#1
Heb er voor gekozen om morgen dinsdag center parcs te gaan en woensdag weer naar huis te gaan. Donderdag ga ik lsd nemen. Ik ga gewoon een halve nemen. Ik denk dat ik live tijdens de trip hier ga schrijvenIk heb niet genoeg ervaring met LSD om daar een compleet antwoord op te geven. Maar als je het niet zeker weet dat zou ik sowieso de helft doen. Misschien zelfs minder want ik vind 150 ook wel aan de sterke kant.
Bijnemen heeft meestal niet een stapel effect omdat je direct een tolerantie voor lsd hebt. Je zou dan dus je trip verlengen in plaats van versterken.