Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWie viert dit jaar ook Bicycle Day?

Wie viert dit jaar ook Bicycle Day?

78 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mindless zei:
Hoffman komt via de huid in aanraking met 250 microgram LSD-25 en daarop volgt de eerste LSD trip ooit.
Klik om te vergroten...
Originele verhaal over Hoffman zijn eerste ervaring met LSD was iets in de trant van 'het kwam per ongeluk door zijn plastic handschoenen heen waarna het via de huid werd opgenomen wat zo'n 2mg was en Hoffman heeft vervolgens onverwacht zo'n 3 dagen lopen trippen'. :P

Trippen en fietsen is in ieder geval een vrij magische combinatie.
verwondering zei:
Ik twijfel nog tussen 1P en DOC. Die laatste wil ik graag voor het eerst proberen. Maar misschien is dat niet handig om dat dan op de fiets te doen. Dus ik denk dat ik op safe speel en voor de 1P ga.
Klik om te vergroten...
Op DOC ga je relatief wel wat beter kunnen fietsen denk ik gezien het vrij helder is maar doe vooral waar je je comfortabel bij voelt. ^^
acht.zes zei:
Wellbutrin
Klik om te vergroten...
Lekkol.
L
LoveSexDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik doe zelf waarschijnlijk niet mee maar ik wil tegen iedereen die van plan is op de fiets te stappen zeggen doe alsjeblieft voorzichtig! Ik heb zelf een keer tijdens het trippen gefietst en ik was echt een gevaar voor mezelf en anderen. Ik kreeg maar half mee wat er om me heen gebeurde, allemaal geluiden en lichten en bewegende dingen, en dat terwijl ik mn uiterste best deed om op te letten. Het is heel vet om te doen maar ik raad aan een lege weg op te zoeken anders is het wachten op ongelukken.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#3
LoveSexDreams zei:
Ik doe zelf waarschijnlijk niet mee maar ik wil tegen iedereen die van plan is op de fiets te stappen zeggen doe alsjeblieft voorzichtig! Ik heb zelf een keer tijdens het trippen gefietst en ik was echt een gevaar voor mezelf en anderen. Ik kreeg maar half mee wat er om me heen gebeurde, allemaal geluiden en lichten en bewegende dingen, en dat terwijl ik mn uiterste best deed om op te letten. Het is heel vet om te doen maar ik raad aan een lege weg op te zoeken anders is het wachten op ongelukken.
Klik om te vergroten...
Hoeveel en wat had je genomen?

Heb tot nu toe enkel een paar keer gefietst op 50 tot 70 mcg ald-52 en dat ging prima. Wel in een relatief rustige omgeving (kleine stad en daarbuiten door de weilanden en natuurgebied). Dat raad ik ook wel aan ipv in de grote stad.

Maar inderdaad, wel oppassen natuurlijk mensen.
L
LoveSexDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dat was op 10 gram truffels @Mindless. Ik moet er wel bij zeggen dat ik toen nog op mn piek zat. Ik ben ook een keer naar huis gefietst tijdens het laatste staartje van een 125ug lsd trip en dat ging een stuk beter.

Dat was ook in een grote stad op een redelijk drukke weg dat helpt inderdaad niet echt.
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#5
acht.zes zei:
@Mindless
Leuk topic, er staat hier een tripmeeting op t programma de 19e. Weet nog niet of er gefietst gaat worden of wellicht gewoon wandelen in de natuur. Ik hoop op mooi Weer!
Klik om te vergroten...
Ja ik ga ook misschien maar weet nog niet zeker. Vooral omdat de meeting bij 8.6 bijna 2 uur rijden is voor me. Nou is de heenweg niet zo'n punt maar wel de terugweg. Vooral als er getript gaat worden. Dat ik er wat mee ga doen is wel zeker maar niet perse fietsen :)
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#6
@Mezelf
Ok, ik hoor het wel. We zijn momenteel met z'n vieren en dan nog 2 die nog niet zeker zijn inclusief jijzelf. :sunglasses:
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zoals het er nu naar staat wordt het eind van de week aardig weer!

Geen garantie natuurlijk, maar let's hope so! :grinning:
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mooi plan :blush:

Veel plezier alvast allemaal!
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#9
Holy shit, 23 graden vrijdag zoals het nu staat. Dat wordt in korte broek en t-shirtje fietsen!
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#10
ja prachtweer vrijdag!

we zijn inmiddels met zn vijven, gaat een leuke dag worden! :sunglasses:
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#11
Yess!!

Hebben jullie ook nog specifieke dingen die jullie gaan doen? Ergens heen?
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#12
@Mindless
We hebben eind van de ochtend bij mij afgesproken, en dan lopen/fietsen we naar de maas, hier anderhalve kilometer verderop, mooie natuur en lekker aan het water om daar kamp op te slaan met wat kleedjes en muziek, voor wie wil fietsen is er de maasdijk, kan je ook niet verdwalen lol.
als t wat frisser wordt dan naar mij, ik zorg voor een paar pizza's of zo en dan nog beetje nababbelen onder t genot van een hapje/drankje en wat muziek.

Er is sowieso LSD, 1p-LSD, Al-LAD, 4Ho-MET en DOC en heb ook nog wat truffels qua psychedelica, de keuze is dus reuze! :tonguewink:
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#13
Zou leuk zijn als jullie het fietstochtje filmen ....ben erg benieuwd hoe dat er uit gaat zien namelijk ^_^:handok1:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#14
Syl zei:
Zou leuk zijn als jullie het fietstochtje filmen ....ben erg benieuwd hoe dat er uit gaat zien namelijk ^_^:handok1:
Klik om te vergroten...
Lijkt me ook leuk te zien! Alleen willen de meesten anoniem blijven denk ik. En niet heavy trippend onder invloed aan verkeer deelnemend op internet belanden.
:-0
F
FenrirLid
01-01-2024, 00:00
#15
acht.zes zei:
@Mindless
We hebben eind van de ochtend bij mij afgesproken, en dan lopen/fietsen we naar de maas, hier anderhalve kilometer verderop, mooie natuur en lekker aan het water om daar kamp op te slaan met wat kleedjes en muziek, voor wie wil fietsen is er de maasdijk, kan je ook niet verdwalen lol.
als t wat frisser wordt dan naar mij, ik zorg voor een paar pizza's of zo en dan nog beetje nababbelen onder t genot van een hapje/drankje en wat muziek.

Er is sowieso LSD, 1p-LSD, Al-LAD, 4Ho-MET en DOC en heb ook nog wat truffels qua psychedelica, de keuze is dus reuze! :tonguewink:
Klik om te vergroten...
Verleidelijk... maar ik heb de dag erop een 4-HO-METje op het menu staan met Spacey en zijn vriendin! Misschien dat ik een 2C-B'tje nog zou kunnen overwegen op vrijdag :tongueout:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#16
Fenrir zei:
Verleidelijk... maar ik heb de dag erop een 4-HO-METje op het menu staan met Spacey en zijn vriendin! Misschien dat ik een 2C-B'tje nog zou kunnen overwegen op vrijdag :tongueout:
Klik om te vergroten...
Zou zonde zijn als je het “verpest” voor je tripdate met de andere 2 de next day. Neem alleen een jointje anders?
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#17
Helaas gaat het met het kikchat groepje wat mij betreft niet door. Moet tot later werken dan gedacht en het is erg ver rijden voor me. Natuurlijk ga ik die avond gerust wel wat nemen en misschien nodig ik zelfs nog wel een paar maatjes uit. Blijft toch een bijzondere dag :wink:
F
FenrirLid
01-01-2024, 00:00
#18
De Dunne zei:
Zou zonde zijn als je het “verpest” voor je tripdate met de andere 2 de next day. Neem alleen een jointje anders?
Klik om te vergroten...
Klopt, maar 2C-B levert weinig tot geen tolerantie op voor ergolines en tryptamines. Wel begin ik dan vermoeid aan mijn zaterdag, hmmm.
Wiet vind ik helaas stom. Nuchter of alcohol zou ook nog kunnen maar da's niet chill voor de trippende mensen.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#19
Fenrir zei:
Wel begin ik dan vermoeid aan mijn zaterdag, hmmm.
Klik om te vergroten...
Dat is geen goede start voor een leuke trip met makkers toch? Up to you ofcourse!

Ik persoonlijk zou eerder voor wiet als alcohol gaan dan. Maar ja ik heb weer niks met alcohol, vind ik stom en gebruik het ook zeeeer zelden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."