Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLSD Bewaren

LSD Bewaren

90 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Snoozerboy5000 zei:
Als genoeg mensen iets zeggen ga je het geloven is gewoon een mythe.

Overal zie je mensen voorzichtig doen met het aanraken van acid dusja...

Maar oke uwe heiligheid je had wederom gelijk oke doei x
Klik om te vergroten...
Hoef je niet zo kinderachtig te doen met je oke doei x
Ik geloofde het net zo, omdat iedereen het zei. Iedereen geloofde vroeger dat de aarde plat was, tot ze wisten dat hij rond was. Het is helemaal niet dom om mee te gaan in mensenmassa's, dat is nou eenmaal een instinct. Maar als je nu bijvoorbeeld nog gaat zeggen dat de aarde een platte schijf is dan ben je gewoon verstandelijk gehandicapt. Maar doe je eigen onderzoek. Dat is ook leuk om te doen, vind ik dan.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Snoozerboy5000 zei:
Huh wat dat bedoel ik niet zo gap..

Is eerder droog bedoelt als een gesprek klaar is zo van oke doei.

Het is dus duidelijk waarom mensen denken dat het zo is en uit dat artikel is het helder dat het een mythe is.

(En dat van uwe heiligheid ook.. je maakt heel de dag grappen ik dacht dat snapt ie wel)
Klik om te vergroten...
Ja shit, nou maak je het mij moeilijk 🤣
Ik ben een lolbroek maar ik heb vaak ook mensen gehad die er niet van gediend waren. Dus het is voor mij altijd inschatten waar ik mijn komedie kaarten neer leg.

Wat een rare flieper ben je ook.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Snoozerboy5000 zei:
Doe ff niet zo moeilijk ik bedoel het niet zo daar kan je genoegen mee nemen of niet.

Het is het internet ik zie een fucking getekend profiel poppetje en letters staan op een scherm.

Ik weet niet wie er achter dat poppetje zit en me glazen bol werkt zelden als het om internetmagie gaat(Helaas)
Klik om te vergroten...
Jij kan beter geen komedie doen
Jij snapt ironie niet
Sarcasme niet
Overdrijving
Beeldspraak
Metaforen
En is allemaal Chinees voor jou.

ga jij maar lekker met krijtjes kleuren.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dirkjan zei:
Ja shit, nou maak je het mij moeilijk 🤣
Ik ben een lolbroek maar ik heb vaak ook mensen gehad die er niet van gediend waren. Dus het is voor mij altijd inschatten waar ik mijn komedie kaarten neer leg.

Wat een rare flieper ben je ook.
Klik om te vergroten...
Kom maar door Dirkjan. Smijt ze maar naar hierzo. Steek mn rechterhand uit om ze te vangen. Met links vreet ik de popcorn van mn buurvrouw leeg
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mevrouw Pløp zei:
AF! KOOP JE EIGE!
Klik om te vergroten...
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Dirkjan zei:
Helemaal niet. Met rechts doe jij de hitlergroet en met die linkerhand zit jij in geile linkse broekjes te kriebelen.

En nou is het verdomme een keer afgelopen met dat rechtse politiek bashen terwijl ik niks terug krijg. Ik wil nu een goeie grap over links. Zo eentje net op het randje. Dat we allemaal denken oooooooh, zanza, dat is wel glad ijs hoor.

Ik heb het verdiend. Ik heb je zo vaak belachelijk gemaakt met je wittepuntmuts partij.
Klik om te vergroten...
Ach dat kan de koning van de comedie beter zelf doen last time i checked heeft hij een patent op wat grappig is en niet!
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Snoozerboy5000 zei:
Ach dat kan de koning van de comedie beter zelf doen last time i checked heeft hij een patent op wat grappig is en niet!
Klik om te vergroten...
Koning van komedie met patent?

Ga is verder met je stoepkrijtjes, man. Jij hebt echt een hoofd als een ontbijtbordje, alles wat gezegd wordt gaat gewoon langs je heen.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dirkjan zei:
Koning van komedie met patent?

Ga is verder met je stoepkrijtjes, man. Jij hebt echt een hoofd als een ontbijtbordje, alles wat gezegd wordt gaat gewoon langs je heen.
Klik om te vergroten...
Oké Dirkjan. Even twee kleine verbeterpuntjes. Het woordje 'is' moet je echt gaan vervangen voor 'eens' of desnoods 'es'. Het woord 'is' is een woord met een eigen betekenis en hoort daar niet thuis. Spelfouten reken ik niemand aan. Kan gebeuren. Maar deze moet er echt uit. Je kunt het!

En verder: zoiezo aub als sowieso please! Of afgekort als: sws. Lukt dat aub?!
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Rustig maar @ljuv. Rotjeknor red ik wel binnen het uur...
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dirkjan zei:
Net als mensen die dan de cover van een tijdschrift of magazine uitspreken als cuhver. Dan moet je echt uit mijn buurt blijven.
Klik om te vergroten...
🤣precies ja haha!
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Dirkjan zei:
Net als mensen die dan de cover van een tijdschrift of magazine uitspreken als cuhver. Dan moet je echt uit mijn buurt blijven.
Klik om te vergroten...
Aight nice dan zal ik het niet alleen zo uitspreken maar ook zo typen.

Ik speel pjano voor de cuhver van de magriet :nerd:
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Dirkjan zei:
Jij bent zo'n raar mannetje/vrouwtje gewoon
Kan jou totaal niet peilen :tilttearlaugh:
Je neemt steeds onverwachte wendingen en zegt dingen die ik niet verwacht.
Als jij in mijn zaal zou zitten zou je na tien minuten gaan heckelen.
Klik om te vergroten...
Ik ben een guy misschien was dat piemelen een subtielen hint..

Anyway dont be scared of what you dont understand babe.

De eerste keer piemelen vond ik ook eng...
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dirkjan zei:
Bordeel de botte lul, daar ging je toch vaak heen?
Klik om te vergroten...
No need. No need... :wink:
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#14
Zanza zei:
No need. No need... :wink:
Klik om te vergroten...
Gladjakkert
Hij haalt de chickies binnen met zijn pink
Eke scjatje in ander stadje

Kleine stouterik dat je er bent
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#15
Zanz hakken, jij lippenstift. Dit begint allemaal onmogelijk te klinken in mijn oorschelpen wel...
J
JariLid
01-01-2024, 00:00
#16
Goedenacht mede forum gebruikers.
Ik heb dus wat 🎫LSD🎫 gehaald en mij is verteld bewaar donker (aluminium folie) en in de vriezer.
Helaas kan ik het niet tussen de broden van mn moeder stoppen. Woon nog thuis.
Ik bewaar het donker in de folie in mijn kast.
Hoe lang blijft het goed? Nog anderen tips wat ik kan doen?
Of zeg je snel gebruiken want blijft niet lang goed.

Benieuwd naar hoe jullie het bewaren en naar jullie informatie/meningen.

Alvast bedankt voor de moeite en tijd.

Blijf testen en veilig gebruiken!^_^
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#17
Jari zei:
Nee dat dat klets was had ik al gelezen ja. Maar ja is maar 250UG dus heel weinig dus als dat afbreekt wel jammer. Pinset is slimme manier toch? en gewoon onder de tong leggen? niet door slikken? en 250ug is hoge dosis toch? beste door de helft doen? met een schaar? of? heb lsd nog nooit op vandaar deze vragen
Klik om te vergroten...
Gewoon doorslikken
Doe ik altijd
Werkt even prima
C
CyndaquilLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik heb mijne gewoon in gripzakje ingewikkeld met aluminium folie en dan in een envelop in een boek op de boekenplank.

Zijn ook mensen die het jaren in de portemonnee hebben zitten voor jaren en dan gewoon nog flink trippen op de zegels.
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hou er ook zeker rekening mee dat de gemiddelde LSD lang niet in de buurt komt van 250ug. Dealers doen er graag een schep (of 10) bovenop.
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Dirkjan zei:
Ja, volgens mij was ik daar ook begonnen. Over die gast die 6-apb had gemaakt, ben even z'n naam kwijt maar niet Shul-king. Dat er in lab experimenten vaak met LSD en dergelijke stoffen werd gewerkt en dat het niet door de huid werd opgenomen terwijl hij het wel vaak aanraakte. En je bent wel een domme penis als je dat niet van te voren diep uit gaat zoeken voordat je er met je handen aan gaat zitten.

Dus toen ben ik gaan researchen.
Klik om te vergroten...

Als genoeg mensen iets zeggen ga je het geloven is gewoon een mythe.

Overal zie je mensen voorzichtig doen met het aanraken van acid dusja...

Maar oke uwe heiligheid je had wederom gelijk oke doei x

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."