#1
🤣precies ja haha!Net als mensen die dan de cover van een tijdschrift of magazine uitspreken als cuhver. Dan moet je echt uit mijn buurt blijven.
🤣precies ja haha!Net als mensen die dan de cover van een tijdschrift of magazine uitspreken als cuhver. Dan moet je echt uit mijn buurt blijven.
Aight nice dan zal ik het niet alleen zo uitspreken maar ook zo typen.Net als mensen die dan de cover van een tijdschrift of magazine uitspreken als cuhver. Dan moet je echt uit mijn buurt blijven.
Nee, nou ga je te ver. De piano is te heilig voor mij om belachelijk te maken. Een soort Mohammed voor de moslims. Alleen ik ga niet helemaal krankjorum als iemand een piemeltje op het hoofd van een of andere gozer tekent en die mohammed noemt. Als je een piemel op mijn piano tekent vlieg je sowieso mijn huis uit, maar je wordt niet onthoofd.Ik speel pjano
Van de Margriet ook, goudcuhver van de magriet
Van de Margriet ook, goud
Voor van die uitgebluste 40+ers waar de seks al jazen uitgezogen is tijdens de geboorte zo weinig zuurstof hebben gehad dat hun herstenstam niet in staat is anderre dingen dan dit soort troep te lezen.
Jij bent zo'n raar mannetje/vrouwtje gewoonNou oke gaan we weer piemelen ergens?
Ben sowieso bloed chagerijnig dus als ik vrede kan sluiten of echt ruzie vind dan is dat een +
Oké dan niet, sorry hoor.Ik vind de algehele toon nogal denigrerend en dat vind ik niet heel grappig nee. Elders lees ik dat je het zelf allemaal wel heel grappig vind, dat is fijn. Ook las ik dat je het wat lastig vind om in te schatten of anderen je grapjes ook leuk vinden. Ik vrees dat ik een wat andere humor heb. Dus ik dacht: ik zeg het maar even.
Neo sjoelbak? Kwam hard aan he.Als je het zo vraagt dan ga ik het zeker niet doen
Ik ben een guy misschien was dat piemelen een subtielen hint..Jij bent zo'n raar mannetje/vrouwtje gewoon
Kan jou totaal niet peilen
Je neemt steeds onverwachte wendingen en zegt dingen die ik niet verwacht.
Als jij in mijn zaal zou zitten zou je na tien minuten gaan heckelen.
HahaIk ben een guy misschien was dat piemelen een subtielen hint..
Anyway dont be scared of what you dont understand babe.
De eerste keer piemelen vond ik ook eng...
Wat. Ik heb gewoon een jurkje aan.met die linkerhand zit jij in geile linkse broekjes te kriebelen.
Morgen ben jij weer mop. Even de aandacht verdelen.Wat. Ik heb gewoon een jurkje aan.
Oh wacht is Plops beurt vanavond heh. Kut.
Wat, was ik aan de beurt voor een beurt? Heb m net naar @Druktemaker gestuurd. ZANZAAAAAA kom eens terug!Wat. Ik heb gewoon een jurkje aan.
Oh wacht is Plops beurt vanavond heh. Kut.
Ben er!Wat, was ik aan de beurt voor een beurt? Heb m net naar @Druktemaker gestuurd. ZANZAAAAAA kom eens terug!
Vermaak me wel weer joh.Morgen ben jij weer mop. Even de aandacht verdelen.
We kunnen ook in een cirkel om 'm heenstaan trouwens, vindtie lekka.Wat, was ik aan de beurt voor een beurt? Heb m net naar @Druktemaker gestuurd. ZANZAAAAAA kom eens terug!
En zoals altijd mag Dirkjan weer als laatste kriebelen, zeker weer in zijn eigen broekje in plaats van al die lekkere chicks op het forum.met die linkerhand zit jij in geile linkse broekjes te kriebelen.
Je kunt niet alles hebben, Dirkjan. Jij gelach van een volle zaal, ik in een kleine kamer het kabaal. Deal?En zoals altijd mag Dirkjan weer als laatste kriebelen, zeker weer in zijn eigen broekje in plaats van al die lekkere chicks op het forum.
Dat is het nadeel van humor proberen te krijgen en onaantrekkelijk zijn, je eindigt altijd in je eigen slingerliaan
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."