Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Maat, ik zal je als een mede a-pihp roker even zeggen... Er is niks wat de rush/gevoel van a-pihp nabootst. Maar, wat ik nu ook doe, is idd NEP roken, dat is de beste vervanging. Met MDPIHP kreeg ik gelijk last van me hart, en daarbij slaat dat zo zwart uit in je pijpje en valt dat ook bijna niet schoon te maken ook.. Daar in tegen, NEP komt op een geven moment wel je strot uit, als je het iets te lang verhit of je pijp te lang niet schoonmaakt word hrt tog een partij smerig rn gaat prikken in keel als de hel.. Maar goed dit geeft wel veel meer energie stimulerende effecten en wat minder erotisch euforische effecten, maar ze zijn zeker wel aanwezig. Je kan het een btj vergelijken met teveel speed nemen. En dan bedoel ik niet te veel zodat het schadelijk is, nee teveel in de zin van extreme zweet handen, strakken kaken, en geen rust in je reed en kop hebben. Verder heb ik nog geen tot weinkg negatieve effecten ervaren. *Modknip*"
"Jup, dit omschrijft aardig hetzelfde als mijn ervaring. Ik heb laatst even 2 weken mijn amfetamine tolerantie moeten laten zakken, en normaal zijn dit de futloze brak dagen die we strijdend moeten overleven, na wat info te hebben gevonden over aminorex werdt ik geinteresseerd, en uiteindelijk ook voor de bromo variant gekozen. 1 bommetje genomen voor werk en nog 2 extra meegenomen voor de zekerheid, hoeveel mg weet im niet meer maar het was wel afgewogen. Toen ik eenmaal thuis kwam, besefte ik me ten eerste dat ik nog een bommetje over had. Ten tweede was de dag gwoon normaal verlopen was zoals altijd(met amfetamine erbij dus), maar zonder de effecten van "High" zijn. Echt letterlijk niks gemerkt, ik was gewoon een nuchter mens zoals mensen zijn Die geen extreme stofjes gebruiken voor medicijn/recreatief. Conclusie: op psycho actief gebied is het totaal of nagenoeg niet(ik heb ofc een redelijk hoge stimulant tolerantie), maar het geeft je wel een bak normale energie. Perfecte tussendoortje voor de amfetamine gebruiker wanneer tolerantie weer een bitch is"
"ricorieks zei: Een bakkie zwarte koffie had waarschijnlijk het zelfde effect Klik om te vergroten... Bij mij niet denk, ik drink ook zo een 3 bakkies zwarte senseo espresso met suiker per dag"
"Erowido zei: Het komt morgen binnen en zal dan even een tripreport plaatsen op een nieuwe topic, De videos die je ziet zijn mensen in een "exited delirium" een soort psychose wat getriggerd wordt door compulsief te herdoseren, weinig mensen weten de craving te doorstaan of denken meer te kunnen gebruiken dan ze denken, maar de drug opzichzelf al houd je al 3 dagen wakker zonder pammetjes Klik om te vergroten... Even een vraag, ik zie dat dit al lang geleden is, maar ik heb nog niet heel lang geleden kennis leren maken met de cathinone. En met wat jij hier zegt, moet de 4-cl-PVP dus totaaaal uit de boot vallen in het rijtje, (ik heb de nu verboden a-PHP ervaren en a-PHiP) Want als ik een van die 2 gebruik (basen) dan hoef ik niet eens meer te blowen om snachts te slapen als het moet.. Meer een geestelijke stimulant, maar een fysieke ontspanner/downer, zo ervaarde ik het. Dan ben ik wel een groot schalig amfetamine gebruiker (snuiven+slikken) en ligt mijn tolerantie mischien een beetje hoog voor stims, of zou het dan tog daaraan liggen Ben benieuwd want als 3-cl-pvp het echte werk is ga wordt die gelijk in de winkelmand geworpen"
"Snuffelaar zei: Troep. Klik om te vergroten... Thnx, dat scheelt weer geld verspilling"
"Goededag, Ik heb alleen even een simpele vraag over het goedje aMT. Ik heb hier laatst een beetje van besteld aangezien het een tripmiddel is verwant aan amfetamine, want mijn eerste lsd ervaring was per ongeluk een DOC ervaring geworden (zo een kleine 24uur trippen), en dat was gelukkig wel goed bevallen. Nou was met dat idee aMT natuurlijk een grote teleurstelling, ik had het in een bommetje genomen en kreeg alleen MDMA achtige effecten en totaal geen visuals.. Nou kan ik natuurlijk meer proberen, maar ik hou niet van het MDMA tintje eraan, dus nu zit ik met nog een beetje van het spul Dan hier de vraag: kan je aMT vapen? (Basen) ik gebruik een glazen pijp met bowl. En ben hier ervaren mee, vanwege het experimenteren met a-PHP, a-PHiP, a-D2PV(dit is geen vape aanrader) enz.. Al zou je amt kunnen vapen ga ik dat nog een kans geven, aangezien met vapen de werking korter is, en natuurlijk wel heftiger maar dat kan ik wel handle"
"@ iedereen, bedankt voor de info Ik vond het bommetje watk had genomen ook een tegenvaller idd, wel duidelijk MDMA achtige effecten maar voelde mij niet de hele tijd comfortabel.. het geeft af en toe nare vlaagjes ofzo, lastig uit te leggen. Van de misselijkheid heb ik niks gemerkt, maar ik heb dan ook een aardige ijzeren maag. Maar aan de hand van deze antwoorden, gaat het lekker het riool in door middel van WC, en gaan we maar gewoon weer een oud vertrouwt zegeltje LSD-25 voor deze maandelijkse trip, die nu wel weer uitgestelt is naar volgend weekend maar goed."
"theholyganja zei: Persoonlijk vind ik AL-LAD en 1P veel te stimulerend. Qua trip vind ik 1P nog iets hebben van LSD zowel visueel als introspectief... Van AL-LAD vond ik dat het de diepgang en introspectie van LSD miste... Klik om te vergroten... Dankjewel voor je reactie's, ik was eigenlijk opzoek naar wath info. Over ETH-LAD, en toevallig kom ik dit tegen en is op dit moment is er 1P-LSD onderweg naar mij om voor het eerst te proberen, en buiten dat heb ik (mijn eerste zogenaamde LSD trip wat even wat anders uitpakte in een 24uurs trip, ik denk zelf DOC, dat is er 1 uit de amfetamine klasse en amfetamine is bij mij de basis, en de hele 24 uur ook 0 negatieve vibes ervaren, het was gewoon relax, tot ik in slaap moest gaan komen, dat was wel een strijd xD), laatst 1V-LSD geprobeert: 1zegel 150ug begin avond, later in de nacht nog 1 150ug bijgenomen, is een leuke vorm van maar wel een btj mild, vond het meer een truffel trip dan LSD. En had ik dus gelezen, dat 1P-LSD en ALD-52 de 2 designers zijn die het meest in de buurt van LSD-25 komen, ALD-52 is altijd overal uitverkocht, die leek mij tog iets interessanter. Maar nou ik jou opmerkingen over 1P-LSD lees, weet ik gelijk dat ik het helemaal naar me zin ga hebben ermee, zoals je ziet aan mn username, zijn stimulants mijn favo psychoactieve stoffen, en dit is dus een stimulerende psychedelic, dat maakt het plaatje voor mij compleet. En in de tussentijd is er alweer een optie bijgekomen voor mij om betrouwbaar goeie zegels LSD-25 te krijgen voor normale prijs, dus denk dat de ervaring ALD-52 nog lang uitgestelt wordt haha. Srry voor de overbodige nutteloze veelste lange reactie hier, maar dat moest even, en wederom aan mn username zien jullie vast wel waar dit gebrabbel door komt XD"
"Bossie1988 zei: Nadat ik ziek ben geworden van Corona en ik blijkbaar de long COVID klachten heb overgehouden, dus vreselijk moe als je niks doet en snel buiten adem etc. Wilde ik de werking van speed eens testen om te kijken of dat nou wel werkt of niet, en ik krijg er in me hoofd enkel wat energie van maar ik blijf nog steeds zo stil op de bank liggen als dat ik het niet neem. De speed is van goede kwaliteit dus dat is het probleem niet. zijn er meer mensen die dit hebben of bij is opgevallen dat de werking van drugs minder is na het krijgen van Corona. ben zelf wel benieuwd naar andere verhalen van mensen en hoe het daarbij werkt. Drugs werkt namelijk op je receptoren en Corona lijkt hier dan ook op in te werken? Klik om te vergroten... Heb je toevallig ADHD, ADD of een andere stoornis waarbij concentratie problemen een hoge rol speelt? Dan zou het goed kunnen dat je heel je leven al rustig in je hoofd en helder relaxed en scherp in het lichaam zou worden van amfetamine. En al wil je btw 100% zeker weten dat het echt en puur speed is, kan je bij de bouwmarkt een fles acetond kopen, pak 2 glazen en 1 koffie filter, vul een half glas met aceton en gooi daar alle speed bij, zet het koffie filter in het andere glas en vouw het om de randen zodat het niet in het glas zakt, dan roer je de speed met aceton net zo lang tot het meeste verdwenen is en je alleen nog brokjes ziet die naar de bodem zakken, roer dan rustig om een draaikolk te maken in het glas en giet de speed met aceton z.s.m. door het koffiefilter in het andre glas(dit zal niet in 1 keer gaan en soms blijft er veel speed in het 1e glas hangen, ik gooi dan even klein scheutje erbij en gooi het weer in het koffie filter, sws de 1e paar keren is het verstandig latex handschoenen te gebruiken, bij mijn 1e keer had ik er echt een zooitje van gemaakt xD), dan laat je het glas met koffie filter even staan tot het filter niet meer druip nat is, en je hem op een spiegel kan leggen en daar verder laten drogen(naar mijn ervaring met in het glas laten zitten blijft er zo een aceton geur/smaak aan je speed zitten maar als je het niet snuift is dat geen probleem). Dan heb je natuurlijk van te voren exact afgewogen wat je erin gooit, doe dit na het hele proces weer en als je echt goede speed heb blijft er van 1gr 0.90-0.95gr over. Heb ook wel is meegemaakt dat er gwoon 0.35 overbleef, dus zoveel bende wordt er verkocht jammer genoeg.. Wat ik wel weet, is dat ik dagelijks speed gebruik, me niet aan de mondkapjes of enige corona regels heb gehouden, om me heen veel collegas corona zien krijgen waar ik zelf ook vaak fysiek contact had, niet alleen dichtbij staan of langs lopen.. en ik ben nog steeds corona vrij, en heb uiteraard ook geen prikje vergif met corona erin genomen, ik weet wel betet dan mijn aandachtig onderhouden sterke immuumsysteem kapot te maken met zogenaamde vaccins. Dus mischien had je voor de hele corona met de speed moeten beginnen xD just kidding Ik weet niet 100% zeker dat het door de speed komt, kan ook gwoon geluk gehad hebben natuurlijk, maar het is wel bizar verdacht"
"FredKroket zei: Ik begrijp niet hoe je je dagelijkse speed gebruik kan rechtlullen op deze manier. Elke dag speed gebruiken is intens slecht voor je lichaam en als je wel corona had gekregen dan is er een grote kans dat je door je dagelijkse gebruik meer last had gehad. Helemaal omdat je ongevaccineerd bent en dus nog geen anti stoffen in je lijf hebt. En een verzwakte weerstand Klik om te vergroten... Omdat ik niks rechtlul maar gwoon de waarheid spreek mischien? En dat het niet goed is voor je lichaam weet ik, en ben me ook bewust van de schade over lang termijn. Maar omdat ik niet gevaccineerd ben vecht mijn immuunsysteem niet tegen corona denk jij? En mijn lichaam past zich niet aan op zo een virus denk jij? Dan hebben ze je mooi wat wijs gemaakt met die vaccinatie onzin.. Hoe denk jij dat de normale griep ooit ontstaan is? Ooit was dat sars, de spaanse griep, corona etc. Etc. Als dat virus uiteindelijk wereldje rondgegaan is, hebben alle menselijke lichamen zich op die situatie aangepast (want mens is koning in het aanpassen) en richt het niet meer zoveel schade aan, waardoor het dus gewoon een griep wordt. En als jij al (bijna) heel je leven bewust ben van welke voeding je nodig hebt voor welk onderdeel van je lichaam en die extra vitamine, mineralen enz. Goed bijhoudt elke dag, dan lacht jou afweer systeem zo een virus hard uit bij wijze van spreken. Het enige wat een vaccinatie voor mijn lichaam zou doen, zorgen dat mijn afweersysteem niet tegen het corona virus hoeft te vechten waardoor hij uiteindelijk denkt: ow, ik hoef helemaal niet meer te werken, iets anders regelt het al voor me. Klinkt simpel, en het zal vast wel beter uitgelegt kunnen worden met duurdere woorden, maar zo zit het wel in elkaar. Er bestaat ook nog zoiets als verstandig dagelijks gebruiken net zoals add'ers die rommel van de dokter krijgen die ze langzaam in een zombie verandert, haal ik die rommel "illegaal". Je moet niet proberen die tolerantie de baas te zijn, maar hem de baas laten zijn en hem gewoon regelmatig weer een beetje naar base line te laten zakken, die keren dat het moet zijn wel ellendige dagen maar goed, mensen die nooit 1 ellendige dag meemaken bestaan niet. Anyway, of het klopt wat ik zei in mn eerste bericht, of ik heb achterlijk bizar (zo goed als onmogelijk) veel geluk en ben net tussen alle virus deeltjes in de lucht door gelopen, maar dat geloof ik zelf niet.. En dat ik door mijn dagelijks gebruik meer last zou hebben van corona, waar basseer je dat op? Heb je daar feiten van, zelf ook dagelijks gebruikt en corona gekregen of iets, want ik ben namelijk een levend bewijs van het tegenovergestelde, dus al heb je gelijk kloppen de wetten van de natuur niet meer in mijn lichaam XD"