Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLSD Bewaren

LSD Bewaren

90 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Jari zei:
Nee dat dat klets was had ik al gelezen ja. Maar ja is maar 250UG dus heel weinig dus als dat afbreekt wel jammer. Pinset is slimme manier toch? en gewoon onder de tong leggen? niet door slikken? en 250ug is hoge dosis toch? beste door de helft doen? met een schaar? of? heb lsd nog nooit op vandaar deze vragen
Klik om te vergroten...
Kerel Google gewoon ik ga je geen hele handleiding geven.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jari zei:
Nee dat dat klets was had ik al gelezen ja. Maar ja is maar 250UG dus heel weinig dus als dat afbreekt wel jammer. Pinset is slimme manier toch? en gewoon onder de tong leggen? niet door slikken? en 250ug is hoge dosis toch? beste door de helft doen? met een schaar? of? heb lsd nog nooit op vandaar deze vragen
Klik om te vergroten...
Gewoon doorslikken
Doe ik altijd
Werkt even prima
J
JariLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dirkjan zei:
Kerel Google gewoon ik ga je geen hele handleiding geven.
Klik om te vergroten...
Ervaren mensen weten vaak meer dan google haha. maar toch bedankt
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Dirkjan zei:
En niet omdat je het zogenaamd op kan nemen door je huid, dat is klets.
Klik om te vergroten...
Dat is helemaal geen klets acid kan je gewoon door je huid opnemen hoor. (Kennelijk is dit niet waar)
J
JariLid
01-01-2024, 00:00
#5
mitchieee zei:
ik had mijn zegels 2 jaar geleden gekocht de echte LSD ook gekregen in silverfolie maar omdat ik de dealer niet vertrouw met de doseringen, 1p LSD besteld, deze ook in een gripzakje en dat grip zakje in een zwart anti licht zakje verborgen in een laptop tas, ik ben er wat ruwer mee omgegaan dus bestel binnenkort nieuwe en ga het ook in de silverfolie leggen..

-250 ug is een flinke dosis als deze zegels daadwerkelijk 250 zijn, en je heb al wel wat ervaring met tripmiddelen ken je hem met een (pincet) en schaar door knippen of dubbel vouwen en scheuren lijkt me ook, voor 125+- ug als eerste keer lijkt het me goed te doen om kennis te maken(ALS je al ervaring heb met andere middelen en weet hoe het is om flink te trippen)
anders gewoon lekker 100 doen’ mijn eerste keer was 150 en vond ik een perfecte dosering wel intenst maar niet TE intens

NIET door slikken, die fout maakte ik en hij kickte na 2-3 uur pas in leg het 10-20 minuten onder je tong en slik hem dan pas door
Klik om te vergroten...
heb vaak 2cb gedaan. keta, miauw xtc, coke etc ook. en keta met miauw heeft me lijp laten hallucineren zag allerlij dingen en vond t wel leuk. wanneer anderen maybe bad zouden gaan
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Snoozerboy5000 zei:
Dat is helemaal geen klets acid kan je gewoon door je huid opnemen hoor.
Klik om te vergroten...
Dit is helemaal niet waar, en het wordt tijd dat we kappen met dit soort indianenverhalen. Opnemen via de huid is een heel complexe manier van toedienen. Ook met pleisters van nicotine of fentanyl, het is echt niet zo dat er gewoon een druppel op zit en die gezellig door je huid heen verhuist. Het heeft met ionen, atomen, elektronen, schillen, covalente bindingen, mol, dat soort dingen te maken,

@Neo-Shulginist back me up here, bro. En als je echt even wilt shinen kan je misschien wat meer uitleggen hoe die pleisters op de huid werken, want ik weet niet exact hoe het werkt maar ik heb er vaak over gelezen.
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Dirkjan zei:
Dit is helemaal niet waar, en het wordt tijd dat we kappen met dit soort indianenverhalen. Opnemen via de huid is een heel complexe manier van toedienen. Ook met pleisters van nicotine of fentanyl, het is echt niet zo dat er gewoon een druppel op zit en die gezellig door je huid heen verhuist. Het heeft met ionen, atomen, elektronen, schillen, covalente bindingen, mol, dat soort dingen te maken,

@Neo-Shulginist back me up here, bro. En als je echt even wilt shinen kan je misschien wat meer uitleggen hoe die pleisters op de huid werken, want ik weet niet exact hoe het werkt maar ik heb er vaak over gelezen.
Klik om te vergroten...
Ik las eerst dit: How easily can it be absorbed thru the skin : LSD (reddit.com)

en toen dit : Can LSD really be absorbed through your fingertips? And if so, how potent is it? - Quora

My bad
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#8
Snoozerboy5000 zei:
Als genoeg mensen iets zeggen ga je het geloven is gewoon een mythe.

Overal zie je mensen voorzichtig doen met het aanraken van acid dusja...

Maar oke uwe heiligheid je had wederom gelijk oke doei x
Klik om te vergroten...
Hoef je niet zo kinderachtig te doen met je oke doei x
Ik geloofde het net zo, omdat iedereen het zei. Iedereen geloofde vroeger dat de aarde plat was, tot ze wisten dat hij rond was. Het is helemaal niet dom om mee te gaan in mensenmassa's, dat is nou eenmaal een instinct. Maar als je nu bijvoorbeeld nog gaat zeggen dat de aarde een platte schijf is dan ben je gewoon verstandelijk gehandicapt. Maar doe je eigen onderzoek. Dat is ook leuk om te doen, vind ik dan.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#9
Snoozerboy5000 zei:
Huh wat dat bedoel ik niet zo gap..

Is eerder droog bedoelt als een gesprek klaar is zo van oke doei.

Het is dus duidelijk waarom mensen denken dat het zo is en uit dat artikel is het helder dat het een mythe is.

(En dat van uwe heiligheid ook.. je maakt heel de dag grappen ik dacht dat snapt ie wel)
Klik om te vergroten...
Ja shit, nou maak je het mij moeilijk 🤣
Ik ben een lolbroek maar ik heb vaak ook mensen gehad die er niet van gediend waren. Dus het is voor mij altijd inschatten waar ik mijn komedie kaarten neer leg.

Wat een rare flieper ben je ook.
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Dirkjan zei:
Jij kan beter geen komedie doen
Jij snapt ironie niet
Sarcasme niet
Overdrijving
Beeldspraak
Metaforen
En is allemaal Chinees voor jou.

ga jij maar lekker met krijtjes kleuren.
Klik om te vergroten...
Ja je hebt helemaal gelijk ik kan niks en ik ben niks.

Als jij een uitleg/sorry niet aanvaard dan ligt dat aan jou niet aan mij.

Ga maar huilen salty ass bitch :)

Oke doei x
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dirkjan zei:
Ja shit, nou maak je het mij moeilijk 🤣
Ik ben een lolbroek maar ik heb vaak ook mensen gehad die er niet van gediend waren. Dus het is voor mij altijd inschatten waar ik mijn komedie kaarten neer leg.

Wat een rare flieper ben je ook.
Klik om te vergroten...
Kom maar door Dirkjan. Smijt ze maar naar hierzo. Steek mn rechterhand uit om ze te vangen. Met links vreet ik de popcorn van mn buurvrouw leeg
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dirkjan zei:
Helemaal niet. Met rechts doe jij de hitlergroet en met die linkerhand zit jij in geile linkse broekjes te kriebelen.

En nou is het verdomme een keer afgelopen met dat rechtse politiek bashen terwijl ik niks terug krijg. Ik wil nu een goeie grap over links. Zo eentje net op het randje. Dat we allemaal denken oooooooh, zanza, dat is wel glad ijs hoor.

Ik heb het verdiend. Ik heb je zo vaak belachelijk gemaakt met je wittepuntmuts partij.
Klik om te vergroten...
Grappen vanuit rechts moet je tussen de regels doorlezen Dirkjan. Lopen we niet zo mee te koop.

Kijk gewoon waar je een groepje linkse meisjes ziet staan, dan staat Zanza vaak in het midden. Gevonden?
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#13
Snoozerboy5000 zei:
Ach dat kan de koning van de comedie beter zelf doen last time i checked heeft hij een patent op wat grappig is en niet!
Klik om te vergroten...
Koning van komedie met patent?

Ga is verder met je stoepkrijtjes, man. Jij hebt echt een hoofd als een ontbijtbordje, alles wat gezegd wordt gaat gewoon langs je heen.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#14
Zanza zei:
Oké Dirkjan. Even twee kleine verbeterpuntjes. Het woordje 'is' moet je echt gaan vervangen voor 'eens' of desnoods 'es'. Het woord 'is' is een woord met een eigen betekenis en hoort daar niet thuis. Spelfouten reken ik niemand aan. Kan gebeuren. Maar deze moet er echt uit. Je kunt het!

En verder: zoiezo aub als sowieso please! Of afgekort als: sws. Lukt dat aub?!
Klik om te vergroten...
Haha ja ik doe het nog steeds, geen idee waarom. Helemaal terechte kritiek.

Dankjewel mentor Zanzibar.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#15
Zanza zei:
No worries. Probeer de wereld een beetje beter te maken.


vind het zelf eigenlijk bloedirritant. Eigenbelang dus
Klik om te vergroten...
Net als mensen die dan de cover van een tijdschrift of magazine uitspreken als cuhver. Dan moet je echt uit mijn buurt blijven.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Rustig maar @ljuv. Rotjeknor red ik wel binnen het uur...
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#17
Snoozerboy5000 zei:
Ik speel pjano
Klik om te vergroten...
Nee, nou ga je te ver. De piano is te heilig voor mij om belachelijk te maken. Een soort Mohammed voor de moslims. Alleen ik ga niet helemaal krankjorum als iemand een piemeltje op het hoofd van een of andere gozer tekent en die mohammed noemt. Als je een piemel op mijn piano tekent vlieg je sowieso mijn huis uit, maar je wordt niet onthoofd.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#18
Snoozerboy5000 zei:
cuhver van de magriet
Klik om te vergroten...
Van de Margriet ook, goud :tilttearlaugh:
Voor van die uitgebluste 40+ers waar de seks al jazen uitgezogen is tijdens de geboorte zo weinig zuurstof hebben gehad dat hun herstenstam niet in staat is anderre dingen dan dit soort troep te lezen.
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Dirkjan zei:
Van de Margriet ook, goud :tilttearlaugh:
Voor van die uitgebluste 40+ers waar de seks al jazen uitgezogen is tijdens de geboorte zo weinig zuurstof hebben gehad dat hun herstenstam niet in staat is anderre dingen dan dit soort troep te lezen.
Klik om te vergroten...

Nou oke gaan we weer piemelen ergens? :redheart:

Ben sowieso bloed chagerijnig dus als ik vrede kan sluiten of echt ruzie vind dan is dat een +
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dirkjan zei:
met die linkerhand zit jij in geile linkse broekjes te kriebelen.
Klik om te vergroten...
Wat. Ik heb gewoon een jurkje aan.
Oh wacht is Plops beurt vanavond heh. Kut.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."