Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLSD Bewaren

LSD Bewaren

90 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dirkjan zei:
Bordeel de botte lul, daar ging je toch vaak heen?
Klik om te vergroten...
No need. No need... :wink:
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#2
ljuv zei:
Eh hallo... Zanz is bezig. Linkse lul, rechtse zak, zal mij mijn reet roesten hoor.

Kaasfonduen?
Klik om te vergroten...
Lekker, en plop moet ook mee doen als ze die alientekkel maar thuislaat. Daar krijg ik nachtmerries van.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zanza zei:
No need. No need... :wink:
Klik om te vergroten...
Gladjakkert
Hij haalt de chickies binnen met zijn pink
Eke scjatje in ander stadje

Kleine stouterik dat je er bent
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dirkjan zei:
Lekker, en plop moet ook mee doen als ze die alientekkel maar thuislaat. Daar krijg ik nachtmerries van.
Klik om te vergroten...
Eerst netjes vragen he. Geen kaas zonder consent.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dirkjan zei:
Gladjakkert
Hij haalt de chickies binnen met zijn pink
Eke scjatje in ander stadje

Kleine stouterik dat je er bent
Klik om te vergroten...
Max een uur rijden hoor. Ga niet helemaal naar Groningen of Maastricht ofzo, hoor..
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zanza zei:
Rustig maar @ljuv. Rotjeknor red ik wel binnen het uur...
Klik om te vergroten...
Je laat het godverdomme. Gevaar op de weg jij.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zanza zei:
Rustig maar @ljuv. Rotjeknor red ik wel binnen het uur...
Klik om te vergroten...
Ik zie je pik gewoon hier stijgeren door die boze smiley. Doe eens even normaal man er zijn kleine kinderen in deze buurt.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Collecting angry faces...
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#9
Neo-Shulginist zei:
Als je het zo vraagt dan ga ik het zeker niet doen
Klik om te vergroten...
Neo sjoelbak? Kwam hard aan he.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#10
Jari zei:
Goedenacht mede forum gebruikers.
Ik heb dus wat LSD gehaald en mij is verteld bewaar donker (aluminium folie) en in de vriezer.
Helaas kan ik het niet tussen de broden van mn moeder stoppen. Woon nog thuis.
Ik bewaar het donker in de folie in mijn kast.
Hoe lang blijft het goed? Nog anderen tips wat ik kan doen?
Of zeg je snel gebruiken want blijft niet lang goed.

Benieuwd naar hoe jullie het bewaren en naar jullie informatie/meningen.

Alvast bedankt voor de moeite en tijd.

Blijf testen en veilig gebruiken!
Klik om te vergroten...
Als je het in een grip zakje doet, vervolgens in een aantal lagen aluminium folie doet, daarna in iets van een stoffen doek of iets dergelijks en dan in een kast of doos ergens op een donkere plaats neerlegt dan kan je echt nog wel een aantal jaren bewaren.

niet steeds openen en bekijken, gewoon lekker laten zitten en alleen pakken als je ze nodig hebt.
J
JariLid
01-01-2024, 00:00
#11
Goedenacht mede forum gebruikers.
Ik heb dus wat 🎫LSD🎫 gehaald en mij is verteld bewaar donker (aluminium folie) en in de vriezer.
Helaas kan ik het niet tussen de broden van mn moeder stoppen. Woon nog thuis.
Ik bewaar het donker in de folie in mijn kast.
Hoe lang blijft het goed? Nog anderen tips wat ik kan doen?
Of zeg je snel gebruiken want blijft niet lang goed.

Benieuwd naar hoe jullie het bewaren en naar jullie informatie/meningen.

Alvast bedankt voor de moeite en tijd.

Blijf testen en veilig gebruiken!^_^
J
JariLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dirkjan zei:
Als je het in een grip zakje doet, vervolgens in een aantal lagen aluminium folie doet, daarna in iets van een stoffen doek of iets dergelijks en dan in een kast of doos ergens op een donkere plaats neerlegt dan kan je echt nog wel een aantal jaren bewaren.

niet steeds openen en bekijken, gewoon lekker laten zitten en alleen pakken als je ze nodig hebt.
Klik om te vergroten...
hoeveel lagen ongeveer denk je? 2? 3? 4? en een doek is gewoon goed? het zijn er best wel een paar dus zal wel aantal keer open gaan maar daarna ook meteen dicht. en klopt het ook dat je het niet met je handen moet aanraken? wegens afbreken van de stof?
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#13
Jari zei:
hoeveel lagen ongeveer denk je? 2? 3? 4? en een doek is gewoon goed? het zijn er best wel een paar dus zal wel aantal keer open gaan maar daarna ook meteen dicht. en klopt het ook dat je het niet met je handen moet aanraken? wegens afbreken van de stof?
Klik om te vergroten...
2 is in principe goed, maar 4 is beter.
LSD is een uiterst gevoelige stof, als daar licht op komt of vocht of vet dan gaat het kapot. Dus als je er met je handen aan komt is dat inderdaad niet goed.

En niet omdat je het zogenaamd op kan nemen door je huid, dat is klets.
J
JariLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dirkjan zei:
2 is in principe goed, maar 4 is beter.
LSD is een uiterst gevoelige stof, als daar licht op komt of vocht of vet dan gaat het kapot. Dus als je er met je handen aan komt is dat inderdaad niet goed.

En niet omdat je het zogenaamd op kan nemen door je huid, dat is klets.
Klik om te vergroten...
Nee dat dat klets was had ik al gelezen ja. Maar ja is maar 250UG dus heel weinig dus als dat afbreekt wel jammer. Pinset is slimme manier toch? en gewoon onder de tong leggen? niet door slikken? en 250ug is hoge dosis toch? beste door de helft doen? met een schaar? of? heb lsd nog nooit op vandaar deze vragen
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#15
Jari zei:
Nee dat dat klets was had ik al gelezen ja. Maar ja is maar 250UG dus heel weinig dus als dat afbreekt wel jammer. Pinset is slimme manier toch? en gewoon onder de tong leggen? niet door slikken? en 250ug is hoge dosis toch? beste door de helft doen? met een schaar? of? heb lsd nog nooit op vandaar deze vragen
Klik om te vergroten...
Kerel Google gewoon ik ga je geen hele handleiding geven.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#16
Jari zei:
Nee dat dat klets was had ik al gelezen ja. Maar ja is maar 250UG dus heel weinig dus als dat afbreekt wel jammer. Pinset is slimme manier toch? en gewoon onder de tong leggen? niet door slikken? en 250ug is hoge dosis toch? beste door de helft doen? met een schaar? of? heb lsd nog nooit op vandaar deze vragen
Klik om te vergroten...
Gewoon doorslikken
Doe ik altijd
Werkt even prima
J
JariLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dirkjan zei:
Kerel Google gewoon ik ga je geen hele handleiding geven.
Klik om te vergroten...
Ervaren mensen weten vaak meer dan google haha. maar toch bedankt
C
CyndaquilLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik heb mijne gewoon in gripzakje ingewikkeld met aluminium folie en dan in een envelop in een boek op de boekenplank.

Zijn ook mensen die het jaren in de portemonnee hebben zitten voor jaren en dan gewoon nog flink trippen op de zegels.
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#19
ik had mijn zegels 2 jaar geleden gekocht de echte LSD ook gekregen in silverfolie maar omdat ik de dealer niet vertrouw met de doseringen, 1p LSD besteld, deze ook in een gripzakje en dat grip zakje in een zwart anti licht zakje verborgen in een laptop tas, ik ben er wat ruwer mee omgegaan dus bestel binnenkort nieuwe en ga het ook in de silverfolie leggen..

-250 ug is een flinke dosis als deze zegels daadwerkelijk 250 zijn, en je heb al wel wat ervaring met tripmiddelen ken je hem met een (pincet) en schaar door knippen of dubbel vouwen en scheuren lijkt me ook, voor 125+- ug als eerste keer lijkt het me goed te doen om kennis te maken(ALS je al ervaring heb met andere middelen en weet hoe het is om flink te trippen)
anders gewoon lekker 100 doen’ mijn eerste keer was 150 en vond ik een perfecte dosering wel intenst maar niet TE intens

NIET door slikken, die fout maakte ik en hij kickte na 2-3 uur pas in leg het 10-20 minuten onder je tong en slik hem dan pas door
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Dirkjan zei:
En niet omdat je het zogenaamd op kan nemen door je huid, dat is klets.
Klik om te vergroten...
Dat is helemaal geen klets acid kan je gewoon door je huid opnemen hoor. (Kennelijk is dit niet waar)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."