven, ik blijf het zeggen.
Wijze woorden, heuheuheuheu. Maar eerlijk is eerlijk, ik zei zelf nog dat het mij heerlijk zou lijken in het water te springen.
Tijdens de piek van de 1P werkte de PCE fantastisch. 's Avonds was de 1P alweer zodanig uitgewerkt dat ik vrijwel alleen maar de PCE merkte. Ik moet zeggen dat ik standalone de PCE toch iets minder recreatief vond dan de PCP-variant. Maar het kan ook zijn dat mijn verwachtingen op dat moment gewoon iets te hoog waren. Uiteindelijk toen we bijna weer bij acht.zes thuis waren begon het toch wel weer leuk te worden, maar was ik zodanig gedissocieerd dat ik bijna in elkaar zakte op de bank.Mja, je vertelde dat de 18:20: +18mg 3-MeO-PCE wat tegen viel en je er niet veel van merkte. Ik vertelde nog dat het ongeveer 75 minuten duurt voordat de effecten pieken en op dat moment hebben we dus nog gewacht tot 19:45 voor je +22mg 3-MeO-PCE dosering.
Ik weet dat je wel van wat stevig houdt maar het zijn toch wel vrij hoge doseringen. In deze potentie klasse is 45mg voor mij ongeveer treshold om te holen. Ik heb nog gevraagd of je echt niet zoveel merkte van de 18mg 3-MeO-PCE bovenop 1P-LSD nasleep. Toen heb ik ook nog vermeld dat je om 22:00 (2 uur 15 minuten later) de sterkste effecten na een herdosering om 19:45 wel gehad zou hebben maar dat je nog wel een beetje trippy naar het Centraal Station zou moeten lopen (en dan in de trein relatief vlot zou nuchteren), maar dat bleek toch iets langer te duren voordat je weer nuchter werd.
Dat was inderdaad ook mijn bedenking om wel of niet vooruit te fietsen. Als ik jou niet meer kon vinden was ik helemaal alleen verdwaald, en nauwelijks in staat om aan iemand de weg te vragen. Dus wat was mijn beste kans om de laatste trein nog te kunnen halen?Toen ik zei dat ik het ook niet erg zou vinden als je vooruit fietste om je trein te halen meende ik dat ook, maar je kwam 3x weer terug gefietst omdat je dermate in de war en verdwaald was..
Maar zoals ik toen al zei, door de dode telefoon batterij zou ik je niet meer kunnen bellen wat me een beetje dwars zat. :')
Die wekker heb ik niet gehoord en de gesprekken bij acht.zes thuis gingen een beetje langs mij heen omdat ik een beetje zat in te storten en te vechten tegen een opkomende misselijkheid. Ik wist dat ik de trein van ongeveer half 12 moest hebben maar ik had totaal geen besef meer van tijd. En ik ging uit van hooguit een half uurtje lopen naar het station. Toen jij aanstalten maakte om te vertrekken moest ik even al mijn kracht verzamelen om op te staan want ik zat zowat in de bank versmolten.Maar om eerlijk te zijn was ik ook wel een beetje geïrriteerd, voordat je de 1e 3-MeO-PCE dosering bij nam had ik het plan vrij duidelijk doorgenomen. 21:30 eerste wekker gevolgd door meerdere wekkertjes, ik zou met je mee lopen naar het station want ik moest ook weer met de trein. Ik heb al je trein opties nog laten zien in de NS app en benoemd, dat ik extra speling had ingepland voor het geval dat. Voordat je de laatste dosering 3-MeO-PCE nam was ik het nogmaals met je overlopen. Om 20:15 begin ik al te noemen dat we ons klaar moesten maken voor vertrek, ik was al begonnen met inpakken, 20:30 ging de wekker en het kwam er niet van. De wekker is nog 4x af gegaan.
Effe voor de duidelijkheid, ik neem jou niets kwalijk hè dat je verkeerd bent gelopen. Het was net zo goed mijn eigen schuld. Zelf heb ik er niet van gebaald hoor, er zijn ergere dingen om me druk om te maken. Dan maar een paar uurtjes later thuis. Op Utrecht Centraal heb ik onder toeziend oog van een man of 10 politie een uur lang voor 3-MeO-pampus op de bankjes gelegen om op mijn aansluiting te wachten en heb daar grondig de binnenkant van mijn ogen bekeken. Het vervelendste vond ik dat we uiteindelijk geen fatsoenlijk afscheid hebben kunnen nemen.Ik zat in mijn serotonine dipje van de aMT gisteren en ik heb echt wel flink gebaald dat je die laatste trein had gemist en er dan vervolgens alleen voor staat. Ik begrijp ook wel dat je op dat moment met je gedachten elders zit en dat je in paniek raakt omdat er geen duidelijkheid is en je letterlijk de laatste trein voor je neus ziet vertrekken. Ik denk dat we het allebei wel begrijpen en er onze les wel uit kunnen trekken maar ik wil wel gezegd hebben dat ik geprobeerd heb rekening met je te houden.
Dat dus. Zo denk ik er precies over. Ik ben uiteindelijk goed en wel thuis gekomen. Het was inderdaad een erg mooie dag en dat was de lange terugreis ruimschoots waard.Ik denk niet dat er veel anders was verlopen was ik op dat moment volledig nuchter geweest. Ik heb verder absoluut een prachtige dag gehad en eerlijk is eerlijk, ik denk dat de meeste mensen een stuk minder sportief dan jou hadden gereageerd op dat moment. Voor mij is het allemaal onderdeel van de rit waarvoor ik een ticket betaald heb en kan het prima naast mij zetten. Aan het einde van een lange dag wil ik ook gewoon naar huis natuurlijk. Maar natuurlijk wat makkelijker praten voor mij.
Argh, ja. Die herinnering komt nu weer boven ja. Leuk.De volgende keer sleur ik je weer met liefde door de modder heen. Op de terug weg leek het mij grappig om wel 7x te vragen of we een bepaalde flat al niet eerder voorbij waren gelopen gevolgd door een zoveelste hartaanval van Verwondering, wederom excuses man. Ik kan echt een gigantisch flauwe eikel wezen. Laten we het excuus maar gewoon op drugs werpen hé. :')
Dan zul je toch iets beter je best moeten doen. Ik ken wel lastiger mensen.Ik hoop alleen dat Verwondering mijn tyrannie een beetje overleefd heeft.![]()
Verwondering Consumptie 19-04-2019Ik denk dat het rond 14:00 was dat ik nog 14 mg 3-MeO-PCE bijnam
We hebben je nog even geroepen..Het begon toch wel erg warm te worden, dus op een gegeven moment besloot deze gek toch maar even in zijn blote snikkel de Maas in te springen.
Wijze woorden, heuheuheuheu. Maar eerlijk is eerlijk, ik zei zelf nog dat het mij heerlijk zou lijken in het water te springen.stroming sterk, dus verantwoord was het niet te noemen.
Mja, je vertelde dat de 18:20: +18mg 3-MeO-PCE wat tegen viel en je er niet veel van merkte. Ik vertelde nog dat het ongeveer 75 minuten duurt voordat de effecten pieken en op dat moment hebben we dus nog gewacht tot 19:45 voor je +22mg 3-MeO-PCE dosering.Deze had bij mij toen helaas niet meer zo'n sterk effect als tijdens het hoogtepunt van mijn 1P-trip. Het blijkt dat de 3-MeO een enorm sterke synergie heeft met 1P en de trip erg vrolijk, verwarrend en euforisch maakt. Uiteindelijk had ik toch nog behoorlijk wat 3-MeO bijgenomen en toen ik uiteindelijk samen met @Jmths naar het station liep was dit toch een behoorlijke opgaaf.
Mja, ik dacht ook dat ik het wist. Maar vlak na vertrek kreeg mijn mobiel onverwacht last van een virus en probeerde Poolse recensies te plaatsen. Ik verzin het ook niet. Ik verdraaide noord en zuid waardoor we uiteindelijk onnodig een rondje om het Burgermeester van Zwietenpark zijn gelopen wat toch wel 1,5 kilometer extra lopen was. Ik maak een hoop flauwe kutgrappen maar ik heb serieus meerdere keren excuses aangeboden. Ik weet vrij goed wat flink trippen verdwaald in het donker met een mens kan doen.In de veronderstelling dat Jmths de weg naar het station wist liep ik met hem mee, maar al gauw bleek dat we compleet de verkeerde kant op waren gelopen.
Toen ik dit las baalde ik wel flink hoor. Ik had het nog even na gerekend en je hebt die trein op nog geen 5 minuten gemist als ik het goed begrijp. Ben je ineens 4u24min onderweg. Ik heb mijn trein van 23:50 nog met gemak gehaald in ieder geval.Helaas werd mijn vrees werkelijkheid en miste ik de laatste normale trein, waardoor ik de nachttrein moest pakken en ik een paar uur langer onderweg was.
De volgende keer sleur ik je weer met liefde door de modder heen. Op de terug weg leek het mij grappig om wel 7x te vragen of we een bepaalde flat al niet eerder voorbij waren gelopen gevolgd door een zoveelste hartaanval van Verwondering, wederom excuses man. Ik kan echt een gigantisch flauwe eikel wezen. Laten we het excuus maar gewoon op drugs werpen hé. :')Ik had tot het laatst getwijfeld of ik mee zou gaan, en ik was ook een beetje bang dat mijn trip weleens negatief zou kunnen uitpakken door alle narigheid die ik de afgelopen tijd heb meegemaakt.
ik zie jullie graag weer een volgende keer!![]()
Zeg dat welWat drugs al niet met je inzichten kan doen he?
Leuk! Hoeveel ben je van plan te nemen? En echt LSD of iets soortgelijks?Ja, ik was van plan Bicycle Day te vieren dit jaar! Uiteraard laat ik het inderdaad wel van het weer afhangen. In de stromende regen trippen lijkt me niet zo geslaagd.
Voor mij wel dichtbij, maar ik wil ook echt gaan fietsen dan.In Leeuwarden is trouwens nog een speciaal Bicycle Day-feestje. Voor mij alleen niet echt in de buurt.
Ik ook!@Mindless
Leuk topic, er staat hier een tripmeeting op t programma de 19e. Weet nog niet of er gefietst gaat worden of wellicht gewoon wandelen in de natuur. Ik hoop op mooi Weer!
Ik twijfel nog tussen 1P en DOC. Die laatste wil ik graag voor het eerst proberen. Maar misschien is dat niet handig om dat dan op de fiets te doen. Dus ik denk dat ik op safe speel en voor de 1P ga.Leuk! Hoeveel ben je van plan te nemen? En echt LSD of iets soortgelijks?
Helaas is het weer wel erg bepalend.
Voor mij wel dichtbij, maar ik wil ook echt gaan fietsen dan.En het gaat mij erom juist de natuur in te trekken.
Ik ook!
Maar als blijkt dat het die dag slecht weer wordt en de dag erop mooi weer, dan verzet ik het waarschijnlijk naar de dag er na. Uiteindelijk zijn vieringen ook maar mooie redenen om drugs te gebruiken.Natuurlijk nog steeds in ere van Hoffman.
![]()
Maak dan ook eens een tripje Syl. Veel leuker dan rijstwafels.Jongens ik begrijp der geen ene reet van dat wat jullie gebruikt hebben en al die woorden maar wat ik er wel uit begrijp is dat jullie erg hebben genoten en het een super geslaagde dag was en daar ben ik blij om .![]()
Maak dan ook eens een tripje Syl. Veel leuker dan rijstwafels.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."