Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLSD Bewaren

LSD Bewaren

90 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dirkjan zei:
Net als mensen die dan de cover van een tijdschrift of magazine uitspreken als cuhver. Dan moet je echt uit mijn buurt blijven.
Klik om te vergroten...
🤣precies ja haha!
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Dirkjan zei:
Net als mensen die dan de cover van een tijdschrift of magazine uitspreken als cuhver. Dan moet je echt uit mijn buurt blijven.
Klik om te vergroten...
Aight nice dan zal ik het niet alleen zo uitspreken maar ook zo typen.

Ik speel pjano voor de cuhver van de magriet :nerd:
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Snoozerboy5000 zei:
Ik speel pjano
Klik om te vergroten...
Nee, nou ga je te ver. De piano is te heilig voor mij om belachelijk te maken. Een soort Mohammed voor de moslims. Alleen ik ga niet helemaal krankjorum als iemand een piemeltje op het hoofd van een of andere gozer tekent en die mohammed noemt. Als je een piemel op mijn piano tekent vlieg je sowieso mijn huis uit, maar je wordt niet onthoofd.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Snoozerboy5000 zei:
cuhver van de magriet
Klik om te vergroten...
Van de Margriet ook, goud :tilttearlaugh:
Voor van die uitgebluste 40+ers waar de seks al jazen uitgezogen is tijdens de geboorte zo weinig zuurstof hebben gehad dat hun herstenstam niet in staat is anderre dingen dan dit soort troep te lezen.
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Dirkjan zei:
Van de Margriet ook, goud :tilttearlaugh:
Voor van die uitgebluste 40+ers waar de seks al jazen uitgezogen is tijdens de geboorte zo weinig zuurstof hebben gehad dat hun herstenstam niet in staat is anderre dingen dan dit soort troep te lezen.
Klik om te vergroten...

Nou oke gaan we weer piemelen ergens? :redheart:

Ben sowieso bloed chagerijnig dus als ik vrede kan sluiten of echt ruzie vind dan is dat een +
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Snoozerboy5000 zei:
Nou oke gaan we weer piemelen ergens? :redheart:

Ben sowieso bloed chagerijnig dus als ik vrede kan sluiten of echt ruzie vind dan is dat een +
Klik om te vergroten...
Jij bent zo'n raar mannetje/vrouwtje gewoon
Kan jou totaal niet peilen :tilttearlaugh:
Je neemt steeds onverwachte wendingen en zegt dingen die ik niet verwacht.
Als jij in mijn zaal zou zitten zou je na tien minuten gaan heckelen.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Neo-Shulginist zei:
Ik vind de algehele toon nogal denigrerend en dat vind ik niet heel grappig nee. Elders lees ik dat je het zelf allemaal wel heel grappig vind, dat is fijn. Ook las ik dat je het wat lastig vind om in te schatten of anderen je grapjes ook leuk vinden. Ik vrees dat ik een wat andere humor heb. Dus ik dacht: ik zeg het maar even.
Klik om te vergroten...
Oké dan niet, sorry hoor.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#8
Maar wat er dus in bovenstaand artikel staat is dat LSD een aantal eigenschappen heeft die het mogelijk maken om door de huid heen te gaan. Daarbij is het belangrijk dat het molecuul niet te groot is (dat is niet het geval), dat het kan oplossen in vet (LSD is lipofiel) en dat de drug actief is in lage dosering.
In die pleisters zit dan meestal een gigantische hoeveelheid zodat de gebruiker uiteindelijk een klein beetje binnenkrijgt. Want de huid houdt een groot deel tegen inderdaad, maar niet alles en ook niet de hele hoeveelheid.

Het bovenstaande artikel bewijst niet dat LSD-pleisters werken om LSD toe te dienen, maar het onderbouwt wel grondig waarom je kan verwachten dat zo'n pleister zou werken.

Er zijn een hoop anekdotische verhalen over LSD wat via de huid in de bloedbaan kunnen komen. Het eerste verhaal komt nota bene van de ontdekker van LSD, Albert Hoffmann, die in zijn boek LSD My Problem Child suggereert dat hij in zijn lab per ongeluk lichtjes begon te trippen omdat de LSD tijdens kristallisatie op zijn huid was gekomen. Het is heel lastig om zulke verhalen te verifiëren. Daarvoor moet je echt een experimentele setting maken met proefpersonen die een vaste hoeveelheid LSD krijgen toegediend wat dan wordt aangetoond met bloedonderzoek en urinecontrole. Dat is nogal een ingewikkeld experiment dus, en niemand gaat dat doen met een illegale drug. Tenminste, naar mijn weten is dat nooit gebeurd.
Zeker verhalen op internetfora kan je maar beter met een korrel zout nemen. Vaak worden andere mogelijke verklaringen onvoldoende overwogen. Zo kun je LSD ook eerst op je huid morsen en het daarna per ongeluk in je ogen wrijven, of op je lippen krijgen.

In individuele gevallen kan je denk ik dus niet echt zeggen of LSD wel of niet via de huid is binnengekomen. Dat blijft dan een raadsel. Wel kun je denk ik zeggen dat dergelijke verhalen rondgaan.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#9
Neo-Shulginist zei:
Als je het zo vraagt dan ga ik het zeker niet doen
Klik om te vergroten...
Neo sjoelbak? Kwam hard aan he.
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Dirkjan zei:
Jij bent zo'n raar mannetje/vrouwtje gewoon
Kan jou totaal niet peilen :tilttearlaugh:
Je neemt steeds onverwachte wendingen en zegt dingen die ik niet verwacht.
Als jij in mijn zaal zou zitten zou je na tien minuten gaan heckelen.
Klik om te vergroten...
Ik ben een guy misschien was dat piemelen een subtielen hint..

Anyway dont be scared of what you dont understand babe.

De eerste keer piemelen vond ik ook eng...
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#11
Snoozerboy5000 zei:
Ik ben een guy misschien was dat piemelen een subtielen hint..

Anyway dont be scared of what you dont understand babe.

De eerste keer piemelen vond ik ook eng...
Klik om te vergroten...
Haha
Ik mag jou wel :tilttearlaugh:
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dirkjan zei:
met die linkerhand zit jij in geile linkse broekjes te kriebelen.
Klik om te vergroten...
Wat. Ik heb gewoon een jurkje aan.
Oh wacht is Plops beurt vanavond heh. Kut.
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Och alle acid die vervliegt door ons gelul... :disrelieved:

Dont matter do ik ben van naturen al een aardappelkat

Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#14
ljuv zei:
Wat. Ik heb gewoon een jurkje aan.
Oh wacht is Plops beurt vanavond heh. Kut.
Klik om te vergroten...
Morgen ben jij weer mop. Even de aandacht verdelen.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#15
ljuv zei:
Wat. Ik heb gewoon een jurkje aan.
Oh wacht is Plops beurt vanavond heh. Kut.
Klik om te vergroten...
Wat, was ik aan de beurt voor een beurt? Heb m net naar @Druktemaker gestuurd. ZANZAAAAAA kom eens terug!
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mevrouw Pløp zei:
Wat, was ik aan de beurt voor een beurt? Heb m net naar @Druktemaker gestuurd. ZANZAAAAAA kom eens terug!
Klik om te vergroten...
Ben er!
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#17
Zanza zei:
Morgen ben jij weer mop. Even de aandacht verdelen.
Klik om te vergroten...
Vermaak me wel weer joh.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mevrouw Pløp zei:
Wat, was ik aan de beurt voor een beurt? Heb m net naar @Druktemaker gestuurd. ZANZAAAAAA kom eens terug!
Klik om te vergroten...
We kunnen ook in een cirkel om 'm heenstaan trouwens, vindtie lekka.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dirkjan zei:
met die linkerhand zit jij in geile linkse broekjes te kriebelen.
Klik om te vergroten...
En zoals altijd mag Dirkjan weer als laatste kriebelen, zeker weer in zijn eigen broekje in plaats van al die lekkere chicks op het forum.

Dat is het nadeel van humor proberen te krijgen en onaantrekkelijk zijn, je eindigt altijd in je eigen slingerliaan
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dirkjan zei:
En zoals altijd mag Dirkjan weer als laatste kriebelen, zeker weer in zijn eigen broekje in plaats van al die lekkere chicks op het forum.

Dat is het nadeel van humor proberen te krijgen en onaantrekkelijk zijn, je eindigt altijd in je eigen slingerliaan
Klik om te vergroten...
Je kunt niet alles hebben, Dirkjan. Jij gelach van een volle zaal, ik in een kleine kamer het kabaal. Deal?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."