#1
Zou je dan wel LSD doen?Ja ik ben heel erg eenzaam, ik heb ook dromen over eenzaamheid en ben soms erg depri. Omdat ik gewoon geen liefde kan vinden en heb het gevoel dat niemand mij mag of waardeert op deze wereld
Zou je dan wel LSD doen?Ja ik ben heel erg eenzaam, ik heb ook dromen over eenzaamheid en ben soms erg depri. Omdat ik gewoon geen liefde kan vinden en heb het gevoel dat niemand mij mag of waardeert op deze wereld
Waarom niet? Je kan allerlei inzichten krijgenZou je dan wel LSD doen?
Daar heb je natuurlijk helemaal gelijk in. Ik zou er alleen niet vanuit gaan dat de trip dan ook echt leuk of vrolijk isWaarom niet? Je kan allerlei inzichten krijgen
Het is niet dat ik de hele dag depri ben hoor zeker niet maar er zijn een paar dingen waar ik niet tevreden over ben in mijn levenDaar heb je natuurlijk helemaal gelijk in. Ik zou er alleen niet vanuit gaan dat de trip dan ook echt leuk of vrolijk is
Ah oke. Misschien vatte ik het ernstiger op Dan je bedoelde. We hebben zeker allemaal wel dingen waar we ontevreden over zijn.Het is niet dat ik de hele dag depri ben hoor zeker niet maar er zijn een paar dingen waar ik niet tevreden over ben in mijn leven
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."