#1
Hoef je niet zo kinderachtig te doen met je oke doei xAls genoeg mensen iets zeggen ga je het geloven is gewoon een mythe.
Overal zie je mensen voorzichtig doen met het aanraken van acid dusja...
Maar oke uwe heiligheid je had wederom gelijk oke doei x
Ik geloofde het net zo, omdat iedereen het zei. Iedereen geloofde vroeger dat de aarde plat was, tot ze wisten dat hij rond was. Het is helemaal niet dom om mee te gaan in mensenmassa's, dat is nou eenmaal een instinct. Maar als je nu bijvoorbeeld nog gaat zeggen dat de aarde een platte schijf is dan ben je gewoon verstandelijk gehandicapt. Maar doe je eigen onderzoek. Dat is ook leuk om te doen, vind ik dan.