Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWie viert dit jaar ook Bicycle Day?

Wie viert dit jaar ook Bicycle Day?

78 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zou leuk zijn als jullie het fietstochtje filmen ....ben erg benieuwd hoe dat er uit gaat zien namelijk ^_^:handok1:
v
verwonderingLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jmths zei:
Verwondering Consumptie 19-04-2019
Spoiler
11:00: +200mcg 1P-LSD oraal
14:10: +14mg 3-MeO-PCE oraal
18:20: +18mg 3-MeO-PCE oraal
19:45: +22mg 3-MeO-PCE oraal
Rond 19:00: 2x Warsteiner 0,33cl Pils Blik 5%
Klik om te vergroten...
Kijk, handig om de exacte tijden nog eens terug te lezen, die had ik zelf niet helemaal bijgehouden. Echter ben ik er vrijwel zeker van dat ik maar één blik Warsteiner op had in plaats van twee.

Jmths zei:
We hebben je nog even geroepen.. :tearsofjoy:
Er was letterlijk een strandje in zicht als je 30 meter de andere kant op was gelopen, 'trpytamines' en dissociatieven, ik blijf het zeggen. :tearsofjoy:

Wijze woorden, heuheuheuheu. Maar eerlijk is eerlijk, ik zei zelf nog dat het mij heerlijk zou lijken in het water te springen.
Klik om te vergroten...
Ik had naderhand op Google maps onze triplocatie nog eens opgezocht en inderdaad, we zaten vlak naast een strandje. Dat had ik tijdens het trippen niet ontdekt. Maar ach, via de drek en de rotsen ging het ook.

Ik had me vantevoren al voorgenomen even trippend te gaan zwemmen, dus ik had mezelf laf gevonden als ik het niet had gedaan.

Jmths zei:
Mja, je vertelde dat de 18:20: +18mg 3-MeO-PCE wat tegen viel en je er niet veel van merkte. Ik vertelde nog dat het ongeveer 75 minuten duurt voordat de effecten pieken en op dat moment hebben we dus nog gewacht tot 19:45 voor je +22mg 3-MeO-PCE dosering.

Ik weet dat je wel van wat stevig houdt maar het zijn toch wel vrij hoge doseringen. In deze potentie klasse is 45mg voor mij ongeveer treshold om te holen. Ik heb nog gevraagd of je echt niet zoveel merkte van de 18mg 3-MeO-PCE bovenop 1P-LSD nasleep. Toen heb ik ook nog vermeld dat je om 22:00 (2 uur 15 minuten later) de sterkste effecten na een herdosering om 19:45 wel gehad zou hebben maar dat je nog wel een beetje trippy naar het Centraal Station zou moeten lopen (en dan in de trein relatief vlot zou nuchteren), maar dat bleek toch iets langer te duren voordat je weer nuchter werd.
Klik om te vergroten...
Tijdens de piek van de 1P werkte de PCE fantastisch. 's Avonds was de 1P alweer zodanig uitgewerkt dat ik vrijwel alleen maar de PCE merkte. Ik moet zeggen dat ik standalone de PCE toch iets minder recreatief vond dan de PCP-variant. Maar het kan ook zijn dat mijn verwachtingen op dat moment gewoon iets te hoog waren. Uiteindelijk toen we bijna weer bij acht.zes thuis waren begon het toch wel weer leuk te worden, maar was ik zodanig gedissocieerd dat ik bijna in elkaar zakte op de bank.

Jmths zei:
Toen ik zei dat ik het ook niet erg zou vinden als je vooruit fietste om je trein te halen meende ik dat ook, maar je kwam 3x weer terug gefietst omdat je dermate in de war en verdwaald was.. :tearsofjoy:
Maar zoals ik toen al zei, door de dode telefoon batterij zou ik je niet meer kunnen bellen wat me een beetje dwars zat. :')
Klik om te vergroten...
Dat was inderdaad ook mijn bedenking om wel of niet vooruit te fietsen. Als ik jou niet meer kon vinden was ik helemaal alleen verdwaald, en nauwelijks in staat om aan iemand de weg te vragen. Dus wat was mijn beste kans om de laatste trein nog te kunnen halen?

Jmths zei:
Maar om eerlijk te zijn was ik ook wel een beetje geïrriteerd, voordat je de 1e 3-MeO-PCE dosering bij nam had ik het plan vrij duidelijk doorgenomen. 21:30 eerste wekker gevolgd door meerdere wekkertjes, ik zou met je mee lopen naar het station want ik moest ook weer met de trein. Ik heb al je trein opties nog laten zien in de NS app en benoemd, dat ik extra speling had ingepland voor het geval dat. Voordat je de laatste dosering 3-MeO-PCE nam was ik het nogmaals met je overlopen. Om 20:15 begin ik al te noemen dat we ons klaar moesten maken voor vertrek, ik was al begonnen met inpakken, 20:30 ging de wekker en het kwam er niet van. De wekker is nog 4x af gegaan.
Klik om te vergroten...
Die wekker heb ik niet gehoord en de gesprekken bij acht.zes thuis gingen een beetje langs mij heen omdat ik een beetje zat in te storten en te vechten tegen een opkomende misselijkheid. Ik wist dat ik de trein van ongeveer half 12 moest hebben maar ik had totaal geen besef meer van tijd. En ik ging uit van hooguit een half uurtje lopen naar het station. Toen jij aanstalten maakte om te vertrekken moest ik even al mijn kracht verzamelen om op te staan want ik zat zowat in de bank versmolten.

Jmths zei:
Ik zat in mijn serotonine dipje van de aMT gisteren en ik heb echt wel flink gebaald dat je die laatste trein had gemist en er dan vervolgens alleen voor staat. Ik begrijp ook wel dat je op dat moment met je gedachten elders zit en dat je in paniek raakt omdat er geen duidelijkheid is en je letterlijk de laatste trein voor je neus ziet vertrekken. Ik denk dat we het allebei wel begrijpen en er onze les wel uit kunnen trekken maar ik wil wel gezegd hebben dat ik geprobeerd heb rekening met je te houden.
Klik om te vergroten...
Effe voor de duidelijkheid, ik neem jou niets kwalijk hè dat je verkeerd bent gelopen. Het was net zo goed mijn eigen schuld. Zelf heb ik er niet van gebaald hoor, er zijn ergere dingen om me druk om te maken. Dan maar een paar uurtjes later thuis. Op Utrecht Centraal heb ik onder toeziend oog van een man of 10 politie een uur lang voor 3-MeO-pampus op de bankjes gelegen om op mijn aansluiting te wachten en heb daar grondig de binnenkant van mijn ogen bekeken. Het vervelendste vond ik dat we uiteindelijk geen fatsoenlijk afscheid hebben kunnen nemen.

Jmths zei:
Ik denk niet dat er veel anders was verlopen was ik op dat moment volledig nuchter geweest. Ik heb verder absoluut een prachtige dag gehad en eerlijk is eerlijk, ik denk dat de meeste mensen een stuk minder sportief dan jou hadden gereageerd op dat moment. Voor mij is het allemaal onderdeel van de rit waarvoor ik een ticket betaald heb en kan het prima naast mij zetten. Aan het einde van een lange dag wil ik ook gewoon naar huis natuurlijk. Maar natuurlijk wat makkelijker praten voor mij.
Klik om te vergroten...
Dat dus. Zo denk ik er precies over. Ik ben uiteindelijk goed en wel thuis gekomen. Het was inderdaad een erg mooie dag en dat was de lange terugreis ruimschoots waard.

Jmths zei:
De volgende keer sleur ik je weer met liefde door de modder heen. Op de terug weg leek het mij grappig om wel 7x te vragen of we een bepaalde flat al niet eerder voorbij waren gelopen gevolgd door een zoveelste hartaanval van Verwondering, wederom excuses man. Ik kan echt een gigantisch flauwe eikel wezen. Laten we het excuus maar gewoon op drugs werpen hé. :')
Klik om te vergroten...
Argh, ja. Die herinnering komt nu weer boven ja. Leuk. :rage::tongueclosed:

Jmths zei:
Ik hoop alleen dat Verwondering mijn tyrannie een beetje overleefd heeft. :blushing:
Klik om te vergroten...
Dan zul je toch iets beter je best moeten doen. Ik ken wel lastiger mensen. :wink:

Nu weer wachten op de volgende Bicycle Day!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Volgens mij hebben de meesten deze dag goed gevierd! Leuk te lezen hoor.
Als ik volgend jaar (eindelijk) trip ervaring heb doe ik ook mee!
Het zal dan of LSD of truffels zijn denk ik. Ik hoop eigelijk LSD want dat betekend dat ik dan eindelijk het lef heb gehad daar ervaring mee op te doen.
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#4
verwondering zei:
Ik denk dat het rond 14:00 was dat ik nog 14 mg 3-MeO-PCE bijnam
Klik om te vergroten...
Verwondering Consumptie 19-04-2019
Spoiler
11:00: +200mcg 1P-LSD oraal
14:10: +14mg 3-MeO-PCE oraal
18:20: +18mg 3-MeO-PCE oraal
19:45: +22mg 3-MeO-PCE oraal
Rond 19:00: 2x Warsteiner 0,33cl Pils Blik 5%
verwondering zei:
Het begon toch wel erg warm te worden, dus op een gegeven moment besloot deze gek toch maar even in zijn blote snikkel de Maas in te springen.
Klik om te vergroten...
We hebben je nog even geroepen.. :tearsofjoy:
Er was letterlijk een strandje in zicht als je 30 meter de andere kant op was gelopen, 'trpytamines' en dissociatieven, ik blijf het zeggen. :tearsofjoy:
verwondering zei:
stroming sterk, dus verantwoord was het niet te noemen.
Klik om te vergroten...
Wijze woorden, heuheuheuheu. Maar eerlijk is eerlijk, ik zei zelf nog dat het mij heerlijk zou lijken in het water te springen.

verwondering zei:
Deze had bij mij toen helaas niet meer zo'n sterk effect als tijdens het hoogtepunt van mijn 1P-trip. Het blijkt dat de 3-MeO een enorm sterke synergie heeft met 1P en de trip erg vrolijk, verwarrend en euforisch maakt. Uiteindelijk had ik toch nog behoorlijk wat 3-MeO bijgenomen en toen ik uiteindelijk samen met @Jmths naar het station liep was dit toch een behoorlijke opgaaf.
Klik om te vergroten...
Mja, je vertelde dat de 18:20: +18mg 3-MeO-PCE wat tegen viel en je er niet veel van merkte. Ik vertelde nog dat het ongeveer 75 minuten duurt voordat de effecten pieken en op dat moment hebben we dus nog gewacht tot 19:45 voor je +22mg 3-MeO-PCE dosering.

Ik weet dat je wel van wat stevig houdt maar het zijn toch wel vrij hoge doseringen. In deze potentie klasse is 45mg voor mij ongeveer treshold om te holen. Ik heb nog gevraagd of je echt niet zoveel merkte van de 18mg 3-MeO-PCE bovenop 1P-LSD nasleep. Toen heb ik ook nog vermeld dat je om 22:00 (2 uur 15 minuten later) de sterkste effecten na een herdosering om 19:45 wel gehad zou hebben maar dat je nog wel een beetje trippy naar het Centraal Station zou moeten lopen (en dan in de trein relatief vlot zou nuchteren), maar dat bleek toch iets langer te duren voordat je weer nuchter werd.

verwondering zei:
In de veronderstelling dat Jmths de weg naar het station wist liep ik met hem mee, maar al gauw bleek dat we compleet de verkeerde kant op waren gelopen.
Klik om te vergroten...
Mja, ik dacht ook dat ik het wist. Maar vlak na vertrek kreeg mijn mobiel onverwacht last van een virus en probeerde Poolse recensies te plaatsen. Ik verzin het ook niet. Ik verdraaide noord en zuid waardoor we uiteindelijk onnodig een rondje om het Burgermeester van Zwietenpark zijn gelopen wat toch wel 1,5 kilometer extra lopen was. Ik maak een hoop flauwe kutgrappen maar ik heb serieus meerdere keren excuses aangeboden. Ik weet vrij goed wat flink trippen verdwaald in het donker met een mens kan doen. :tearsofjoy:

Ik vroeg de weg aan een aardige jongeman, hij liet op Google maps zien dat we naast de hoofdweg stonden en dat we die 51 minuten te voet moesten lopen en dan vanzelf bij station aan kwamen. 100 meter rechts van de hoofdweg liep parallel het spoorlijn en er reed geregeld een treintje aan ons voorbij, maar je leek onder de veronderstelling dat ik de treinen hallucineerde. :tearsofjoy:

Er reden ook 3 bussen voorbij met daarop Centraal Station vermeld en we zijn wat bordjes voorbij gekomen. Nadat ik ons echter onnodig die 1,5 kilometer om het park had laten lopen was het vertrouwen een beetje verdwenen en je vergat vrij vlot wat ik je zoal vertelde om je gerust te stellen. :')

Ik was inderdaad nog aardig vrolijk onder de aMT maar op dat moment heb ik ook gewoon zoiets van, ik maak er maar gewoon het beste van en dan zien we wel verder. Ik heb wel aardig door gestapt, ik heb twee schattige blaartjes op mijn hak om het te bewijzen.

Ik was sowieso niet van plan om je alleen achter te laten, indien nodig had ik je kaartje betaald en kon je blijven maffen. Laatste appje van mn vriendin was ook dat in het ergste geval ze ons wel even wou ophalen met de auto en ik ken haar nummer uit mn hoofd, maar dat laatste had ik niet vermeld. Ik hoor mijzelf al zeggen: "Komt wel goed jong, zien we dan wel, eerst even naar station." :tearsofjoy:

Toen ik zei dat ik het ook niet erg zou vinden als je vooruit fietste om je trein te halen meende ik dat ook, maar je kwam 3x weer terug gefietst omdat je dermate in de war en verdwaald was.. :tearsofjoy:
Maar zoals ik toen al zei, door de dode telefoon batterij zou ik je niet meer kunnen bellen wat me een beetje dwars zat. :')

verwondering zei:
Helaas werd mijn vrees werkelijkheid en miste ik de laatste normale trein, waardoor ik de nachttrein moest pakken en ik een paar uur langer onderweg was.
Klik om te vergroten...
Toen ik dit las baalde ik wel flink hoor. Ik had het nog even na gerekend en je hebt die trein op nog geen 5 minuten gemist als ik het goed begrijp. Ben je ineens 4u24min onderweg. Ik heb mijn trein van 23:50 nog met gemak gehaald in ieder geval.

Maar om eerlijk te zijn was ik ook wel een beetje geïrriteerd, voordat je de 1e 3-MeO-PCE dosering bij nam had ik het plan vrij duidelijk doorgenomen. 21:30 eerste wekker gevolgd door meerdere wekkertjes, ik zou met je mee lopen naar het station want ik moest ook weer met de trein. Ik heb al je trein opties nog laten zien in de NS app en benoemd, dat ik extra speling had ingepland voor het geval dat. Voordat je de laatste dosering 3-MeO-PCE nam was ik het nogmaals met je overlopen. Om 20:15 begin ik al te noemen dat we ons klaar moesten maken voor vertrek, ik was al begonnen met inpakken, 20:30 ging de wekker en het kwam er niet van. De wekker is nog 4x af gegaan.

Ik zat in mijn serotonine dipje van de aMT gisteren en ik heb echt wel flink gebaald dat je die laatste trein had gemist en er dan vervolgens alleen voor staat. Ik begrijp ook wel dat je op dat moment met je gedachten elders zit en dat je in paniek raakt omdat er geen duidelijkheid is en je letterlijk de laatste trein voor je neus ziet vertrekken. Ik denk dat we het allebei wel begrijpen en er onze les wel uit kunnen trekken maar ik wil wel gezegd hebben dat ik geprobeerd heb rekening met je te houden.

Ik denk niet dat er veel anders was verlopen was ik op dat moment volledig nuchter geweest. Ik heb verder absoluut een prachtige dag gehad en eerlijk is eerlijk, ik denk dat de meeste mensen een stuk minder sportief dan jou hadden gereageerd op dat moment. Voor mij is het allemaal onderdeel van de rit waarvoor ik een ticket betaald heb en kan het prima naast mij zetten. Aan het einde van een lange dag wil ik ook gewoon naar huis natuurlijk. Maar natuurlijk wat makkelijker praten voor mij.
verwondering zei:
Ik had tot het laatst getwijfeld of ik mee zou gaan, en ik was ook een beetje bang dat mijn trip weleens negatief zou kunnen uitpakken door alle narigheid die ik de afgelopen tijd heb meegemaakt.
Klik om te vergroten...
De volgende keer sleur ik je weer met liefde door de modder heen. Op de terug weg leek het mij grappig om wel 7x te vragen of we een bepaalde flat al niet eerder voorbij waren gelopen gevolgd door een zoveelste hartaanval van Verwondering, wederom excuses man. Ik kan echt een gigantisch flauwe eikel wezen. Laten we het excuus maar gewoon op drugs werpen hé. :')

Maar wederom, echt een top dag gehad, was een cliché ouderwets magisch dagje.
Ik hoop alleen dat Verwondering mijn tyrannie een beetje overleefd heeft. :blushing:
verwondering zei:
ik zie jullie graag weer een volgende keer! :thumbsup2:
Klik om te vergroten...
:thumbsup2:
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#5
De Dunne zei:
Wat drugs al niet met je inzichten kan doen he?
Klik om te vergroten...
Zeg dat wel

Wat ik zie nu is magnifiek
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#6
Aha, maar truffels is ook wel heel wat anders dan lsd. Lijkt me inderdaad niet zo geschikt om mee te gaan fietsen.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#7


Voor die paar mensen die nog niet weten wat Bicycle Day is:

Op 16 april 1943 kwam de Zwitserse chemicus Albert Hoffman per ongeluk via de huid in aanraking met een kleine hoeveelheid van het door hemzelf gesynthetiseerde Lysergeenzuurdi-ethylamide, oftewel: LSD-25. Hoewel Hoffman de stof had gemaakt om de schimmel die de ziekte Sint-Antoniusvuur (of: Ergotisme) veroorzaakt in een lab te produceren en zo een middel te vinden tegen de bloedingen van deze ziekte, bleek de stof psychoactief te zijn. Drie dagen later besluit Hoffman 250 microgram LSD-25 tot zich te nemen en beleeft daarmee de eerste volwaardige LSD trip ooit. Om thuis te komen is hij door een tijdelijk verbod op autorijden in oorlogstijd gedwongen op de fiets naar huis te gaan, samen met zijn lab-assistent. Wat volgt is een moeizame duistere trip die bij hem thuis uiteindelijk transformeert in een prachtige visuele ervaring. Tot op deze dag staat 19 april bekend als Bicycle Day onder psychedelica enthousiastelingen.

Zelf heb ik op het moment dan wel niet LSD-25 in bezit, maar wel ALD-52, een zeer gelijkend tripmiddel. Hierop heb ik vorige week op 70 mcg een fietstochtje gemaakt. Aankomende 19 april zou ik graag - als het weer het wat toelaat uiteraard - 100 mcg of meer willen proberen. 250 mcg zoals Hoffman het deed gaat me denk ik wat te ver. :wink:

Zijn er hier nog meer mensen die dan een fietstripje gaan maken? Wellicht mensen die er samen op uit gaan? Misschien is het leuk om het hier vooraf en achteraf te bespreken?
v
verwonderingLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ja, ik was van plan Bicycle Day te vieren dit jaar! Uiteraard laat ik het inderdaad wel van het weer afhangen. In de stromende regen trippen lijkt me niet zo geslaagd.

Ik weet dat @acht.zes ook een tripje gepland heeft die dag.

In Leeuwarden is trouwens nog een speciaal Bicycle Day-feestje. Voor mij alleen niet echt in de buurt.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#9
@Mindless
Leuk topic, er staat hier een tripmeeting op t programma de 19e. Weet nog niet of er gefietst gaat worden of wellicht gewoon wandelen in de natuur. Ik hoop op mooi Weer!
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#10
Geniet er van @acht.zes !
Klinkt beter dan werken op kantoor... (ben verder niet jaloers hoor.... :tonguewink:)
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#11
verwondering zei:
Ja, ik was van plan Bicycle Day te vieren dit jaar! Uiteraard laat ik het inderdaad wel van het weer afhangen. In de stromende regen trippen lijkt me niet zo geslaagd.
Klik om te vergroten...
Leuk! Hoeveel ben je van plan te nemen? En echt LSD of iets soortgelijks?

Helaas is het weer wel erg bepalend.

verwondering zei:
In Leeuwarden is trouwens nog een speciaal Bicycle Day-feestje. Voor mij alleen niet echt in de buurt.
Klik om te vergroten...
Voor mij wel dichtbij, maar ik wil ook echt gaan fietsen dan. :wink: En het gaat mij erom juist de natuur in te trekken. :)


acht.zes zei:
@Mindless
Leuk topic, er staat hier een tripmeeting op t programma de 19e. Weet nog niet of er gefietst gaat worden of wellicht gewoon wandelen in de natuur. Ik hoop op mooi Weer!
Klik om te vergroten...
Ik ook!

Maar als blijkt dat het die dag slecht weer wordt en de dag erop mooi weer, dan verzet ik het waarschijnlijk naar de dag er na. Uiteindelijk zijn vieringen ook maar mooie redenen om drugs te gebruiken. :tonguewink: Natuurlijk nog steeds in ere van Hoffman. :wink:
v
verwonderingLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mindless zei:
Leuk! Hoeveel ben je van plan te nemen? En echt LSD of iets soortgelijks?

Helaas is het weer wel erg bepalend.

Voor mij wel dichtbij, maar ik wil ook echt gaan fietsen dan. :wink: En het gaat mij erom juist de natuur in te trekken. :)

Ik ook!

Maar als blijkt dat het die dag slecht weer wordt en de dag erop mooi weer, dan verzet ik het waarschijnlijk naar de dag er na. Uiteindelijk zijn vieringen ook maar mooie redenen om drugs te gebruiken. :tonguewink: Natuurlijk nog steeds in ere van Hoffman. :wink:
Klik om te vergroten...
Ik twijfel nog tussen 1P en DOC. Die laatste wil ik graag voor het eerst proberen. Maar misschien is dat niet handig om dat dan op de fiets te doen. Dus ik denk dat ik op safe speel en voor de 1P ga.

Dosering weet ik nog niet zo goed. Ik gebruik nu sertraline (een SSRI), wat de werking van psychedelica schijnt te verminderen. Ik zou voor een dosering van 125 tot 150 ug willen gaan. Ik weet niet hoezeer die sertraline de werking vermindert, en hoeveel ik er dus bij moet rekenen om tot eenzelfde trip te komen.

Dat feestje in Leeuwarden is pas vanaf 22:00 trouwens. Dus je kunt rustig fietsen en vervolgens nog het feestje doen. :wink:

Goed dat de traditie een beetje in ere wordt gehouden! :sunglasses:
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ho ho, alleen lysergamides toegestaan! J/K :wink:

Ik zit aan een soortgelijke dosering te denken. De 30 die ik nog over had van vorige keer en een nieuwe zegel van 100. Vraag me wel af of dat nog wel te doen is voor mij, maar anders wacht ik als het echt niet gaat wel tot de piek voorbij is en ga dan fietsen.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Hier ook een mooie trip gehad!

Ik zat te twijfelen om 5 of 6 zegels van +/- 50ug te nemen en hen het toch maar bij 5 gehouden, ergens rond 11.30

Dus 250ug, en toen die dropte had vond ik die heel goed te doen en beetje spijt dat ik er toch geen 6 had genomen dus heben we er wat 4AcO-DMT tegenaan gegooit ergens rond 13.30, en dat heeft me de meest visuele trip ooit gegeven!

De visuals waren prachtig! Alles liep in elkaar over, en het mooie weer met strak blauwe zon daar aan de maas onder die ene boom maakte het helemaal af! De CEV's waren ook prachtig, en elke keer als ik m'n ogen weer dicht kreeg zag ik weer totaal andere dingen, zo heftig zelden meegemaakt!

Tegen vijven zijn we teruggelopen, de dame had een afspraak en ben met haar terugelopen en toen hebben we met de rest aan een parkwatertje een paar keer wat 3MeO-PcE genomen wat een leuke flip gaf met mooie tracers!

De zon zien ondergaan, toen nog even gechilled bij mij thuis en toen afscheid genomen van m'n medetrippers die de trein nog moesten halen.

Had nog een restje 50mg coke liggen en n snufje 3MeO-PCP genomen, druppeltje thc olie voor t slapen, en geketawalked mn bed opgezocht.

Ik kon niet slapen, had beetje last van m'n luchtwegen en m'n puffertje gepakt en wat ik helemaal niet had verwacht kreeg ik terug in bed van dat pufje (50mg Salmeterol/500mg Fluticasonpropionaat) geweldige closed eye 3d visuals, de mooiste die ik ooit gezien had! WTF is hier gebeurd! Hele werelden ontstonden en werden afgebrokkeld voor weer nieuwe werelden, en ik kon t nog sturen ook lol!

De 3d visuals gingen uiteindelijk over in een soort 2d keta visuals en toen ben ik uiteindelijk in slaap gevallen, ergens om 4.00 uur.

3 uur geslapen of zo, en was nog flink wappie toen ik weer wakker werd. Koffie gezet, kiet opgeruimd (viel mee) en ben ik naar de stad gegaan om n uur of 10, waar ik bij de platenzaak van m'n maat uitgenuchterd ben met nog n bakkie koffie, nog 2 platen heb gekocht en ik net weer thuis ben gekomen.

Qua intensiteit en visuals staat deze trip die ik heb gehad heel erg hoog, ik plaats m op nummer 2 van alle trips die ik heb gehad!

Ik dank mijn forumvrienden voor de geweldige dag!
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#15
Toch maar mooi de 250 ug van Hoffman gedaan @acht.zes! Ook nog even gefietst?

En dan ook nog even lekker 4-AcO-DMT erbij. :sweatsmile: Heb dat stofje weleens gehad, maar merkte er door waarschijnlijk tolerantie van een testdosering vlak daarvoor helaas niets van... Misschien toch eens over doen.

Wel raar dat dat pufje de visuals weer aanwakkerde!
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#16
Jongens ik begrijp der geen ene reet van dat wat jullie gebruikt hebben en al die woorden maar wat ik er wel uit begrijp is dat jullie erg hebben genoten en het een super geslaagde dag was en daar ben ik blij om .^_^:relaxed::thumbsup1:
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#17
Syl zei:
Jongens ik begrijp der geen ene reet van dat wat jullie gebruikt hebben en al die woorden maar wat ik er wel uit begrijp is dat jullie erg hebben genoten en het een super geslaagde dag was en daar ben ik blij om .^_^:relaxed::thumbsup1:
Klik om te vergroten...
Maak dan ook eens een tripje Syl. Veel leuker dan rijstwafels. :grinning:
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mindless zei:
Maak dan ook eens een tripje Syl. Veel leuker dan rijstwafels. :grinning:
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy::tearsofjoy::tearsofjoy:
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#19
@Mindless
Ja, ik heb nog wat rondjes gefietst op mn mountainbike op de piek van de trip lol, was best leuk voor eventjes lol!

Wat mij vooral verbaasde was dat ik 3d visuals kreeg van dat pufje, heel anders dan de 2d cev's patronen die ik gewend ben van psychedelica. Echt ruimtelijke closed eye visuals, heel bijzonder, ze waren prachtig. Zo heb ik die nog nooit gezien eigenlijk, weer wat nieuws!

@Syl
Ja, is een heel andere categorie stofjes als speed lol!
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#20
Verder dan xtc en speed ben ik nooit gekomen .
Mischien ook maar beter want in mijn hoofd is het al èèn grote punica-oase ...:lolol:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."