Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWie viert dit jaar ook Bicycle Day?

Wie viert dit jaar ook Bicycle Day?

78 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Volgens mij hebben de meesten deze dag goed gevierd! Leuk te lezen hoor.
Als ik volgend jaar (eindelijk) trip ervaring heb doe ik ook mee!
Het zal dan of LSD of truffels zijn denk ik. Ik hoop eigelijk LSD want dat betekend dat ik dan eindelijk het lef heb gehad daar ervaring mee op te doen.
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#2
verwondering zei:
Ik denk dat het rond 14:00 was dat ik nog 14 mg 3-MeO-PCE bijnam
Klik om te vergroten...
Verwondering Consumptie 19-04-2019
Spoiler
11:00: +200mcg 1P-LSD oraal
14:10: +14mg 3-MeO-PCE oraal
18:20: +18mg 3-MeO-PCE oraal
19:45: +22mg 3-MeO-PCE oraal
Rond 19:00: 2x Warsteiner 0,33cl Pils Blik 5%
verwondering zei:
Het begon toch wel erg warm te worden, dus op een gegeven moment besloot deze gek toch maar even in zijn blote snikkel de Maas in te springen.
Klik om te vergroten...
We hebben je nog even geroepen.. :tearsofjoy:
Er was letterlijk een strandje in zicht als je 30 meter de andere kant op was gelopen, 'trpytamines' en dissociatieven, ik blijf het zeggen. :tearsofjoy:
verwondering zei:
stroming sterk, dus verantwoord was het niet te noemen.
Klik om te vergroten...
Wijze woorden, heuheuheuheu. Maar eerlijk is eerlijk, ik zei zelf nog dat het mij heerlijk zou lijken in het water te springen.

verwondering zei:
Deze had bij mij toen helaas niet meer zo'n sterk effect als tijdens het hoogtepunt van mijn 1P-trip. Het blijkt dat de 3-MeO een enorm sterke synergie heeft met 1P en de trip erg vrolijk, verwarrend en euforisch maakt. Uiteindelijk had ik toch nog behoorlijk wat 3-MeO bijgenomen en toen ik uiteindelijk samen met @Jmths naar het station liep was dit toch een behoorlijke opgaaf.
Klik om te vergroten...
Mja, je vertelde dat de 18:20: +18mg 3-MeO-PCE wat tegen viel en je er niet veel van merkte. Ik vertelde nog dat het ongeveer 75 minuten duurt voordat de effecten pieken en op dat moment hebben we dus nog gewacht tot 19:45 voor je +22mg 3-MeO-PCE dosering.

Ik weet dat je wel van wat stevig houdt maar het zijn toch wel vrij hoge doseringen. In deze potentie klasse is 45mg voor mij ongeveer treshold om te holen. Ik heb nog gevraagd of je echt niet zoveel merkte van de 18mg 3-MeO-PCE bovenop 1P-LSD nasleep. Toen heb ik ook nog vermeld dat je om 22:00 (2 uur 15 minuten later) de sterkste effecten na een herdosering om 19:45 wel gehad zou hebben maar dat je nog wel een beetje trippy naar het Centraal Station zou moeten lopen (en dan in de trein relatief vlot zou nuchteren), maar dat bleek toch iets langer te duren voordat je weer nuchter werd.

verwondering zei:
In de veronderstelling dat Jmths de weg naar het station wist liep ik met hem mee, maar al gauw bleek dat we compleet de verkeerde kant op waren gelopen.
Klik om te vergroten...
Mja, ik dacht ook dat ik het wist. Maar vlak na vertrek kreeg mijn mobiel onverwacht last van een virus en probeerde Poolse recensies te plaatsen. Ik verzin het ook niet. Ik verdraaide noord en zuid waardoor we uiteindelijk onnodig een rondje om het Burgermeester van Zwietenpark zijn gelopen wat toch wel 1,5 kilometer extra lopen was. Ik maak een hoop flauwe kutgrappen maar ik heb serieus meerdere keren excuses aangeboden. Ik weet vrij goed wat flink trippen verdwaald in het donker met een mens kan doen. :tearsofjoy:

Ik vroeg de weg aan een aardige jongeman, hij liet op Google maps zien dat we naast de hoofdweg stonden en dat we die 51 minuten te voet moesten lopen en dan vanzelf bij station aan kwamen. 100 meter rechts van de hoofdweg liep parallel het spoorlijn en er reed geregeld een treintje aan ons voorbij, maar je leek onder de veronderstelling dat ik de treinen hallucineerde. :tearsofjoy:

Er reden ook 3 bussen voorbij met daarop Centraal Station vermeld en we zijn wat bordjes voorbij gekomen. Nadat ik ons echter onnodig die 1,5 kilometer om het park had laten lopen was het vertrouwen een beetje verdwenen en je vergat vrij vlot wat ik je zoal vertelde om je gerust te stellen. :')

Ik was inderdaad nog aardig vrolijk onder de aMT maar op dat moment heb ik ook gewoon zoiets van, ik maak er maar gewoon het beste van en dan zien we wel verder. Ik heb wel aardig door gestapt, ik heb twee schattige blaartjes op mijn hak om het te bewijzen.

Ik was sowieso niet van plan om je alleen achter te laten, indien nodig had ik je kaartje betaald en kon je blijven maffen. Laatste appje van mn vriendin was ook dat in het ergste geval ze ons wel even wou ophalen met de auto en ik ken haar nummer uit mn hoofd, maar dat laatste had ik niet vermeld. Ik hoor mijzelf al zeggen: "Komt wel goed jong, zien we dan wel, eerst even naar station." :tearsofjoy:

Toen ik zei dat ik het ook niet erg zou vinden als je vooruit fietste om je trein te halen meende ik dat ook, maar je kwam 3x weer terug gefietst omdat je dermate in de war en verdwaald was.. :tearsofjoy:
Maar zoals ik toen al zei, door de dode telefoon batterij zou ik je niet meer kunnen bellen wat me een beetje dwars zat. :')

verwondering zei:
Helaas werd mijn vrees werkelijkheid en miste ik de laatste normale trein, waardoor ik de nachttrein moest pakken en ik een paar uur langer onderweg was.
Klik om te vergroten...
Toen ik dit las baalde ik wel flink hoor. Ik had het nog even na gerekend en je hebt die trein op nog geen 5 minuten gemist als ik het goed begrijp. Ben je ineens 4u24min onderweg. Ik heb mijn trein van 23:50 nog met gemak gehaald in ieder geval.

Maar om eerlijk te zijn was ik ook wel een beetje geïrriteerd, voordat je de 1e 3-MeO-PCE dosering bij nam had ik het plan vrij duidelijk doorgenomen. 21:30 eerste wekker gevolgd door meerdere wekkertjes, ik zou met je mee lopen naar het station want ik moest ook weer met de trein. Ik heb al je trein opties nog laten zien in de NS app en benoemd, dat ik extra speling had ingepland voor het geval dat. Voordat je de laatste dosering 3-MeO-PCE nam was ik het nogmaals met je overlopen. Om 20:15 begin ik al te noemen dat we ons klaar moesten maken voor vertrek, ik was al begonnen met inpakken, 20:30 ging de wekker en het kwam er niet van. De wekker is nog 4x af gegaan.

Ik zat in mijn serotonine dipje van de aMT gisteren en ik heb echt wel flink gebaald dat je die laatste trein had gemist en er dan vervolgens alleen voor staat. Ik begrijp ook wel dat je op dat moment met je gedachten elders zit en dat je in paniek raakt omdat er geen duidelijkheid is en je letterlijk de laatste trein voor je neus ziet vertrekken. Ik denk dat we het allebei wel begrijpen en er onze les wel uit kunnen trekken maar ik wil wel gezegd hebben dat ik geprobeerd heb rekening met je te houden.

Ik denk niet dat er veel anders was verlopen was ik op dat moment volledig nuchter geweest. Ik heb verder absoluut een prachtige dag gehad en eerlijk is eerlijk, ik denk dat de meeste mensen een stuk minder sportief dan jou hadden gereageerd op dat moment. Voor mij is het allemaal onderdeel van de rit waarvoor ik een ticket betaald heb en kan het prima naast mij zetten. Aan het einde van een lange dag wil ik ook gewoon naar huis natuurlijk. Maar natuurlijk wat makkelijker praten voor mij.
verwondering zei:
Ik had tot het laatst getwijfeld of ik mee zou gaan, en ik was ook een beetje bang dat mijn trip weleens negatief zou kunnen uitpakken door alle narigheid die ik de afgelopen tijd heb meegemaakt.
Klik om te vergroten...
De volgende keer sleur ik je weer met liefde door de modder heen. Op de terug weg leek het mij grappig om wel 7x te vragen of we een bepaalde flat al niet eerder voorbij waren gelopen gevolgd door een zoveelste hartaanval van Verwondering, wederom excuses man. Ik kan echt een gigantisch flauwe eikel wezen. Laten we het excuus maar gewoon op drugs werpen hé. :')

Maar wederom, echt een top dag gehad, was een cliché ouderwets magisch dagje.
Ik hoop alleen dat Verwondering mijn tyrannie een beetje overleefd heeft. :blushing:
verwondering zei:
ik zie jullie graag weer een volgende keer! :thumbsup2:
Klik om te vergroten...
:thumbsup2:
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#3
De Dunne zei:
Wat drugs al niet met je inzichten kan doen he?
Klik om te vergroten...
Zeg dat wel

Wat ik zie nu is magnifiek
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#4
Aha, maar truffels is ook wel heel wat anders dan lsd. Lijkt me inderdaad niet zo geschikt om mee te gaan fietsen.
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#5
acht.zes zei:
@Mindless
Leuk topic, er staat hier een tripmeeting op t programma de 19e. Weet nog niet of er gefietst gaat worden of wellicht gewoon wandelen in de natuur. Ik hoop op mooi Weer!
Klik om te vergroten...
Ja ik ga ook misschien maar weet nog niet zeker. Vooral omdat de meeting bij 8.6 bijna 2 uur rijden is voor me. Nou is de heenweg niet zo'n punt maar wel de terugweg. Vooral als er getript gaat worden. Dat ik er wat mee ga doen is wel zeker maar niet perse fietsen :)
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#6
@Mezelf
Ok, ik hoor het wel. We zijn momenteel met z'n vieren en dan nog 2 die nog niet zeker zijn inclusief jijzelf. :sunglasses:
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zoals het er nu naar staat wordt het eind van de week aardig weer!

Geen garantie natuurlijk, maar let's hope so! :grinning:
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mooi plan :blush:

Veel plezier alvast allemaal!
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#9
Holy shit, 23 graden vrijdag zoals het nu staat. Dat wordt in korte broek en t-shirtje fietsen!
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#10
ja prachtweer vrijdag!

we zijn inmiddels met zn vijven, gaat een leuke dag worden! :sunglasses:
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#11
Yess!!

Hebben jullie ook nog specifieke dingen die jullie gaan doen? Ergens heen?
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#12
@Mindless
We hebben eind van de ochtend bij mij afgesproken, en dan lopen/fietsen we naar de maas, hier anderhalve kilometer verderop, mooie natuur en lekker aan het water om daar kamp op te slaan met wat kleedjes en muziek, voor wie wil fietsen is er de maasdijk, kan je ook niet verdwalen lol.
als t wat frisser wordt dan naar mij, ik zorg voor een paar pizza's of zo en dan nog beetje nababbelen onder t genot van een hapje/drankje en wat muziek.

Er is sowieso LSD, 1p-LSD, Al-LAD, 4Ho-MET en DOC en heb ook nog wat truffels qua psychedelica, de keuze is dus reuze! :tonguewink:
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#13
Zou leuk zijn als jullie het fietstochtje filmen ....ben erg benieuwd hoe dat er uit gaat zien namelijk ^_^:handok1:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#14
Syl zei:
Zou leuk zijn als jullie het fietstochtje filmen ....ben erg benieuwd hoe dat er uit gaat zien namelijk ^_^:handok1:
Klik om te vergroten...
Lijkt me ook leuk te zien! Alleen willen de meesten anoniem blijven denk ik. En niet heavy trippend onder invloed aan verkeer deelnemend op internet belanden.
:-0
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#15
Toch maar mooi de 250 ug van Hoffman gedaan @acht.zes! Ook nog even gefietst?

En dan ook nog even lekker 4-AcO-DMT erbij. :sweatsmile: Heb dat stofje weleens gehad, maar merkte er door waarschijnlijk tolerantie van een testdosering vlak daarvoor helaas niets van... Misschien toch eens over doen.

Wel raar dat dat pufje de visuals weer aanwakkerde!
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#16
Jongens ik begrijp der geen ene reet van dat wat jullie gebruikt hebben en al die woorden maar wat ik er wel uit begrijp is dat jullie erg hebben genoten en het een super geslaagde dag was en daar ben ik blij om .^_^:relaxed::thumbsup1:
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#17
Syl zei:
Jongens ik begrijp der geen ene reet van dat wat jullie gebruikt hebben en al die woorden maar wat ik er wel uit begrijp is dat jullie erg hebben genoten en het een super geslaagde dag was en daar ben ik blij om .^_^:relaxed::thumbsup1:
Klik om te vergroten...
Maak dan ook eens een tripje Syl. Veel leuker dan rijstwafels. :grinning:
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mindless zei:
Maak dan ook eens een tripje Syl. Veel leuker dan rijstwafels. :grinning:
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy::tearsofjoy::tearsofjoy:
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#19
@Mindless
Ja, ik heb nog wat rondjes gefietst op mn mountainbike op de piek van de trip lol, was best leuk voor eventjes lol!

Wat mij vooral verbaasde was dat ik 3d visuals kreeg van dat pufje, heel anders dan de 2d cev's patronen die ik gewend ben van psychedelica. Echt ruimtelijke closed eye visuals, heel bijzonder, ze waren prachtig. Zo heb ik die nog nooit gezien eigenlijk, weer wat nieuws!

@Syl
Ja, is een heel andere categorie stofjes als speed lol!
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#20
Verder dan xtc en speed ben ik nooit gekomen .
Mischien ook maar beter want in mijn hoofd is het al èèn grote punica-oase ...:lolol:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."