#1
No need. No need...Bordeel de botte lul, daar ging je toch vaak heen?
No need. No need...Bordeel de botte lul, daar ging je toch vaak heen?
Lekker, en plop moet ook mee doen als ze die alientekkel maar thuislaat. Daar krijg ik nachtmerries van.Eh hallo... Zanz is bezig. Linkse lul, rechtse zak, zal mij mijn reet roesten hoor.
Kaasfonduen?
GladjakkertNo need. No need...![]()
Eerst netjes vragen he. Geen kaas zonder consent.Lekker, en plop moet ook mee doen als ze die alientekkel maar thuislaat. Daar krijg ik nachtmerries van.
Max een uur rijden hoor. Ga niet helemaal naar Groningen of Maastricht ofzo, hoor..Gladjakkert
Hij haalt de chickies binnen met zijn pink
Eke scjatje in ander stadje
Kleine stouterik dat je er bent
Je laat het godverdomme. Gevaar op de weg jij.Rustig maar @ljuv. Rotjeknor red ik wel binnen het uur...
Ik zie je pik gewoon hier stijgeren door die boze smiley. Doe eens even normaal man er zijn kleine kinderen in deze buurt.Rustig maar @ljuv. Rotjeknor red ik wel binnen het uur...
Neo sjoelbak? Kwam hard aan he.Als je het zo vraagt dan ga ik het zeker niet doen
Als je het in een grip zakje doet, vervolgens in een aantal lagen aluminium folie doet, daarna in iets van een stoffen doek of iets dergelijks en dan in een kast of doos ergens op een donkere plaats neerlegt dan kan je echt nog wel een aantal jaren bewaren.Goedenacht mede forum gebruikers.
Ik heb dus wat LSD gehaald en mij is verteld bewaar donker (aluminium folie) en in de vriezer.
Helaas kan ik het niet tussen de broden van mn moeder stoppen. Woon nog thuis.
Ik bewaar het donker in de folie in mijn kast.
Hoe lang blijft het goed? Nog anderen tips wat ik kan doen?
Of zeg je snel gebruiken want blijft niet lang goed.
Benieuwd naar hoe jullie het bewaren en naar jullie informatie/meningen.
Alvast bedankt voor de moeite en tijd.
Blijf testen en veilig gebruiken!
hoeveel lagen ongeveer denk je? 2? 3? 4? en een doek is gewoon goed? het zijn er best wel een paar dus zal wel aantal keer open gaan maar daarna ook meteen dicht. en klopt het ook dat je het niet met je handen moet aanraken? wegens afbreken van de stof?Als je het in een grip zakje doet, vervolgens in een aantal lagen aluminium folie doet, daarna in iets van een stoffen doek of iets dergelijks en dan in een kast of doos ergens op een donkere plaats neerlegt dan kan je echt nog wel een aantal jaren bewaren.
niet steeds openen en bekijken, gewoon lekker laten zitten en alleen pakken als je ze nodig hebt.
2 is in principe goed, maar 4 is beter.hoeveel lagen ongeveer denk je? 2? 3? 4? en een doek is gewoon goed? het zijn er best wel een paar dus zal wel aantal keer open gaan maar daarna ook meteen dicht. en klopt het ook dat je het niet met je handen moet aanraken? wegens afbreken van de stof?
Nee dat dat klets was had ik al gelezen ja. Maar ja is maar 250UG dus heel weinig dus als dat afbreekt wel jammer. Pinset is slimme manier toch? en gewoon onder de tong leggen? niet door slikken? en 250ug is hoge dosis toch? beste door de helft doen? met een schaar? of? heb lsd nog nooit op vandaar deze vragen2 is in principe goed, maar 4 is beter.
LSD is een uiterst gevoelige stof, als daar licht op komt of vocht of vet dan gaat het kapot. Dus als je er met je handen aan komt is dat inderdaad niet goed.
En niet omdat je het zogenaamd op kan nemen door je huid, dat is klets.
Kerel Google gewoon ik ga je geen hele handleiding geven.Nee dat dat klets was had ik al gelezen ja. Maar ja is maar 250UG dus heel weinig dus als dat afbreekt wel jammer. Pinset is slimme manier toch? en gewoon onder de tong leggen? niet door slikken? en 250ug is hoge dosis toch? beste door de helft doen? met een schaar? of? heb lsd nog nooit op vandaar deze vragen
Gewoon doorslikkenNee dat dat klets was had ik al gelezen ja. Maar ja is maar 250UG dus heel weinig dus als dat afbreekt wel jammer. Pinset is slimme manier toch? en gewoon onder de tong leggen? niet door slikken? en 250ug is hoge dosis toch? beste door de helft doen? met een schaar? of? heb lsd nog nooit op vandaar deze vragen
Ervaren mensen weten vaak meer dan google haha. maar toch bedanktKerel Google gewoon ik ga je geen hele handleiding geven.
Dat is helemaal geen klets acid kan je gewoon door je huid opnemen hoor. (Kennelijk is dit niet waar)En niet omdat je het zogenaamd op kan nemen door je huid, dat is klets.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."