Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLsd locatie

Lsd locatie

64 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#1
skunkopaat zei:
Ja. Ben heel benieuwd 😀
Klik om te vergroten...
Komt goed. Hoop dat het me visie veranderd nu voelt het leven alsof ik in een gevangenis zit
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#2
skunkopaat zei:
Ja. Ben heel benieuwd 😀
Klik om te vergroten...
Heb wel echt het hele huis voor me alleen kan zelfs me ps4 op de woonkamer aansluiten. Zit miss wel te denken aan een hele tab
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#3
skunkopaat zei:
Ja. Ben heel benieuwd 😀
Klik om te vergroten...
Hoe zit het eigenlijk met bijnemen want ik weet niet de dosis van de zegels. Maar er stond 180ug en 300ug dus ik weet het niet welke dosis het echt is. Drm denk ik dat het beste is om een halve te nemen
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#4
trippymeeuw zei:
Hoe zit het eigenlijk met bijnemen want ik weet niet de dosis van de zegels. Maar er stond 180ug en 300ug dus ik weet het niet welke dosis het echt is. Drm denk ik dat het beste is om een halve te nemen
Klik om te vergroten...
Ik heb niet genoeg ervaring met LSD om daar een compleet antwoord op te geven. Maar als je het niet zeker weet dat zou ik sowieso de helft doen. Misschien zelfs minder want ik vind 150 ook wel aan de sterke kant.

Bijnemen heeft meestal niet een stapel effect omdat je direct een tolerantie voor lsd hebt. Je zou dan dus je trip verlengen in plaats van versterken.
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#5
skunkopaat zei:
Ik heb niet genoeg ervaring met LSD om daar een compleet antwoord op te geven. Maar als je het niet zeker weet dat zou ik sowieso de helft doen. Misschien zelfs minder want ik vind 150 ook wel aan de sterke kant.

Bijnemen heeft meestal niet een stapel effect omdat je direct een tolerantie voor lsd hebt. Je zou dan dus je trip verlengen in plaats van versterken.
Klik om te vergroten...
Heb er voor gekozen om morgen dinsdag center parcs te gaan en woensdag weer naar huis te gaan. Donderdag ga ik lsd nemen. Ik ga gewoon een halve nemen. Ik denk dat ik live tijdens de trip hier ga schrijven
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#6
trippymeeuw zei:
Ja ik ben heel erg eenzaam, ik heb ook dromen over eenzaamheid en ben soms erg depri. Omdat ik gewoon geen liefde kan vinden en heb het gevoel dat niemand mij mag of waardeert op deze wereld
Klik om te vergroten...
We zien de wereld hoe we onszelf zien. Echte zelf-acceptatie zal weerspiegelt worden in hoe je de wereld ervaart, zelfs in hoe mensen met jou omgaan.

Geen liefde buiten jezelf zoeken, altijd in jezelf. Daarna kun je het delen.

Misschien een idee om al introspectief werk te doen voordat je tript? Dit kan immens waardevol zijn voor een goed verloop van je trip.
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Mindless zei:
We zien de wereld hoe we onszelf zien. Echte zelf-acceptatie zal weerspiegelt worden in hoe je de wereld ervaart, zelfs in hoe mensen met jou omgaan.

Geen liefde buiten jezelf zoeken, altijd in jezelf. Daarna kun je het delen.

Misschien een idee om al introspectief werk te doen voordat je tript? Dit kan immens waardevol zijn voor een goed verloop van je trip.
Klik om te vergroten...
Wat is introspectief?
A
AlakazamLid
01-01-2024, 00:00
#8
trippymeeuw zei:
Wat is introspectief?
Klik om te vergroten...
Reflecteren op jezelf
A
AlakazamLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zeker als je niet weet hoeveel er op zit zou ik inderdaad maar voor een halve zegel gaan. Goed idee van je om in ieder geval een online tripbuddy te hebben. Een trip alleen, zeker met deze intenties, kan extra intens zijn. Je wordt al snel dichter in jezelf getrokken waardoor je je meer laat meeslepen. Dat vergroot naar mijn idee de waarde van je inzichten wel, maar kan ook overrompelend zijn als je niet weet wat je kan verwachten.

Het belangrijkste is dat je tijdens je trip geniet en achteraf probeert te verwerken, begrijpen en integreren wat je hebt meegemaakt, en dat zal niet vanzelf gaan. Succes en veel plezier man!
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#10
trippymeeuw zei:
Wat is introspectief?
Klik om te vergroten...
Wat @Alakazam zegt.

Zelf maak ik nog onderscheid in introspectie middels denken en introspectie middels mediteren (niet denken). Beiden zijn zeer waardevol om nuchter ook al toe te passen. Zo ga je uiteindelijk een trip voorbereid in, met een intentie en ook met een manier om alles wat op je afkomt beter te handelen en verwerken.
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Alakazam zei:
Zeker als je niet weet hoeveel er op zit zou ik inderdaad maar voor een halve zegel gaan. Goed idee van je om in ieder geval een online tripbuddy te hebben. Een trip alleen, zeker met deze intenties, kan extra intens zijn. Je wordt al snel dichter in jezelf getrokken waardoor je je meer laat meeslepen. Dat vergroot naar mijn idee de waarde van je inzichten wel, maar kan ook overrompelend zijn als je niet weet wat je kan verwachten.

Het belangrijkste is dat je tijdens je trip geniet en achteraf probeert te verwerken, begrijpen en integreren wat je hebt meegemaakt, en dat zal niet vanzelf gaan. Succes en veel plezier man!
Klik om te vergroten...
Thanks ik zal alles hier reporten
b
bossenaar567Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Geniet er van @trippymeeuw
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Nou het is tijd nog een uurtje dan maak ik een maaltijd met thee en dan word de halve tab genuttigd kijken wat er gebeurd!
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#14
trippymeeuw zei:
Nou het is tijd nog een uurtje dan maak ik een maaltijd met thee en dan word de halve tab genuttigd kijken wat er gebeurd!
Klik om te vergroten...
Enjoy!
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#15
trippymeeuw zei:
Nou het is tijd nog een uurtje dan maak ik een maaltijd met thee en dan word de halve tab genuttigd kijken wat er gebeurd!
Klik om te vergroten...
geniet ervan laat alles over je heen komen fijne reis!
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#16
trippymeeuw zei:
Ben wel zenuwachtig maar dat hoort erbij
Klik om te vergroten...
Gezonde spanning heb ik vaak ook wel voor een trip gehad. Het komt goed. Vergeet niet om tijdens je trip een keer je hand door je haar te strijken 🤩
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#17
trippymeeuw zei:
Nou het is tijd nog een uurtje dan maak ik een maaltijd met thee en dan word de halve tab genuttigd kijken wat er gebeurd!
Klik om te vergroten...
Fijne grip gewenst meeuw! Niet teveel zorgen maken... met een halve tab zal het vast goedkomen. Helemaal als je lekker in je vel zit en het huis voor jezelf alleen hebt!

Enjoy! 🤩
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#18
trippymeeuw zei:
Nou het is tijd nog een uurtje dan maak ik een maaltijd met thee en dan word de halve tab genuttigd kijken wat er gebeurd!
Klik om te vergroten...
Veel plezier!!
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Heb hem ingenomen halve tab zit geen smaak aan de tab dus dat is goed teken. Super zenuwachtig right now nu wachten :screamcat:
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#20
trippymeeuw zei:
Heb hem ingenomen halve tab zit geen smaak aan de tab dus dat is goed teken. Super zenuwachtig right now nu wachten :screamcat:
Klik om te vergroten...
Komt goed have fun!

De LSD geeft je straks zelf wel het gevoel dat het fijn gaat worden.

Hoeveel heb je nu genomen?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."