Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsErvaring met 10.000+ mg LSD

Ervaring met 10.000+ mg LSD

146 antwoorden
32 weergaven
18-5-2026
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#1
therealburningman zei:
hermala extract (thee) + canabisopsis kruiden (thee) en een DMT 70mg hit. Zittend. Heb nacht in dag zien veranderen. En van dorp naar stad naar woestijn.
LSD (max150mcg, niet zoveel dus) lees mijn laatste post.
Truffels (35gram), gedroogde paddos (5gram)
Klik om te vergroten...
Nogmaals, verhogen doe je met stapjes, je hebt alle tijd in dit leven, geen enkele reden voor haastwerk. Het is echt niet zo dat als je gaat overdoseren met psychedelica dat je dan ineens van iedereen zijn gedachten kan lezen of alle ziektes in de wereld kan genezen of zoiets. Overmoed komt voor de val, is het gezegde, zo ook hier.

LSD is mijn top 350ug, ik ga een dezer dagen 400ug proberen. Truffels kwam ik tot 45 gram + pegannum harmala, en daar voelde ik dat ik mijn persoonlijke grns wel bereikt had, meer heeft denk ik alleen maar negatieve invloed op de trip. De visuals zijn dan zo snel en vloeibaar dat je er een beetje zeeziek van wordt zeg maar.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#2
www.vice.com

Wat er gebeurt als je onverwachts veel te veel lsd binnenkrijgt

"Ik besefte dat ik honderd doses lsd had binnengekregen. Dat is gewoon te veel. Dan moet je de ambulance bellen."
www.vice.com www.vice.com
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#3
NiandraLades zei:
Voor mensen lijkt de stof LSD niet erg 'giftig' te zijn, niet op een directe manier in ieder geval. In het boek van Hoffman zelf staat:
Klik om te vergroten...
De toxiciteit van LSD valt heel erg mee, ja. Maar je kunt wel flinke vasoconstrictie ervan krijgen. Dat leidt bij overdoseringen nogal eens tot amputaties van ledematen. Die vasoconstrictie kan ook leiden tot allerlei interne bloedingen. Dat kan wel gevaarlijk zijn.

Coma, Hyperthermia and Bleeding Associated with Massive LSD Overdose: A Report of Eight Cases - PMC

Eight patients were seen within 15 minutes of intranasal self-administration of large amounts of pure D-lysergic acid diethylamide (LSD) tartrate powder. Emesis and collapse occurred along with signs of sympathetic overactivity, hyperthermia, coma ...
www.ncbi.nlm.nih.gov www.ncbi.nlm.nih.gov
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#4
De meeste spierverslappers werken door de activiteit van neuronen te verminderen, bijvoorbeeld door de GABA-receptoren te triggeren. Dat kan helpen bij het verminderen van spierspanning, maar het zal ook op andere manieren de activiteit in neuronen verminderen. Met andere woorden: die spierverslappers zullen ook het effect van LSD dempen.

Sowieso snap ik niet helemaal waarom je per se een 100-voudige dosis wil nemen. Dat is echt best wel gortig. Dat je een hoge dosis LSD interessant lijkt, dat snap ik wel. Maar begin dan eerst eens met 500 microgram en dan nog eens met 1000 microgram. Dat is al een ervaring op zich.
Vooral die 1000 microgram is al een vrijwel gegarandeerde ego-dood en versmelting met het universum. Volgens mij is het verschil met dan nog 10 keer zoveel, tot 10.000 microgram, echt te verwaarlozen. Voornamelijk omdat er bij zulke doseringen doorgaans toch geheugenverlies optreedt dus dat je niet kan onthouden wat je ervaren hebt.
Maar van 1000 naar 10.000 microgram scheelt wel een flinke hoeveelheid bijwerkingen.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#5
therealburningman zei:
Hi! Afgelopen zaterdag 23:00 heb ik 400 mcg ingenomen op een vuurplaats op de belgisch grens. Ik zit er nu nog in. Ik ga de thread morgen even teruglezen hoe dit kan. Maarre. ik vind het fantastisch!
Klik om te vergroten...
Hoe vaak heb je bijgenomen?
t
therealburningmanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Rivalrie zei:
Hoe vaak heb je bijgenomen?
Klik om te vergroten...
Geen acid, 0 noppes,nada. Wel wietolie vape (THC) afentoe. Lijkt de boel alleen maar te versterken (ritjes ophoog). Ik probeer op mijn werk niet teveel aandacht te trekken (niet helemaal gelukt). Hooguit wek ik de ilussie dat ik een beetje weinig geslapen heb het weekend (denial).
t
therealburningmanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mindless zei:
Je zit al 4 dagen te trippen op LSD!?
Klik om te vergroten...
ik werd net 8u wakker. en voelde al een stuk minder. en meer geslapen. dus 4 dagen was het wel ja.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#8
therealburningman zei:
ik werd net 8u wakker. en voelde al een stuk minder. en meer geslapen. dus 4 dagen was het wel ja.
Klik om te vergroten...
Wauw, weet je zeker dat het LSD was? :tonguewink: Een trip duurt doorgaans 10-12 uren. Hoge doseringen soms wel een aantal uren meer, maar 96 uren!??
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#9
therealburningman zei:
(1 van de begeleiders van het wonder van bestaan)
Klik om te vergroten...
Waar heb je het over?
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb wel een keer 2.5 dag lopen trippen op die hoeveelheid... Ik ben écht heel gevoelig voor trip middelen. Maar 5 dagen... Ik zou knetter gek worden. Zou toch geen LSD kunnen zijn?
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Denk dat er wat anders aan de hand is.

Heb je al met de huisarts gesproken @therealburningman ?
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dat je morgen alweer wilt nemen sta ik al helemaal versteld van... Na 4 dagen trippen zou ik minstens maanden niet weer willen denk ik. Zeker na een diepgaande ervaring. Er moet ook de tijd genomen worden om te verwerken.
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#13
therealburningman zei:
en anders neem ik die volgende zegel morgenochtend.
Klik om te vergroten...
Je klinkt als een verslaafde die de realiteit probeert te ontsnappen.
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#14
therealburningman zei:
ik zou hem anders formuleren (mijn opvatting). De huidige realiteit houdt mij gevangen in verlangen. Het mag er niet zijn. Ik heb het lef, inzicht of overtuiging niet kunnen vinden. LSD helpt mij die conditionering te doorbreken. Zodat ik straks aan een nieuwe realiteit kan bouwen.

Vol overtuiging. :wink:
Klik om te vergroten...
Is dat op deze manier wel zo slim ? Wat houdt je tegen om morgen heel het verhaal opnieuw te spelen ? Vervolgens weer 5 dagen trippen en weer.
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#15
therealburningman zei:
Hi! hierover: https://lmgtfy.com/?q=het+wonder+van+bestaan
Klik om te vergroten...
Nou, heb de site bekeken. Begrijp nog steeds niet wat het is. Maar ik zie wel waar je dat moeilijk te volgen taalgebruik vandaan hebt.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#16
Nooit van gehoord die organisatie. Interessant, non-dualiteit + psychedelica.

KlaasVaak zei:
Nou, heb de site bekeken. Begrijp nog steeds niet wat het is. Maar ik zie wel waar je dat moeilijk te volgen taalgebruik vandaan hebt.
Klik om te vergroten...
Het is gewoon een combinatie van de filosofie dat alles in werkelijkheid één is, gecombineerd met psychedelica gebruik.
t
therealburningmanLid
01-01-2024, 00:00
#17
KlaasVaak zei:
Waren die begeleiders van die stichting hier allemaal bij?
Klik om te vergroten...
Nee! en dit was ook niet afgesproken. Ik ken ze goed en 1 van de begeleiders persoonlijk. Ze hebben hier dus niets mee te maken. Het was meer toeval dat ik met de camper eropuit was en in een gesprek met 1 van hen (beschouw ik als vriend) afsprak om in zijn woonplaats in de buurt te gaan staan.

Deze stichting doet het veel verantwoordelijker en gematigder. En ook 1 van de redenen dat deelname voor mij aan hun programma niet werkt.
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#18
therealburningman zei:
Nee! en dit was ook niet afgesproken. Ik ken ze goed en 1 van de begeleiders persoonlijk. Ze hebben hier dus niets mee te maken. Het was meer toeval dat ik met de camper eropuit was en in een gesprek met 1 van hen (beschouw ik als vriend) afsprak om in zijn woonplaats in de buurt te gaan staan.

Deze stichting doet het veel verantwoordelijker en gematigder. En ook 1 van de redenen dat deelname voor mij aan hun programma niet werkt.
Klik om te vergroten...
Gelukkig, dat zou wel erg onverantwoordelijk zijn geweest. Hopelijk doe je het een tijdje rustig aan.
t
therealburningmanLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mindless zei:
Je wereld kon ook op zijn op staan door een goede ervaring met 1 psychedelicum, zonder jezelf zo in gevaar te brengen. Maar soms gaat het toch zo dat we juist het meeste leren van de dingen die fout gaan...

Ik probeer me er altijd wat tegen uit te spreken dat extreme combineren. Er lezen hier veel mensen mee en je weet niet wat die daar aan ideeën over oppikken.
Klik om te vergroten...
Hooguit zou je dan een topic als deze binnen een beschermde omgeving willen voeren waar alleen ervaren "professionals" zitten.

Nog even voor iedereen dan. Don't try this at home.
t
therealburningmanLid
01-01-2024, 00:00
#20
Rivalrie zei:
Zelf dokteren loopt zelden goed af. Hoop dat je beseft wat je doet. Zeker aangezien je een gezin hebt is therapie aan te raden. Voor mannen is het lastig om over emotie te praten. Hier zijn ook speciale groepen voor die je verder kan helpen.
Klik om te vergroten...
Hoe mis zit het als je idd in die omstandigheden zover gaat. Was geen klein ei dat gelegd werd. Het had niet anders kunnen gebeuren.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."