Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLsd locatie

Lsd locatie

64 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
A
AlakazamLid
01-01-2024, 00:00
#1
trippymeeuw zei:
Wat is introspectief?
Klik om te vergroten...
Reflecteren op jezelf
A
AlakazamLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zeker als je niet weet hoeveel er op zit zou ik inderdaad maar voor een halve zegel gaan. Goed idee van je om in ieder geval een online tripbuddy te hebben. Een trip alleen, zeker met deze intenties, kan extra intens zijn. Je wordt al snel dichter in jezelf getrokken waardoor je je meer laat meeslepen. Dat vergroot naar mijn idee de waarde van je inzichten wel, maar kan ook overrompelend zijn als je niet weet wat je kan verwachten.

Het belangrijkste is dat je tijdens je trip geniet en achteraf probeert te verwerken, begrijpen en integreren wat je hebt meegemaakt, en dat zal niet vanzelf gaan. Succes en veel plezier man!
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#3
trippymeeuw zei:
Wat is introspectief?
Klik om te vergroten...
Wat @Alakazam zegt.

Zelf maak ik nog onderscheid in introspectie middels denken en introspectie middels mediteren (niet denken). Beiden zijn zeer waardevol om nuchter ook al toe te passen. Zo ga je uiteindelijk een trip voorbereid in, met een intentie en ook met een manier om alles wat op je afkomt beter te handelen en verwerken.
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Alakazam zei:
Zeker als je niet weet hoeveel er op zit zou ik inderdaad maar voor een halve zegel gaan. Goed idee van je om in ieder geval een online tripbuddy te hebben. Een trip alleen, zeker met deze intenties, kan extra intens zijn. Je wordt al snel dichter in jezelf getrokken waardoor je je meer laat meeslepen. Dat vergroot naar mijn idee de waarde van je inzichten wel, maar kan ook overrompelend zijn als je niet weet wat je kan verwachten.

Het belangrijkste is dat je tijdens je trip geniet en achteraf probeert te verwerken, begrijpen en integreren wat je hebt meegemaakt, en dat zal niet vanzelf gaan. Succes en veel plezier man!
Klik om te vergroten...
Thanks ik zal alles hier reporten
b
bossenaar567Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Geniet er van @trippymeeuw
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Nou het is tijd nog een uurtje dan maak ik een maaltijd met thee en dan word de halve tab genuttigd kijken wat er gebeurd!
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#7
trippymeeuw zei:
Nou het is tijd nog een uurtje dan maak ik een maaltijd met thee en dan word de halve tab genuttigd kijken wat er gebeurd!
Klik om te vergroten...
Enjoy!
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#8
trippymeeuw zei:
Nou het is tijd nog een uurtje dan maak ik een maaltijd met thee en dan word de halve tab genuttigd kijken wat er gebeurd!
Klik om te vergroten...
geniet ervan laat alles over je heen komen fijne reis!
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#9
trippymeeuw zei:
Ben wel zenuwachtig maar dat hoort erbij
Klik om te vergroten...
Gezonde spanning heb ik vaak ook wel voor een trip gehad. Het komt goed. Vergeet niet om tijdens je trip een keer je hand door je haar te strijken 🤩
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#10
trippymeeuw zei:
Nou het is tijd nog een uurtje dan maak ik een maaltijd met thee en dan word de halve tab genuttigd kijken wat er gebeurd!
Klik om te vergroten...
Fijne grip gewenst meeuw! Niet teveel zorgen maken... met een halve tab zal het vast goedkomen. Helemaal als je lekker in je vel zit en het huis voor jezelf alleen hebt!

Enjoy! 🤩
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#11
trippymeeuw zei:
Nou het is tijd nog een uurtje dan maak ik een maaltijd met thee en dan word de halve tab genuttigd kijken wat er gebeurd!
Klik om te vergroten...
Veel plezier!!
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Heb hem ingenomen halve tab zit geen smaak aan de tab dus dat is goed teken. Super zenuwachtig right now nu wachten :screamcat:
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#13
trippymeeuw zei:
Heb hem ingenomen halve tab zit geen smaak aan de tab dus dat is goed teken. Super zenuwachtig right now nu wachten :screamcat:
Klik om te vergroten...
Komt goed have fun!

De LSD geeft je straks zelf wel het gevoel dat het fijn gaat worden.

Hoeveel heb je nu genomen?
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#14
trippymeeuw zei:
Heb hem ingenomen halve tab zit geen smaak aan de tab dus dat is goed teken. Super zenuwachtig right now nu wachten :screamcat:
Klik om te vergroten...
Ik vind het altijd zo mooi, je gaat heerlijk genieten en een mooie ervaring beleven, enjoy ❤️❤️
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Mindless zei:
Komt goed have fun!

De LSD geeft je straks zelf wel het gevoel dat het fijn gaat worden.

Hoeveel heb je nu genomen?
Klik om te vergroten...
Halve tab
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#16
trippymeeuw zei:
Halve tab
Klik om te vergroten...
Ja...

Hoe sterk zijn die zegels? :wink:
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Mindless zei:
Ja...

Hoe sterk zijn die zegels? :wink:
Klik om te vergroten...
Geen idee kan 150 zijn kan 300 zijn. Speculeren mag niet
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#18
trippymeeuw zei:
Geen idee kan 150 zijn kan 300 zijn. Speculeren mag niet
Klik om te vergroten...

De kans dat het 300 ug is, is erg onwaarschijnlijk. Veel plezier met de trip! :)
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Roze Olifant zei:
De kans dat het 300 ug is, is erg onwaarschijnlijk. Veel plezier met de trip! :)
Klik om te vergroten...
Dankje
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#20
Merk je wel wat?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."