#1
Kerel Google gewoon ik ga je geen hele handleiding geven.Nee dat dat klets was had ik al gelezen ja. Maar ja is maar 250UG dus heel weinig dus als dat afbreekt wel jammer. Pinset is slimme manier toch? en gewoon onder de tong leggen? niet door slikken? en 250ug is hoge dosis toch? beste door de helft doen? met een schaar? of? heb lsd nog nooit op vandaar deze vragen